نمونه کارها
دانشگاه تهران
دانشگاه تهران
دانشگاه تهران

طراحی سایت و پرتال دانشگاه تهران

 

پروژه ی وب سایت و پرتال فارغ التحصیلان دانشگاه تهران یکی از بهترین تجربه های شرکت هفت ستاره است.در این پروژه از نظر برنامه نویسی امکانات زیادی مانند فروشگاه اینترنتی، سایت خبری، انتخابات آنلاین، دریافت حق عضویت آنلاین، ایجاد فرآیندهای آنلاین و ... پیاده سازی شده است. ما در هفت ستاره تمام تلاش خود را کرده ایم که با برگزاری جلسات متعدد، شناخت و تحلیل نیازمندی های این مجموعه، تمامی موارد را یک به یک انجام و با تست و نظارت هیئت مدیره کانون امکانات و فرآیندها را پیاده سازی کنیم.

 دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد اسلامی
دانشگاه آزاد اسلامی

طراحی سایت فارسی، عربی و انگلیسی

 

پیاده سازی سایت و امکانات نرم افزاری یکی از دانشگاه های بزرگ ایران یعنی دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از افتخارات تیم هفت ستاره است. در اجرا و پیاده سازی این پروژه نکاتی مانند پشتیبانی از تعداد بالای کاربران به صورت همزمان، رابط کاربری آسان، سازگاری با دستگاه های مختلف و دیگر موارد مهم به دقت در نظر گرفته شده است. این پروژه دارای سه نسخه ی عربی، انگلیسی و فارسی است که به دانشجویان بین المللی امکان برقراری ارتباط با مسئولان این دانشگاه را می دهد.

باشگاه بانک ملی
باشگاه بانک ملی
باشگاه بانک ملی

طراحی وبسایت باشگاه بانک ملی

 

طراحی سایت باشگاه بانک ملی آجودانیه و همچنین وب سایت همیاری کوثر که از مجموعه های وابسته به بانک ملی هستند توسط تیم هفت ستاره ایده پردازی، طراحی و برنامه نویسی شده است. این سایت ها علاوه بر طراحی زیبا و منحصر بفرد امکانات بسیاری مانند ثبت نام آنلاین، عضویت و ورود با استفاده از شماره موبایل، فرم ساز، سطوح دسترسی و … را در اختیار مجموعه قرار داده است. 

فست فود عطاویچ
فست فود عطاویچ
فست فود عطاویچ

وبسایت عطاویچ، نرم افزار داخلی، کال سنتر، نرم افزار گارسون و …

 

تمامی زیر ساخت های نرم افزاری فست فود عطاویچ که بزرگ ترین فست فود زنجیره ای ایران است توسط تیم هفت ستاره پیاده سازی شده است. ما با پیاده سازی این زیرساخت نرم افزاری قدرتمند توانستیم در موفقیت بیشتر این مجموعه بزرگ سهیم باشیم. این زیرساخت شامل وب سایت، نرم افزار داخلی، کمپین ساز، فرم های نظرسنجی، باشگاه مشتریان، نرم افزار مرکز تماس و گزارشات پیشرفته فروش می باشد.

رستوران نایب
رستوران نایب
رستوران نایب

وبسایت نایب، نرم افزار داخلی، کال سنتر، نرم افزار پیک و …

 

در طراحی سایت رستوران نایب تلاش کردیم تا بزرگی و قدمت برند رستوران را با رعایت اصول UI و UX برای مخاطبان به نمایش بگذاریم. علاوه بر سایت، نرم افزار سفارش گیری داخلی ستوران، کال سنتر، نرم افزار مدیریت ناوگان پیک، فروشگاه آنلاین و باشگاه مشتریان نیز توسط تیم هفت ستاره انجام شده است. رستوران نایب دو شعبه در مناطق الهیه و وزرا، با دو منوی متفاوت دارد که پیاده سازی دو منوی متفاوت با دو صفحه مدیریت متفاوت از ویژگی های این پروژه محسوب می شود.

کافه رستوران روکالانژ
کافه رستوران روکالانژ
کافه رستوران روکالانژ

وبسایت روکالانژ، نرم افزار داخلی، نرم افزار گارسون و …

 

ما در هفت ستاره تمام تلاش خود را کردیم تا در روکالانژ بهترین تجربه را برای مشتریان حضوری و آنلاین رقم بزنیم. در این مجموعه منحصر به فرد و فعال در صنعت غذا و رستوران طراحی سایت، راه اندازی فروشگاه آنلاین، باشگاه مشتریان، نرم افزار داخلی و نرم افزار گارسون توسط تیم هفت ستاره انجام شده است.

رستوران زنجیره ای پیتزاخونه
رستوران زنجیره ای پیتزاخونه
رستوران زنجیره ای پیتزاخونه

وبسایت پیتزاخونه، نرم افزار کال سنتر، نرم افزار داخلی و …

 

فست فود زنجیره ای پیتزا خونه یکی از بزرگترین فست فود های زنجیره ای در شهر مشهد است که تمامی زیر ساخت های نرم افزاری مانند وب سایت، فروش آنلاین، نرم افزار صندوق، گزارشات پیشرفته فروش، باشگاه مشتریان، کال سنتر و … توسط تیم هفت ستاره پیاده سازی شده است. این مجموعه دارای 8 شعبه است که تمامی سفارشات آنلاین و داخلی در تمامی شعبات توسط نرم افزار هفت ستاره مدیریت می شود.

کافه نید
کافه نید
کافه نید

طراحی وبسایت مجموعه کافه نید

 

کافه نید یک سایت با موضوعیت تبلیغات در حوزه ی کافی شاپ است. در این پروژه تلاش شده که کاربران به ساده ترین شکل ممکن آگهی خود را در سایت ثبت کنند؛ ثبت نام ساده با شماره موبایل، سرچ قوی و نمایش پاپ آپ آگهی ها از جمله این موارد است. همچنین این وب سایت به طور مستقیم به اینستاگرام متصل است و تمام آگهی های درج شده در سایت به طور اتوماتیک در صفحه ی اینستاگرام کافه نید منتشر می شود. از دیگر امکانات این پروژه می توان به صفحه ی ادمین قدرتمند برای مدیریت سایت، سرعت بالای سایت و سئو بسیار قوی اشاره کرد.

 لوندویل
لوندویل
لوندویل

طراحی سایت و پیاده سازی فروشگاه آنلاین و باشگاه مشتریان

 

در طراحی سایت و فروشگاه آنلاین برند لوندویل، با ایده‌پردازی خلاقانه، تلاش کردیم تا خاص بودن این برند را به نمایش بگذاریم. در این وب سایت با طراحی گرافیکی ویژه و ترکیب رنگ‌های جذاب، هویت منحصر به فرد لوندویل را به نمایش گذاشته ایم. هدف ما در این پروژه ایجاد تجربه ی کاربری قوی برای مشتریان این برند شناخته شده بود.

 

 

 

دانشگاه تهران
دانشگاه آزاد اسلامی
باشگاه بانک ملی
فست فود عطاویچ
رستوران نایب
کافه رستوران روکالانژ
رستوران زنجیره ای پیتزاخونه
کافه نید
لوندویل

نمونه کار های ما

شرکت ها و برند هایی که به ما اعتماد کرده اند

مشتریان ما

فیلتر کنید:

محدوده قیمت

0
0
از 0تا 0
برو
لیست محصولات :
افزودن ماژول جدید
0%