فرم ساز


فرم ساز هفت ستارهفرم ساز

آیا از کیفیت خدمات راضی بودید؟ 1) بله  2) خیر

 

اگر به دنبال جلب نظر کاربران سایت خود هستید و می خواهید تعامل بیشتری با آنها داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حتما از فرم ها  استفاده کنید. استفاده از فرم سازها باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و پول شما خواهد شد. علاوه بر این مردم تمایل بیشتری به پرسش نامه های آنلاین نسبت به پرسش نامه های حضوری خواهند داشت.

برای استفاده از فرم ساز هفت ستاره، احتیاج به دانش تخصصی و برنامه نویسی نخواهید داشت؛ تنها با کشیدن و رهاکردن فیلدها می توانید فرم دلخواهتان را ایجاد کنید.


درخواست مشاوره

مزایای استفاده از فرم ساز

برقراری ارتباط بهتر با کاربران برقراری ارتباط بهتر با کاربران
برقراری ارتباط بهتر با کاربران

با استفاده از فرم هایی که به صورت آنلاین توسط هفت ستاره در اختیار کاربران قرار می دهید (مانند فرم های نظرسنجی، شرکت در همایش و ...)، کاربران می توانند مستقیما مشکلات و اطلاعات خود را با شما در میان بگذارند و همین برقراری ارتباط باعث جلب اعتماد کاربران مجموعه شما خواهد شد.

دامنه جغرافیایی گسترده تر دامنه جغرافیایی گسترده تر
دامنه جغرافیایی گسترده تر

افراد تمایل بیشتری برای تکمیل پرسش نامه های آنلاین نسبت به پرسش نامه های حضوری دارند و همچنین محدود به یک محله و یا شهر و کشور خاصی نیستید. با استفاده از فرم ساز، می توانید پرسش نامه های ایجاد شده را در دسترس جامعه بزرگی حتی خارج از محدوده کشور خود قرار دهید. 

استفاده از اطلاعات جمع آوری شده استفاده از اطلاعات جمع آوری شده
استفاده از اطلاعات جمع آوری شده

با استفاده از فرم هایی که ایجاد می کنید، می توانید اطلاعات ارزشمندی را از کاربران بگیرید. در اینصورت شما یک بانک اطلاعاتی گسترده خواهید داشت که از این اطلاعات ارزشمند می توانید برای استراتژی های تجاری و یا برنامه های بازاریابی برای افزایش فروش و درآمدتان استفاده کنید.

امکانات متنوع فرم ساز هفت ستاره

امکان تعریف تاریخ، عدد، پاراگراف، انتخاب تک گزینه ای، لیست کشویی، قیمت، آدرس الکترونیک و …

امکان تعریف فیلد به صورت ضروری برای عدم خالی ماندن آن در هنگام پر شدن توسط کاربر

امکان ارسال sms اطلاع رسانی از ورود سطر جدید توسط کاربر

امکان مشاهده لیست اطلاعات وارد شده توسط کاربران

امکان استفاده از فرم در هر صفحه ای از وبسایت

داشتن جستجوی پیشرفته و فوق العاده قدرتمند برای گرفتن هر نوع گزارشی

امکان دریافت اطلاعات فیلتر شده، مرتب شده و یا تمام اطلاعات در قالب فایل اکسل

امکان مرتب سازی اطلاعات بر اساس تمام فیلدها

امکان مشاهده لیست گزارشات گرفته شده توسط کاربران

امکان تعریف فرم گزارش محور (به عنوان مثال می توانید فرم A را درست کنید و برای آن، فرم گزارش محوری به نام استعلام از فرم A را ایجاد و در صفحات خود قرار دهید)

امکان تعریف پاسخ فرم گزارش محور با استفاده از فیلدهای آن به صورت داینامیک (به عنوان مثال می توانید فرمی برای ثبت نام کاربر داشته باشید که با ذکر نام او از کاربر تشکر کنید)

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%