گزارشات پیشرفته فروش


گزارشات پیشرفته فروش هفت ستارهگزارشات پیشرفته فروش

هرآنچه یک کسب و کار باید داشته باشد


قابلیت گزارش دهی در هر پلتفرمی جزو ارزشمندترین امکانات آن به شمار می رود که مسیر یک تجارت پر سود را برای صاحبان کسب و کار به نمایش می گذارد. گزارشات پیشرفته BI و تحلیل های آماری هفت ستاره به شما کمک می کند عملکرد فروش، پیش بینی درآمد، وضعیت شعب فروشگاه، دلایل نارضایتی مشتریان و … را به سادگی رصد کنید. در نهایت مدیریت بخش های مختلف فروش، بازاریابی، منابع انسانی و بهبود فرایندهای سازمان با استفاده از گزارشات پیشرفته هفت ستاره، می تواند به بهترین نحو ممکن صورت گیرد.



درخواست مشاوره

مزایای گزارشات پیشرفته فروش

تصمیم گیری بهتر تصمیم گیری بهتر
تصمیم گیری بهتر

گزارشات پیشرفته هفت ستاره به مدیر سایت اطلاعات واقعی و دقیقی از عملکرد فروش و نتایج تغییرات و تصمیمات مختلف ارائه می‌دهند. با تکمیل این اطلاعات، مدیر سایت می‌تواند تصمیمات بهتری در مورد استراتژی‌های فروش، تخصیص منابع و تغییرات مورد نیاز بگیرد. این اطلاعات به مدیر سایت امکان می‌دهند تصمیماتی مبتنی بر داده‌ها و اطلاعات واقعی اتخاذ کند و نتایج احتمالی تصمیمات خود را بهبود بخشد.

شناسایی الگوها شناسایی الگوها
شناسایی الگوها

تجزیه و تحلیل گزارشات پیشرفته فروش می‌تواند به مدیر سایت کمک کند الگوهایی را در رفتار مشتریان و عملکرد محصولات شناسایی کند. این الگوها می‌توانند شامل زمان‌های پربازدیدتر، محصولات پرفروش، روش‌های پرکاربرد پرداخت و سایر الگوهای مشابه باشند. با شناختن این الگوها، مدیر سایت می‌تواند استراتژی‌های خود را بر اساس آنها تنظیم کند و بازدهی فروش را افزایش دهد.

پیش بینی و برنامه‌ریزی پیش بینی و برنامه‌ریزی
پیش بینی و برنامه‌ریزی

گزارشات پیشرفته فروش به مدیر سایت امکان می‌دهند روند فروش را پیش بینی کرده و برنامه‌ریزی کند. با تحلیل اطلاعات گذشته و مشاهده الگوها، مدیر سایت می‌تواند برنامه ریزی دقیقی داشته و  تصمیمات به مراتب بهتری بگیرد. براساس گزارشات فروش، مدیر سایت می تواند برنامه‌ها و راهبردهای مناسبی برای تحقق اهداف فروش تعیین کند که این اقدامات به کاهش عدم قطعیت و افزایش بهره‌وری در فروش کمک می‌کنند.

امکانات گزارشات پیشرفته فروش هفت ستاره

امکان ارائه گزارشات میزان و تعداد فروش به صورت نموداری به تفکیک گروه محصولات

امکان تعیین بازه زمانی و ساعت شروع و پایان گزارش گیری

امکان دریافت گزارشات براساس وضعیت سفارش (سفارشات تایید شده، لغو شده،تحویل داده شده و …)

امکان دریافت گزارشات تحلیلی بر اساس نام و یا گروه محصولات

امکان دریافت گزارشات براساس سطوح دسترسی نقش های مختلف (مسئول سئو، مسئول مالی، دیجیتال مارکتینگ و …)

امکان دریافت گزارشات تحلیلی و تفکیکی براساس شعبه ( مخصوص فروشگاه ها و یا رستوران های زنجیره ای)

امکان دریافت گزارشات بر اساس نرخ رشد فروش نسبت به دوره زمانی قبلی

امکان دریافت گزارشات بر اساس سناریو فروش و نوع تحویل گزارش

امکان دریافت خروجی اکسل از گزارشات در هر زمان

امکان دریافت گزارشات مقایسه ای فروش بر اساس مبلغ و تعداد فروش در بازه های زمانی متفاوت 

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%