افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:00

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

با گسترش ویروس کوید19، سفارش اینترنتی بیش از پیش رونق گرفت. در آن دوران، تمامی افرادی که در کنار فروش حضوری، فروش آنلاین هم داشتند، نه تنها آسیبی به کسب و کارشان وارد نشد، بلکه باعث رونق کسب و کار آنلاینشان هم شد. افرادی که بستری برای ارائه و فروش آنلاین محصولاتشان نداشتند، به سرعت به فکر ایجاد سایت فروش افتادند که بتوانند همپای رقبایشان حرکت کنند. امروزه ضرورت فروش آنلاین محصولات، بر کسی پوشیده نیست.  با استفاده از یک سایت فروشگاهی می توانید به دنیای فروش آنلاین راه پیدا کنید. اما برای داشتن فروش آنلاین، راه اندازی سایت، اولین قدم است. افزایش فروش آنلاین، اولین دغدغه و خواسته ی هر فروشگاه آنلاینی هست.  ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم که در ادامه به مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد. شما می توانید در بین ایده های زیر، مواردی که برای کسب و کار شما مناسب تر است را انتخاب کنید.


  1. تجزیه و تحلیل نحوه ورود مشتریان به سایت شما:
    از ابزارهایی برای تجزیه و تحلیل میزان و نحوه بازدید از سایتتان استفاده کنید و برسی کنید که بازدیدکنندگان سایت شما، از چه طریقی با سایت شما آشنا شده اند. ابزارهای تحلیلی مانند Google Analytics می تواند در این زمینه برای شما بسیار مفید باشد. این ابزار به شما کمک می کند تا متوجه شوید کدام صفحاتتان بازدید بیشتری داشته است و اینکه مشتریان شما، از چه طریقی وارد سایت شما شده اند.
    به عنوان مثال اگر از یک پست وبلاگی درباره تغذیه سالم، ترافیک زیادی به فروشگاه لوازم آشپزی شما منتقل شده، به این نتیجه می رسید که آن مقاله برای کاربران جذاب بوده و می توانید برای جذب بازدیدکنندگان بیشتر، مطالب بیشتری در آن زمینه بنویسید. یا اگر ببینید که ورودی زیادی از طریق تبلیغات در یک سایت گرفته اید، می توانید روی آن بیشتر سرمایه گذاری کنید.

  2. پیشنهادات فروش منحثر به فرد داشته باشید:
    پیشنهادات ویژه ای را به مشتریان خود بدهید که در هیچ فروشگاه دیگری تا به حال تجربه نکرده باشند. هنگامی که می دانید چه چیزی شما را متفاوت می کند، باید آن را از تریبون های مجازی خود فریاد بزنید. وجه تمایز خود را می توانید در قالب شعار، در صفحه اول سایت خود، مطرح کنید. پیشنهادات فروش ویژه و منحثر به فرد خود را در کمپین های بازاریابی خود اعلام کنید. با این کار مردم را متقاعد می کنید که از بین همه ی فروشگاه های آنلاین موجود، فروشگاه شما را انتخاب کنند و از محصولات شما بخرند.

  3. تجربه مشتری را ساده کنید:
    نحوه دسته بندی محصولات و چیدمان سایت باید به گونه ای باشد که مشتریان بتوانند چیزی که به دنبال آن هستند را به راحتی پیدا کنند و آن را خریداری کنند. اگر تعداد زیادی افراد از سایت شما بازدید کنند و بدون خرید آن را ترک کنند، به معنای این است که تجربه کاربری خوبی از سایت شما نداشته اند. برای دسته بندی و چیدمان سایت خود می توانید از دوستان و آشنایان خود کمک بگیرید. از آنها بخواهید که به عنوان خریدار وارد سایت شما شوند و خرید محصول مورد نظرشان را تا مرحله اتصال به درگاه تست کنند. برسی کنید که در کدام مراحل با مشکل مواجه می شوند یا اشتباه می کنند. اگر لازم است، برای برخی از بخش ها، متن راهنما قرار دهید یا بخش هایی از سایتتان که نیاز به اصلاح دارد را اصلاح کنید.
     
  4. روی سئو سایت خود کار کنید:  
    سئو یکی از مهم ترین ابزارهایی است که می توانید با استفاده از آن کسب وکار اینترنتی خود را رونق دهید و فروش فروشگاه اینترنتی خود را افزایش دهید. هدف اصلی از طراحی سایت فروشگاهی این است که توسط کاربران آنلاین، سایت شما دیده شود و در نهایت منجر به افزایش فروش اینترنتی شما شود. اگر روی سئو سایت خود به درستی کار کنید، به این هدف خواهید رسید. در ابتدای راه اندازی سایت، مسلما بازدیدکنندگان کمی خواهید داشت ولی اگر روی سئو سایتتان به درستی کار کنید، مسلما بازدیدکنندگان سایت شما افزایش میابد.
    سعی کنید با استفاده از ابزارهایی مثل key word planer، کلمات کلیدی که در حوزه کاری شما بیشتر سرچ می شود را پیدا کنید و یک استراتژی محتوای خوب برای سایتتان بنویسید. هدف از این کار این است که وقتی کاربران دنبال کلمه کلیدی خاصی در موتورهای جستجو مانند گوگل می گردند، سایت شما  جزو نتایج اولیه گوگل باشد و کاربران بتوانند شما را به راحتی پیدا کنند.

  5. محتوای مفید تولید کنید:
    وقتی افراد سوالی دارند، به گوگل سر می زنند و به دنبال پاسخ می گردند. با ایجاد محتوایی که اطلاعات جالب و مرتبطی را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد، می توانید به مردم کمک کنید تا فروشگاه اینترنتی شما را از طریق SEO پیدا کنند. به جای نوشتن در مورد محصولات خود، به چالش های رایج یا راه های استفاده از محصولات خود بپردازید. اگر اسباب‌بازی‌های سگ می‌فروشید، در مورد بازی‌های سرگرم‌کننده برای بازی با سگ یا نحوه کمک به سگ‌های مبتلا به اضطراب جدایی بنویسید.
    این نکته را هرگز فراموش نکنید که موتورهای جستجو صفحاتی را که محتوای به روز دارند، در اولویت قرار می دهند. سعی کنید حتما پست های جدید را به طور منظم بنویسید و یا مطالب قدیمی را به روز کنید.

  6. به مشتریانتان خدمات خوبی ارائه دهید:  
    مشتریان برای خدمات عالی، ارزش قائل هستند. طبق نظرسنجی که انجام شده، ارائه خدمات خوب به مشتری در حین فروش و پس از فروش، تاثیر زیادی در افزایش فروش فروشگاه اینترنتی و بازگشت مشتری به سایت شما خواهد داشت. یک صفحه تماس با ما در سایت خود ایجاد کنید و در آن تمامی راه های ارتباطی با فروشگاهتان را در آن ذکر کنید. تماس های مشتریان را به سرعت پاسخ دهید. می توانید برای پاسخگویی سریعتر، از چت آنلاین برای سایت خود استفاده کنید.
    پس از خرید مشتری، برای او یک فرم نظرسنجی ارسال کنید که در آن درباره کیفیت مراحل مختلف خرید از ثبت سفارش گرفته تا دریافت کالا نظرسنجی کنید. سیستم نظرسنجی دو فایده بزرگ دارد. اول اینکه حس خوبی در مشتری ایجاد می شود و دوم اینکه این نظرات به شما کمک خواهد کرد که بر اساس نظر کاربران، نقطه ضعف ها ی خود را شناسایی کرده و آنها را بهبود دهید.

  7. نظرات مشتریان را در صفحات محصول قرار دهید:
    برای بعضی از فروشگاه ها ممکن است ترسناک باشد که به مشتریان اجازه دهید نظرات مثبت و منفی خود را در مورد محصولات شما در صفحه شما به اشتراک بگذارند. افزودن نظرات مشتریان می تواند باعث افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما شود. خواندن نظرات افرادی که از یک محصول استفاده کرده اند ، کمک می کند که بقیه افراد بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند و باعث ایجاد اعتماد به فروشگاه شما خواهد شد. اگر محصولی به طور مداوم نظرات منفی دریافت کند، نشانه آن است که یا باید به مشکلات آن رسیدگی کنید و یا محصول را متوقف کنید.

  8. سایت شما حتما باید ریسپانسیو باشد:
    درصد زیادی از افراد، برای مشاهده سایت فروشگاهی شما، از تلفن همراه استفاده می کنند. سایت شما باید در موبایل های مختلف، به درستی نمایش داده شود و مشتریان با استفاده از موبایل خود بتوانند به راحتی محصولات را مشاهده و کنند و پروسه خرید را طی کنند.

  9. برای محصولات خود، از تصاویر باکیفیت و توضیحات کامل استفاده کنید:
    عکس های سایت شما بسیار مهم هستند. در صورت لزوم، روی یک عکاس حرفه ای سرمایه گذاری کنید تا عکس های باکیفیتی بگیرید. تصاویر باید طوری باشد که ویژگی های محصولات شما را نشان می دهد. مطمئن شوید که عکس‌ها دقیقاً نشان‌دهنده محصولات هستند، زیرا ۲۲٪ از افرادی که پس از دریافت کالا، آن را مرجوع می کنند، کسانی هستند که ادعا می کنند کالایی که به دستشان رسیده، با تصاویر موجود در سایت همخوانی ندارد. علاوه بر تصاویر واقعی و باکیفیت، سعی کنید توضیحات کاملی از محصولات را در سایت خود درج کنید. هرچه اطلاعات سایت دقیقتر باشد، اعتماد مشتری ها بیشتر جلب خواهد شد.  

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

ایجاد سایت فروش

1400/07/24 در ساعت 13:21:41

ایجاد و راه اندازی یک وبسایت برای هر شغلی ضروری است. به ویژه در دنیایی که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است.

ایجاد سایت فروش
نظر جدید
0%