در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:00:00

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

در دورانی به سر می بریم که داشتن یک سایت حرفه ای، تا حد زیادی می تواند باعث رونق کسب و کار شما شود. اگر قصد راه اندازی سایت برای کسب و کار خود را دارید، یکی از سوالاتی که در ذهن شما وجود دارد این است که قبل از شروع به اجرای پروژه طراحی سایت خود، چه مواردی را باید در نظر بگیرند و از کجا باید شروع کنند؟
اگر گشتی در گوگل زده باشید و شرکت های مختلف را برسی کرده باشید، احتمالا با واژه های زیادی از جمله سایت ساز، فروشگاه ساز ، cms و بسیاری از اصطلاحات طراحی سایت رو به رو شده اید و قطعا سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد شده است ازجمله اینکه:
سایت ساز بهتر است یا طراحی اختصاصی ؟ کدام یک از نظر مالی به صرفه تر است؟ هر کدام از روش ها چه مزایا و معایبی دارند و ...
اگر برای رشد کسب و کار خود تصمیم به راه اندازی وب سایت دارید، پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید به دلیل اینکه شما به دنبال سرمایه گذاری و بازگشت سرمایه از وب سایت خود هستید و برای داشتن وب سایت موفق باید بدانید که در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه مواردی را باید در نظر بگیرید، چه سوالاتی از شرکت طراحی سایت بپرسید و چه مسیری را طی نمایید. در ادامه به سوالات شما پاسخ می دهیم.


مواردی که در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید:

بسیاری از افراد به دلیل اینکه در حوزه ی کامپیوتر اطلاعات کافی ندارند کار طراحی سایت را به دیگران می سپارند البته کاملا هم حق دارند هر کسی در حوزه ی مرتبط با خودش اطلاعات دارد ولی بهتر است قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی درباره ی سیستم های مختلف طراحی سایت و نحوه ی پیاده سازی هر کدام و مزایا و معایب آنها اطلاعات لازم را داشته باشید.

برای سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی 3 راه پیش رو دارید :
1- استفاده از سایت ساز ها
2- استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس و جوملا
3-سفارش طراحی وب سایت به شرکت های طراحی سایت

این سه روش تفاوت هایی دارند که در ادامه به توضیح انها می پردازیم.
سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی با سایت ساز
1- سایت سازها:
سایت ساز ها یک ایده ی جدید در حوزه ی طراحی سایت هستند و انقلابی در این زمینه ایجاد کرده اند اما با  این وجود، این سوال مطرح می‌شود که آیا واقعاً می‌توان با این ابزارها به سرعت و بدون نیاز به دانش عمیق، یک وب سایت حرفه‌ای ایجاد کرد؟ واقعیت این است که در حال حاضر، اکثر این سایت سازها قالب‌محور هستند و حتی با امکان سفارشی‌سازی، کار با آنها برای افراد عادی همچنان ممکن است چالش‌برانگیز باشد. هر کدام از این ابزارها به نوعی محدودیت دارند که بدون داشتن دانش کد نویسی تغییرات گرافیکی دقیقا مطابق با سلیقه ی کاربران ممکن نیست. همچنین رعایت نکات تجربه ی کاربری (UX) که یکی از اصول اساسی در طراحی وب و توسعه محصولات است و عامل موفقیت یک وب سایت می باشد نیاز به مطالعه دارد . ترکیب رنگ ها، نحوه ی چینش ماژول های مختلف و تاکید بر المان های کلیدی نیاز به تجربه و تخصص در این حوزه دارد. همچنین در صورتی که بخواهید ادیت های کدنویسی اعمال کنید باید هزینه ی جداگانه به اشخاص متخصص پرداخت کنید.




2- سیستم های مدیریت محتوای رایگان:
راه دوم برای سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی، استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان می باشد که معروف ترین آنها وردپرس است. استفاده از سیستم های مدیریت محتوا، به راحتی سایت سازها نیستند و اگر بخواهید خودتان یک سایت حرفه ای ایجاد کنید، نیاز به یک نیروی متخصص خواهید داشت. بسیاری از شرکت ها سایت مشتریان خود را با این سیستم ها راه اندازی می کنند و بعضی از آنها هزینه ی زیادی را بابت طراحی سایت از مشتری می گیرند اما اگر کار طراحی سایت خود را به یک شرکت حرفه ای نسپارید، در آینده برای تغییرات و یا آپدیت سایت خود با اینگونه سیستم ها به مشکل خواهید خورد.

برخی از معایب ساخت سایت با  سیستم های مدیریت محتوای رایگان:

  •  - برای افزایش کارایی و امنیت سایتتان، کدهای آن باید به صورت مداوم آپدیت شود.
  •  - با توجه به اینکه هسته ی مرکزی این سیستم ها سنگین است، سایت شما به منابع زیادی از سرور احتیاج پیدا خواهد کرد و   سرعت لود سایت کاهش میابد.
  •  - اگر در استفاده از افزونه های رایگان آن دقت نکنید، نصب برخی از افزونه ها، می تواند مشکلات امنیتی را برای شما به دنبال   داشته باشد.

استفاده از وردپرس نیاز به صرف زمان و کمی مطالعه ی فنی دارد اگر تصمیم به راه اندازی وب سایت با وردپرس را دارید پیشنهاد می کنیم حتما کمی زمان بگذارید و به صفحه ادمین آن مسلط شوید تا برای ورود اطلاعات و یا تغییر محتوای سایت به ادمین و با شخص دیگری وابسته نباشید. بسیاری از مشتری ها به دلیل سختی کار با صفحه ادمین با وجود هزینه های اولیه ی زیاد از وب سایت خود استفاده نمی کردند. همچنین برای اطلاعات بیشتر درباره ی این سیستم ها پیشنهاد می کنیم مقاله ی هزینه های پنهان وردپرس و جوملا را مطالعه نمایید چون در این زمینه به شما کمک خواهد کرد.



طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی طراحی اختصاصی3- سفارش طراحی وب سایت به شرکت های طراحی سایت:
راه سوم سفارش طراحی سایت به شرکت های طراحی سایت و نرم افزاری می باشد. در این شرکت ها معمولا طراحی سایت به دوصورت طراحی سایت و طراحی اختصاصی صورت می گیرد. اگر کسب و کار شما نوپا است پیشنهاد می کنیم سراغ طراحی اختصاصی نروید. زیرا طراحی سایت اختصاصی، هزینه ی زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.
اگر در شروع راه هستید، سفارش طراحی سایت ریسک کمتری دارند. بسیاری از افراد در ابتدای راه بودجه ی زیادی را برای سفارش طراحی سایت اختصاصی ندارند و یا از کسب و کار خود مطمئن نیستند به عنوان مثال ممکن است بعد از مدتی به دلایل مختلفی زمینه ی کاری خود را تغییر دهند. طراحی اختصاصی سایت هزینه های بالایی را شامل می شوند به دلیل اینکه تمامی مراحل ایده پردازی طراحی و کدنویسی از ابتدا انجام می شود و تیم طراحی و برنامه نویسی برای شما به صورت اختصاصی زمان می گذارند. اگر از شرکت های مختلف استعلام بگیرید یک سایت شخصی با امکانات پایه بین 10 تا 20 میلیون و یک سایت فروشگاهی با امکانات حرفه ای تا 100 میلیون تومان برایتان هزینه خواهد داشت. پیشنهاد ما این است که به جای صرف هزینه ی زیاد اولیه برای راه اندازی سایت بودجه ی خود را در مسیر تبلیغات و جای درست با بازدهی بیشتر صرف کنید.
در هفت ستاره این امکان وجود دراد که پکیج پایه شرکتی را خریداری نمایید و به مرور امکانات بیشتری به آن اضافه نمایید. مشاهده تعرفه ها و امکانات



نکته ی مهم قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی

حتما قبل از تصمیم گیری برای انتخاب پلتفرم مناسب و سفارش طراحی سایت خود، نمونه کارهای آن شرکت را بررسی نمایید. زیرا نمونه کارها و مشتریان هر شرکت، به نوعی نشان دهنده ی کیفیت کار آنهاست. شما می توانید به شرکتی که رزومه قوی دارد و با مجموعه های بزرگ و متنوعی کار کرده باشد، راحت اعتماد کنید. مشاهده ی نمونه کارهای شرکت هفت ستاره

نکاتی که باید در بررسی نمونه کار های یک شرکت در نظر بگیرید در این قسمت لیست شده اند :

  1. بررسی ظاهر گرافیکی و امکانات سایت
  2. بررسی نسخه ی ریسپانسیو
  3. بررسی صفحات جانبی
  4. سرعت لود سایت

بعد از بررسی نمونه کار ها در صورت رضایت و تصمیم به همکاری ، نکات فنی و سوالاتی که باید از شرکت طراحی سایت بپرسید در این قسمت لیست شده اند :

  1. از کدام سیستم مدیریت محتوا استفاده می شود؟
  2. ایا هاست در اختیار شما قرار می گیرد و یا باید به صورت جداگانه آن را تهیه نمایید؟
    در صورت ارائه ی هاست امنیت سرور چگونه تامین می شو دو چه میزان فضا در اختیار شما قرار می گیرد و تعرفه ها به چه صورت است ؟
  3. آیا کار ورود اطلاعات وب سایت به عهده ی تیم توسعه است و یا به عهده ی مشتری؟در صورت ورود اطلاعات توسط تیم شرکت هزینه ای به صورت جداگانه دریافت می گردد ؟
  4. آموزش صفحه ی ادمین به چه صورت خواهد بود ؟
  5. آیا درخواست گرافیک جدید و یا امکانات بیشتر امکان پذیر است ؟
  6. امکانات سئو به چه صورت خواهد بود؟
  7. شرایط پشتیبانی چگونه است ؟
  8. زمان پیاده سازی وب سایت چقدر است؟

 

کلام آخر:
در این مقاله به مواردی که در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید اشاره کردیم. شاید قبل از خواندن این مقاله از برخی از این سوال ها اطلاع نداشتید ولی باید قبل از شروع پروژه پاسخ به این سوالات را از شرکت طراحی سایت دریافت نمایید تا هم از کیفیت وب سایت ساخته شده مطمئن شوید و هم خیالتان راحت باشد که وب سایت شما همواره امن و پرسرعت باقی می ماند و تیم فنی از آن پشتیبانی خواهد کرد.
می توانید سوالات فنی خود را با کارشناسان ما درمیان بگذارید:  09128387480

مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

1397/04/25 در ساعت 11:34:00

تعداد زیادی از شرکت های طراحی سایت در ایران علاقه خاصی به استفاده از CMSهای آماده دارند زیرا با استفاده از این ابزارهای رایگان می توانند با کمترین دانش برنامه نویسی در مدت زمان بسیار کوتاهی سایت را به مشتری خود تحویل دهند.

مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

قیمت سایت شرکتی

1400/10/27 در ساعت 15:34:04

چرا قیمت سایت شرکتی در شرکت های مختلف متفاوت است؟ قیمت سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سایت شرکتی

قیمت طراحی سایت

1397/04/23 در ساعت 13:22:00

هزینه طراحی سایت های مختلف (فروشگاه اینترنتی و شرکتی) در شرکت های مختلف متفاوت است اما چیزی که ما قصد داریم بیان کنیم محدوده قیمت های "میانگین" طراحی وب سایت در تهران است که توسط شرکت های نرم افزاری یا طراحی سایت مختلف اعلام می شود.

قیمت طراحی سایت
نظر جدید
0%