مرکز تماس


مرکز تماس هفت ستارهمرکز تماس

ثبت سفارش مشتری در نزدیک ترین شعبه


بعضی از افراد ترجیح می دهند برای سفارش غذای خود به جای سفارش آنلاین، با رستوران تماس تلفنی برقرار کنند. در این صورت بهترین راه حل برای رستوران های چند شعبه ای، استفاده از نرم افزار مرکز تماس (Call Center) می باشد. 
با استفاده از نرم افزار مرکز تماس، تمامی مشتریان از سرتاسر شهر می توانند با شماره رستوران شما تماس بگیرند و به یک اپراتور مستقل از شعب، سفارش غذای خود را بدهند. سپس اپراتور اقدام به ثبت سفارش در نرم افزار نموده و با توجه به آدرس مشتری، سفارش را برای نزدیک ترین شعبه به مشتری ارسال می کند.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از مرکز تماس

مدیریت سفارشات تلفنی مدیریت سفارشات تلفنی
مدیریت سفارشات تلفنی

رستوران‌ها ممکن است سفارشات تلفنی زیادی دریافت کنند. با استفاده از مرکز تماس، می‌توان به طور سازماندهی شده سفارشات تلفنی را مدیریت کرد و سفارش مشتری را به نزدیک ترین شعبه به او فرستاد. نرم افزار مرکز تماس می‌تواند حجم سفارشات را کنترل، زمان‌بندی سفارشات را بهینه و از تداخل و اشتباه در سفارشات جلوگیری کند.
 

بهبود تجربه مشتری بهبود تجربه مشتری
بهبود تجربه مشتری

با استفاده از نرم افزار مرکز تماس، رستوران‌ها می‌توانند تماس‌ها و سفارشات مشتریان را به صورت سریع و کارآمد مدیریت کنند. زمان انتظار مشتریان کاهش می‌یابد و آن‌ها بهترین خدمات را در کمترین زمان ممکن دریافت می‌کنند. این بهبود در تجربه مشتری منجر به رضایت بیشتر، تکرار سفارشات و افزایش وفاداری مشتریان شما می‌شود.

 

ارتقای ارتباطات داخلی ارتقای ارتباطات داخلی
ارتقای ارتباطات داخلی

نرم افزار مرکز تماس به رستوران‌ها امکان برقراری ارتباطات بهتر و سازماندهی شده درون سازمان را می‌دهد. کارکنان رستوران می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، اطلاعات را به اشتراک بگذارند و به دسترسی سریع‌تر به اطلاعات مربوط به سفارشات و مشتریان دست یابند. این امکان سبب بهبود هماهنگی و کارایی در سازمان می‌شود.

امکانات متنوع مرکز تماس هفت ستاره

امکان ارسال سفارشات مشترکین به شعب رستوران و اختصاص سفارش به نزدیکترین شعبه 

امکان مدیریت متمرکز تمامی تماس ها 

امکان تعریف مشترکین جدید (حاوی فیلد های اجباری و اختیاری)

امکان جستجوی مشترکین براساس نام و یا شماره موبایل

امکان اختصاص تخفیف به مشتریان

امکان درج توضیحات سفارش مربوط به هر غذا به صورت جداگانه

 امکان ارسال لینک پرداخت به صورت پیام کوتاه به مشتری جهت تسویه فاکتور

امکان مشاهده و پرینت گزارشات لیست سفارشات

امکان تعریف سطوح دسترسی و تخصیص سطوح دسترسی مورد نیاز به صندوق دارها

قابلیت اتصال به سیستم انبارداری

امکان دریافت گزارشات پیشرفته فروش به همراه فایل اکسل

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%