مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1401/05/15 در ساعت 12:50:00

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

آیا می خواهید طراحی فروشگاه اینترنتی خود را شروع کنید؟ بعضی از مردم به ویژه کسانی که دانش فنی در حوزه فناوری ندارند، فکر می کنند که طراحی یک فروشگاه آنلاین کار سختی باشد. بعد از کمک به صدها کاربر برای ساخت فروشگاه آنلاین، تصمیم گرفته ایم یک راهنمای جامع برای نحوه ایجاد فروشگاه آنلاین بنویسیم.  اگر اولین باری باشد که شما قصد راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را داشته باشید، در این مقاله، به شما آموزش می دهیم که چکونه یک فروشگاه آنلاین را در 7 مرحله ساده راه اندازی کنید. هدف ما این است که ویترین فروشگاه آنلاین شما همین امروز آماده شود.




  1. قبل از ساخت فروشگاه اینترنتی، درباره زمینه فعالیت فروشگاه تصمیم گیری کنید
    یعنی مشخص کنید که دوست دارید چه چیزی بفروشید و درباره مشتریان هدف خود تصمیم گیری کنید. بعضی از کارآفرینان در ابتدا به این مساله مهم توجهی ندارند در صورتی که این گام، یکی از مهم ترین گام های برای برند سازی فروشگاه شماست. در این مرحله باید قوانین و مقررات فروشگاه خود را مشخص کنید و استراتژی فروشگاه در همه ی ابعاد را مشخص کنید.

  2. باید مشخص کنید که می خواهید به عنوان یک فروشگاه واسط عمل کنید و یا به طور مستقل، انبار داشته باشید
    بسیاری از افراد که سرمایه کافی برای خرید و انبار کالا را ندارند، ترجیح می دهند به صورت فروشگاه واسط کار خود را شروع کنند و در ازای فروش محصولات دیگران، پورسانت دریافت کنند. به این صورت که روی سایت خود تبلیغات می کنند و بازدیدکننده هایی را جذب می کنند . بعد از اینکه سایتشان پربازدید شد، فروشندگان، به سمت آنها سرازیر می شوند که محصولات خود را برای فروش در سایت آنها بگذارند مانند دیجی کالا. اگر از این روش استفاده می کنید، حواستان به کنترل کیفیت فروشنده ها و رضایت مشتریانتان باشد. چون اگر مشتری ناراضی باشد، فقط شما را می شناسد و برند شما خراب خواهد شد. اگر سرمایه ی کافی دارید، می توانید از همان ابتدا خودتان تامین کننده ی محصولات باشید.

  3. نام فروشگاه خود را تعیین کنید  انتخاب دامنه مناسب قبل از ساخت فروشگاه
    زمانی که شما یک فروشگاه فیزیکی را راه اندازی می کنید، اولین کاری که می کنید، پیدا کردن یک اسم است. اسم، معنا و مفهوم کار شما را به مخاطب نشان می دهد و در تثبیت برند شما در ذهن مشتری، تاثیر به سزایی خواهد داشت. فروشگاه آنلاین هم به همین صورت است. یکی از مهم ترین مراحل طراحی سایت فروشگاهی، انتخاب یک دامنه برای فروشگاه آنلاینتان است. در این باره بسیار فکر کنید. سعی کنید نامی را انتخاب کنید که تلفظ و نگارشش سخت نباشد و به راحتی در ذهن بماند. اسمی که انتخاب می کنید در صورت امکان کوتاه باشد و حروفش، یک نوع نحوه ی نگارش داشته باشد. چگونه دامنه بخریم؟ 

  4. محصولاتی که می خواهید بفروشید را انتخاب کنید
    محصولاتی را برای فروش انتخاب کنید که، نیاز مردم باشد تا بتوانید فروش بیشتری داشته باشید. برای انتخاب محصولات خود می توانید به فروشگاه آنلاین های موفق و پر فروش مراجعه کنید و لیست کالاهای محبوب و پرفروش را مشخص کنید. سپس برای محصولاتی که انتخاب کرده اید، تصاویر جذاب و محتوای مناسبی تهیه کنید. توجه داشته باشید که تصاویری که در سایت استفاده می کنید، بسیار با کیفیت باشد. چون تصاویر سایت شما مانند ویترین شماست و محتوای شما مانند یک بازاریاب عمل می کند که اطلاعاتی که کاربر به دنبالش است را در اختیار او قرار می دهد. هرچه تصاویر و محتوای شما با کیفیت تر باشد، مشتری راحتتر به شما اعتماد خواهد کرد و منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد.

  5. وبسایت خود را  ایجاد کنیدساخت فروشگاه اینترنتی
    مرحله اصلی برای ساخت فروشگاه اینترنتی، طراحی سایت است. برای طراحی سایت فروشگاه آنلاین خود، به دنبال طراحی اختصاصی نباشید. یک طراحی ساده و مینیمال، می تواند برای فروشگاه شما مناسب باشد. برای کاهش هزینه ها و سرعت کار، ما به شما پکیج فروشگاهی هفت ستاره را پیشنهاد می کنیم. ابن پکیج شامل امکانات فروشگاهی پایه است و تقریبا تمام امکاناتی که برای شروع به آن ها نیاز دارید در آن قرار گرفته اند. طراحان ما نیز گرافیک سایت شما را متناسب با خواسته ها و سلیقه ی شما طراحی می کنند. 
    این طراحی کاملا براساس متد UI و UX انجام می شود و به شما تعهد می کنیم که سایت شما جذابیت گرافیکی بالا و کاربرپسند باشد. برای سفارش طراحی سایت می توانید با مشاوران فنی ما در تماس باشید.

  6. برای سایت خود نماد اعتماد و درگاه پرداخت تهیه کنید
    برای اینکه بتوانید در سایت خود فروش آنلاین داشته باشید، احتیاج به درگاه پرداخت خواهید داشت. اگر بخواهید از درگاه های واسط استفاده کنید، نیازی به نماد اعتماد نخواهید داشت ولی برای استفاده از درگاه های مستقیم بانکی، حتما باید نماد اعتماد داشته باشید. چگونه نماد بگیریم؟
    اگر نماد اعتماد داشته باشید، خریداران، به شما اعتماد بیشتری خواهند کرد. چون می دانند که شما یک سری فیلترهای اولیه را رد کرده اید. قبل از گرفتن درگاه پرداخت، برسی کنید که شرکت طراحی کننده ی سایت شما به چه بانک هایی متصل است. سپس اقدام به گرفتن درگاه کنید. چگونه درگاه بگیریم؟

  7. فروشگاه آنلاین خود را به بازار عرضه کنید
    آخرین مرحله ساخت یک فروشگاه اینترنتی، مشخص کردن یک برنامه ی کاربردی برای بازاریابی فروشگاه آنلاینتان می باشد. شما باید سعی کنید تعداد افرادی که از فروشگاه آنلاین شما بازدید می کنند را به حداکثر برسانید. برای انجام این کار، روش های متعددی وجود دارد. اگر می خواهید در همان شروع کار در گوگل دیده شوید، سریعترین راه ، تبلیغات در سایت های پربازدید و یا استفاده از تبلیغات پولی گوگل (Google Adds) می باشد.
    یکی از مطمئن ترین روشهای دیده شدن سایتتان، این است که روی سئو سایت خود به درستی کار کنید . این کار یک سرمایه گذاری بلند مدت است و نباید انتظار نتیجه در همان ابتدای کار را داشته باشید. با تولید محتواهای جذاب و کاربردی برای سایتتان ، باعث جلب اعتماد مشتری می شوید و علاوه بر این روی سئو سایت شما تاثیری به سزایی خواهد داشت. برای کار کردن روی محوای سایتتان، انتخاب درست کلمات کلیدی را در نظر داشته باشید. چگونه کلمه کلیدی انتخاب کنیم؟


برای راهنمایی و کسب اطلاعات بیشتر، با کارشناسان ما در تماس باشید:  09128387480

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

1397/09/10 در ساعت 16:11:00

کرونا ، ترافیک ، آلودگی هوا و دلایل دیگر باعث شده تا امروزه مردم خرید انلاین را به خرید سنتی ترجیح دهند ...

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

۱۰ مرحله حیاتی در تاسیس یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

1397/06/15 در ساعت 17:19:00

اکثر مردم فکر می کنند داشتن یک فروشگاه اینترنتی تنها در طراحی فروشگاه است. اما این تفکر غلط است و باید بدانید که شما تنها دفتر خود را اینترنتی کرده اید و باید ساختار کسب و کار خود را نیز مورد توجه قرار دهید.

۱۰ مرحله حیاتی در تاسیس یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)
نظر جدید
0%