چگونه دامنه بخریم
با ثبت سفارش آنلاین به مدت محدود از تخفیف 10 درصد روی تمامی پکیج ها بهره مند شوید.مشاهده تعرفه ها

چگونه دامنه بخریم؟

نام دامنه شما نامیست که توسط آن در اینترنت جستجو خواهید شد و کاربران شما را با این نام خواهند شناخت .

به بیان دیگر نام دامنه به نوعی نام تجاری شما در فضای آنلاین می باشد.

انتخاب این نام چالش بر انگیز میباشد . بهتر است برای انتخاب نام دامنه از اسامی استفاده نمایید که به اسانی به ذهن کاربران سپرده شوند و از استفاده از اسامی طولانی ، چنداملایی و اسامی شامل خط تیره و اعداد پرهیز نمایید .

میلیون ها نام دامنه وجود دارند که هنوز توسط سایت های دیگر انتخاب نشده اند و در دسترس می باشند  و تنها کافیست برای انتخاب نام دامنه ی خود خلاقیت به خرج داده تا یک نام تجاری مناسب را برای معرفی خود در دنیای اینترنت کسب نمایید.

پسوند‌های متفاوتی برای دامنه وجود دارد که هرکدام از ان ها  نوع فعالیت وب سایت را نمایش میدهد

. از رایج ترین آن‌ها می‌توان به .ir , .com , .info , .net , .gov اشاره کرد.

اگر برای تجارت خود از دامنه ی .com  استفاده مینمایید بهتر است دامنه ی .ir با همان نام را نیز خریداری کنید تا نام دامنه ی مشابه شما ، توسط شرکت دیگر دریافت نشود.

برای دریافت نام دامنه ی خود ،  کلمه ی خرید دامنه را در گوگل سرچ نمایید و با انتخاب یکی از شرکت های ارائه دهنده ی خدمات دامنه مانند ایران سرور ، برتینا ، وب رمز  و ... دامنه ی خود را خریداری نمایید.

بعد از ورود به سایت فروش دامنه ، نام دامنه ی مد نظر خود را وارد کنید درصورتی که آن نام از پیش توسط فرد دیگری ثبت نشده باشد اجازه ی خرید آن نام به شما داده خواهد شد .

دامنه ی شما به صورت سالانه نیاز به تمدید داشته و  درصورت عدم تمدید مجدد منقضی خواهد شد .

پس از پایان زمان انقضای دامنه بهتر است هرچه سریع تر برای تمدید مجدد اقدام نموده تا نام دامنه ی شما توسط شخص دیگری ثبت نشود.



آموزش گام به گام خرید دامنه 

شما برای راه اندازی وب سایت نیاز به یک دامنه و هاست دارید . تمامی پروژه هایی که توسط شرکت هفت ستاره انجام می شوند بر روی سرور اختصاصی این شرکت میزبانی می شوند .شرکت هفت ستاره با در اختیار داشتن سرور اختصاصی  در دیتا سنتر آسیاتک در برج میلاد  با هدف آسایش شما و برداشتن بسیاری از دغدغه ها ، این فضا را در اختیار شما قرار خواهد داد. پس شما تنها نیاز به خرید دامنه دارید . در این ویدئو آموزش خرید دامنه از شرکت سرور پارس قرار داده شده است . 

اگر اولین بار است که برای خرید دامنه اقدام کرده اید مطالب زیر در انتخاب دامنه به شما کمک می کند .


عنوان ماژول

توضیحات ماژول در این قسمت قرار میگیرد

نام آلبوم:


چگونه دامنه را به هاست هفت ستاره منقل کنم؟(تغییر dns)

برای ارتباط دامنه با هاست شرکت هفت ستاره نیاز است تا نام سرور ها را در پنل خود وارد نمایید . برای این منظور وارد پنل خود در شرکتی که دامنه خریداری شده شوید و نام سرور ها را به صورت زیر تنظیم نمایید:

نام سرور 1:ns1.haftsetare.com

نام سرور 2:ns2.haftsetare.com






چگونه دامنه را در پنل سایت خود تنظیم کنم ؟ 

پس از وارد شدن به پنل کاربری خود بر روی مدیریت دامنه کلیک کنید ، دامنه ی خود را وارد کرده و انتخاب نمایید. 
 


و در پنجره ی باز شده نام دامنه ها و زیر دامنه های خود را وارد نمایید . در این قسمت می توانید هر تعداد دامنه و یا زیردامنه وارد کنید ولی فقط یک دامنه به عنوان دامنه ی اصلی انتخاب می شود . با کلیک روی دامنه ی مورد نظر آن را به عنوان دامنه ی اصلی انتخاب کنید . دامنه ی انتخاب شده به رنگ سبز در می آید و از این به بعد سایت شما با آن آدرس شناخته می شود.


 





افزودن ماژول جدید
0%