اپلیکیشن موبایل


اپلیکیشن موبایل هفت ستارهاپلیکیشن موبایل

تنها با اشاره یک انگشت دست!


امروزه مردم بیشتر از هر زمان دیگری وقت خود را در گوشی های همراه خود صرف می کنند و بسیاری از افراد برای گرفتن خدمات و کالاهای مورد نیاز ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری به مغازه، رستوران، فروشگاه و … از طریق موبایل، نیازهای خود را برآورده کنند. به همین جهت داشتن اپلیکیشن موبایل با طراحی اصولی UI/UX برای بسیاری از کسب و کارهایی که به دنبال برندینگ و نیز کسب رضایت مشتریان خود هستند به یک ضرورت تبدیل شده است.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از اپلیکیشن موبایل

استفاده از اپلیکیشن بدون اتصال به اینترنت استفاده از اپلیکیشن بدون اتصال به اینترنت
استفاده از اپلیکیشن بدون اتصال به اینترنت

مزیت استفاده از اپلیکیشن موبایل هفت ستاره برای فروشگاه ها، قابلیت کار با آنها بدون نیاز به اینترنت است. کاربرانی که اپلیکیشن شما را دانلود و نصب می کنند، می توانند محتوا و خدمات شما را بدون نیاز به اتصال به اینترنت مشاهده کنند. اپلیکیشن موبایل داده‌ها را به صورت محلی ذخیره می کند و در زمان اتصال به اینترنت، اطلاعات آن آپدیت می شود.
 

رابط کاربری مناسب و هدفمند رابط کاربری مناسب و هدفمند
رابط کاربری مناسب و هدفمند

در طراحی اپلیکیشن فروشگاهی، سعی می شود از رابط کاربری ساده تر و کاربردی تری نسبت به نسخه ریسپانسیو استفاده شود و همه چیز به سادگی در دسترس کاربر باشد. این سادگی باعث می شود که کاربران تعامل بیشتری با اپلیکیشن داشته باشند. داشتن اپلیکیشن ها باعث می شود که علاوه بر جذابیت طرح نهایی، کاربر را به مقصدی که دوست دارید، هدایت کنید.

برند سازی برند سازی
برند سازی

کاربرانی که اپلیکیشن شما را روی موبایلشان نصب می کنند، لوگوی شرکت شما را در موبایل خود همواره مشاهده می کنند. بنابراین زمانی که به محصولات شما نیاز دارند، غیرممکن است که شما را به خاطر نیاورند. اپلیکیشن فروشگاهی هفت ستاره باعث به رسمیت شناخته شدن برند شما نزد مشتریانتان خواهد شد و این کار به تقویت نام تجاری شما کمک زیادی خواهد کرد.

امکانات متنوع اپلیکیشن موبایل هفت ستاره

همگام سازی اطلاعات اپلیکیشن با وبسایت

رابط کاربری و تجربه کاربری با سناریو جذاب

امکان نصب روی سیستم عاملی های اندروید و IOS با قابلیت Add To Home Screen

امکان عدم نمایش اِلمان های غیر ضروری در اپلیکیشن

امکان به روز رسانی مداوم اطلاعات اپلیکیشن توسط پنل ادمین

توسعه راحت و سریع اپلیکیشن هفت ستاره به دلیل طراحی هیبرید

به روز رسانی یک پارچه (اپلیکیشن تمامی اطلاعات را از وبسایت شما می خواند و آپدیت می شود)

وجود تمامی امکاناتی که در وبسایت فروشگاهی خود دارید (مشاهده کالاها، امکان سفارش کالا، اتصال به درگاه پرداخت و ...)

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%