منوی دیجیتال


منوی دیجیتال هفت ستارهمنوی دیجیتال

کافیست کد درج شده را اسکن کنید


منوی دیجیتال، همان منوی آنلاین وبسایت است که محصولات در آن بارگذاری شده اند و جایگزین منوهای کاغذی در رستوران ها می شود. برای مشتریانی که به شکل حضوری به رستوران شما مراجعه می کنند محبوب ترین راه دسترسی به منو، استفاده از موبایل خود و اسکن QR کدی است که روی میز قرار دارد.

منوی دیجیتال هفت ستاره شامل تصاویر با کیفیت بالا و توضیحات جذاب است. این منوی زیبا و در عین حال کاربردی می‌تواند تاثیر قابل توجهی در جلب توجه مشتریان داشته و به آن‌ها کمک کند تا راحت‌تر و سریع‌تر تصمیم بگیرند.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از منوی دیجیتال

به روزرسانی آسان به روزرسانی آسان
به روزرسانی آسان

برای به روز رسانی منو دیگر نیازی به چاپ مجدد منوی فیزیکی و قرار دادن آن روی تمامی میزها نخواهید داشت. در صورت تغییر در قیمت‌ها، اضافه کردن غذاهای جدید یا تغییر در سیاست‌های رستوران، منوی دیجیتال هفت ستاره به سرعت و با هزینه کمتر به روزرسانی می‌شود.

 

ارائه اطلاعات دقیق ارائه اطلاعات دقیق
ارائه اطلاعات دقیق

منوی دیجیتال به مشتریان اطلاعات دقیق‌تری درباره غذاها، نوشیدنی‌ها، مواد تشکیل دهنده، اطلاعات تغذیه‌ای، غذاهای مورد علاقه و پیشنهادهای ویژه می‌دهد. این اطلاعات کمک می‌کند تا مشتریان با اطمینان بیشتری سفارشات خود را ثبت کنند و انتخابات بهتری داشته باشند.

امکان سفارش آنلاین امکان سفارش آنلاین
امکان سفارش آنلاین

منوی دیجیتال می‌تواند امکان سفارش آنلاین را برای مشتریان فراهم کند. مشتریان می‌توانند به راحتی از طریق منوی دیجیتال سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و نیازی نیست منتظر گارسون و یا صدور صورت حساب بمانند. این مزیت کمک می کند تا زمان انتظار مشتریان کاهش یابد.

امکانات متنوع منوی دیجیتال هفت ستاره

امکان نمایش منوی رستوران به همراه تصاویر، قیمت ها و دیگر توضیحات

امکان استفاده از منوی دیجیتال از طریق اسکن QR کد در میزهای سالن

ثبت اطلاعات مشتری پس از ثبت سفارش جهت استفاده از امکانات باشگاه مشتریان

ارتباط هوشمند با باشگاه مشتریان

امکان مدیریت سبد خرید توسط مشتریان

متصل به نرم افزار داخلی جهت پرینت فاکتور صندوق و آشپزخانه

همگام با وبسایت رستورانی هفت ستاره به جهت تعیین موجودیت غذاها

امکان پرداخت به صورت آنلاین یا نقدی توسط مشتریان

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%