بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:00:00

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

تحقیق برای انتخاب شرکت طراحی سایت مخصوصا در طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد قطعا معیار های مختلفی برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی خواهید داشت ولی این موضوع را گوشه ی ذهن خود داشته باشید که می توانید به جای صرف هزینه های بالا برای طراحی اختصاصی سایت فروشگاهی ، از پکیج پایه فروشگاه اینترنتی هفت ستاره استفاده کنید . سرویس فروشگاهی هفت ستاره صد ها امکان دارد که قطعا برای داشتن یک وب سایت حرفه ای و موفق به کارتان می آید. 
می توانید از شرکت های طراحی سایت استعلام قیمت بگیرید تا تفاوت قیمت پکیج فروشگاهی هفت ستاره و طراحی اختصاصی فروشگاه را مشاهده نمایید . علت اصلی تفاوت قیمت در این است که در طراحی اختصاصی همه ی مراحل ایده پردازی و کدنویسی توسط برنامه نویس های شرکت انجام می شود در حالیکه در پلتفرم هفت ستاره همه امکانات برای شما آماده است به دلیل اینکه هفت ستاره دارای زیرساخت نرم افزاری قوی می باشد. 




معیار انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1- سادگی در استفاده : ساخت و ویرایش صفحات ، ورود اطلاعات و ورود محصولات باید به سادگی توسط خودتان قابل مدیریت و انجام باشد و نیاز به سطح دانش برنامه نویسی نداشته باشد . حتما قبل از ثبت سفارش طراحی سایت پنل ادمینی که در اختیار شما قرار می گیرد را بررسی نمایید و از سادگی کار با ان مطمئن شوید. در پلتفرم هفت ستاره در کنار هر ماژول بخشی برای تنظیمات ، ویرایش و ورود اطلاعات قرار دارد که به سادگی می توانید آن ها را ویرایش کنید . در سایت فروشگاهی مدیریت سفارشات ، شیوه های ارسال ، پرداخت و گزارشات فروش بسیار مهم است که این موارد در پنل ادمین به راحتی قابل مدیریت خواهد بود .
همچنین در سایت هایی که با پلتفرم هفت ستاره راه اندازی می شوند امکان تغییر گرافیک سایت توسط خودتان وجود دارد. این جمله به چه معنی است ؟ یعنی دست شما برای ایجاد تغییرات گرافیکی در ظاهر وب سایت با استفاده از ماژول های گرفیکی باز است و می توانید ظاهر سایت را با توجه به سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. بهترین کار این است. شما به لیستی از ماژول های گرافیکی دسترسی خواهید داشت که می توانید هر زمان که خواستید برای اضافه و یا حذف ماژول های گرافیکی در صفحات مختلف سایت اقدام نمایید.





2-نمونه کار ها : نمونه کار های یک شرکت گویای خلاقیت ، ابتکار و تخصص تیم آن شرکت می باشد. کیفیت پروژه های انجام شده و رضایت مشتری ها نشان دهنده ی مهارت و تسلط کافی تیم فنی است . برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بررسی نمونه کار ها ضروری است. علاوه بر نسخه ی دسکتاپ نمونه کار ها را در گوشی تلفن همراه خود نیز مشاهده نمایید تا از پیاده سازی نسخه ی ریسپانسیو مطمئن شوید. از آنجایی که امروزه اکثر افراد با تلفن های هوشمند به وب گردی می پردازند پیاده سازی نسخه ی ریسپانسیو از الزامات طراحی سایت محسوب می شود و شرکت طراحی سایت موظف به ایجاد نسخه ی ریسپانسیو بدون دریافت هزینه ی جداگانه می باشد.
شرکت هفت ستاره با برند های عطاویچ ، نایب ، موسسه های وابسته به بانک ملی ، دانشگاه تهران و ... افتخار همکاری داشته است که تمامی آن ها در بخش نمونه کار ها قابل مشاهده هستند.





3-بررسی امکانات : زمانی که در اول راه هستید ممکن است نیازمندی های شما از سایت فروشگاهی فقط شامل امکانات پایه فروشگاه باشد . به تدریج و با گذشت زمان و بزرگ شدن فروشگاهتان نیاز به امکانات جدیدی پیدا می کنید. زمانی که با شرکتی قرار داد می بندید باید مطمئن باشید که آیا آن شرکت قادر به اضافه کردن امکانات جدید به پروژه ی شما هست یا خیر و در صورت اضافه شدن امکانات چه مبلغی باید بپردازید ؟ معمولا در طراحی اختصاصی باید بودجه ی زیادی کنار بگذارید . اگر یک فروشگاه حرفه ای با امکانات کامل نیاز دارید چیزی حدود 100 میلیون شامل هزینه می شود . این در صورتی است که در هفت ستاره با خرید پکیج پایه فروشگاهی می توانید با کمترین سرمایه صاحب سایت فروشگاه آنلاین شوید و به مرور امکانات بیشتری به وب سایت خود اضافه  کنید . برای مشاهده ی امکانات و تعرفه ها به صفحه تعرفه ها وارد شوید.




4-زیرساخت نرم افزاری قوی : شاید بتوان گفت یکی از مهم ترین فاکتور ها در انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی هسته ی نرم افزاری قوی و استفاده از تکنولوژی های روز است. زمانی که هسته ی نرم افزار یکپارچه باشد اضافه شدن امکانات جدید راحت تر صورت می گیرد. زیرساخت نرم افزاری سرعت لود صفحات و امنیت را نیز شامل می شود . اگر نمایش سایت فروشگاهی شما بیشتر از چند ثانیه طول بکشد ، کاربران صفحه ی سایت شما را می بندند و به سراغ رقیبانتان می روند . همچنین اگر سایت شما امنیت لازم را نداشته باشد ممکن است با چند حمله به سرور اطلاعات سایت شما در احتیار افراد دیگر قرار بگیرد.  زیرساخت پلتفرم هفت ستاره توسط برنامه نویس های این شرکت ایجاد شده است و در پیاده سازی ان از تکنولوژی های روز استفاده شده است و پیوسته در حال آپدیت و ارتقاء می باشد که این آپدیت ها به صورت کاملا رایگان برای مشتری ها اعمال می شود . همچنین به دلیل تکنولوژی های استفاده شده در نرم افزار ،سرعت لود وب سایت و تعویض صفحات بسیار بالا است علاوه بر آن هفت ستاره دارای سرور اختصاصی می باشد و تیم فنی به صورت 24 ساعته در حال پشتیبانی از سرور هستند تا شما نگران امنیت دیتای وب سایت خود نباشید .



فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

ایجاد سایت فروش

1400/07/24 در ساعت 13:21:41

ایجاد و راه اندازی یک وبسایت برای هر شغلی ضروری است. به ویژه در دنیایی که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است.

ایجاد سایت فروش
نظر جدید
0%