نرم افزار کیوسک


نرم افزار کیوسک هفت ستارهنرم افزار کیوسک

جلوی صف های طویل در رستوران را بگیرید! 


نرم افزار کیوسک، کار یک صندوق دار را برای شما انجام می دهد. همچنین استفاده از این راهکار در رستوران‌ها، منجر به بهبود تجربه مشتری، افزایش کارایی و بهره‌وری و در نهایت کاهش هزینه‌ها خواهد شد.

نرم افزار کیوسک هفت ستاره به مشتریان امکان می‌دهد تا به طور آسان به منوی رستوران دسترسی پیدا کنند، گزینه های خود را بررسی و سفارشات را به دلخواه ثبت کنند. این روش به مشتریان احساس کنترل بیشتری می‌دهد و تجربه خرید را بهبود می‌بخشد.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از نرم افزار کیوسک

کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی منابع کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی منابع
کاهش هزینه‌ها و بهینه‌سازی منابع

با استفاده از نرم افزار کیوسک، رستوران‌ها می‌توانند هزینه‌های مربوط به پرسنل را کاهش دهند. زیرا مشتریان می‌توانند به صورت مستقیم از طریق کیوسک سفارش دهند و نیازی به پرسنل برای گرفتن سفارشات نخواهد بود. همچنین رستوران‌ها می توانند از طریق اتوماسیون فرآیندها، زمان و منابع بیشتری صرفه جویی کنند.

سهولت در سفارش گیری سهولت در سفارش گیری
سهولت در سفارش گیری

نرم افزار کیوسک هفت ستاره به مشتریان امکان می‌دهد تا به راحتی سفارش غذا و نوشیدنی خود را از طریق ترمینال‌ها یا دستگاه‌های لمسی ثبت کنند. مشتریان می توانند بدون معطلی برای حضور پرسنل، منو را بررسی و با اطلاعات کامل تری درباره سفارشات خود تصمیم گیری کنند و سفارش خود را به سهولت ثبت کنند.

 

افزایش سرعت سرویس دهی افزایش سرعت سرویس دهی
افزایش سرعت سرویس دهی

کیوسک های سفارش گیر این امکان را برای مشتریان فراهم میکنند تا بدون نیاز به تعامل با کارکنان رستوران غذای خود را انتخاب کنند، سفارش دهند و هزینه را پرداخت کنند. این پروسه باعث می شود مشتریان شما بدون نیاز به ایستادن در صف های طولانی صندوق، سفارش خود را به سرعت ثبت کنند.
 

امکانات متنوع نرم افزار کیوسک هفت ستاره

امکان ثبت سفارش توسط مشتری بصورت کاملا لمسی و گرافیکی

امکان ویرایش فاکتور مشتریان قبل از ثبت سفارش

امکان ثبت عکس هر غذا و توضیحات کامل برای هر کدام

امکان وارد کردن اطلاعات مشتری جهت ورود به باشگاه مشتریان رستوران

امکان ایجاد اشتراک جدید توسط کاربران 

امکان ارسال مبلغ فاکتور بصورت اتوماتیک روی دستگاه کارتخوان

امکان صدور فیش از پرینتر کیوسک و ارسال فاکتورهای آشپزخانه با تفکیک نوع

قابلیت فعال و یا غیرفعال کردن کالاها در صورت اتمام موجودی

امکان دریافت گزارشات فروش در قالب فایل اکسل

ارتباط هماهنگ با وبسایت رستوران و نرم افزار داخلی هفت ستاره

امکان ویرایش و ابطال فاکتورها توسط صندوق دار

 

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%