قیمت طراحی سایت

1400/09/23 در ساعت 16:14:00

هزینه طراحی سایت های مختلف (فروشگاه اینترنتی و شرکتی) در شرکت های مختلف متفاوت است اما چیزی که ما قصد داریم بیان کنیم محدوده قیمت های "میانگین" طراحی وب سایت در تهران است که توسط شرکت های نرم افزاری یا طراحی سایت مختلف اعلام می شود.

قیمت طراحی سایت

آیا به دنبال ساخت وب سایت برای کسب و کار خود هستید اما نمی دانید از کجا شروع کنید؟ درهمین ابتدا بگذارید بگوییم که اگر به دنبال طراحی سایت رایگان هستید پیشنهاد می کنیم حتما مقاله ی داستان سایت رایگان چیست را مطالعه کنید چون کمک زیای به شما خواهد کرد. این نکته را در نظر داشته باشید که طراحی سایت حرفه ای به هیچ وجه رایگان نیست! زیرا افراد حرفه ای، طراحان و برنامه نویسان با تجربه و با سطح دانش بالا، که سالیان زیادی به مطالعه و آموزش پرداخته اند،‌ اصلا رایگان نیستند.
اگر قصد راه اندازی وب سایت با سیستم های مدیریت محتوای رایگان مانند وردپرس را دارید پیشنهاد می کنیم مقاله ی هزینه های پنهان سایت های وردپرس و جوملا را مطالعه کنید. در این مقاله کامل به برسی سایت های وردپرسی پرداخته شده است و پرونده ی آن ها را یکبار برای همیشه بسته ایم.

 اگر برای طراحی سایت خود، گشتی در گوگل بزنید و شرکت های مختلف طراحی سایت را برسی کنید، می بینید که هر شرکتی، قوانین و تعرفه های مخصوص به خود را دارد. تعرفه طراحی سایت در بعضی از شرکت ها بالا و در بعضی از آنها بسیار پایین است. همین تفاوت قیمت ممکن است باعث سردرگمی شما شده باشد و سوالات زیادی را در ذهن شما ایجاد کرده باشد. تا آخر مقاله با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات احتمالی که در ذهنتان ایجاد شده را پیدا کنید.



چرا قیمت طراحی سایت در شرکت های مختلف متفاوت است؟قیمت طراحی سایت

هر شرکتی برای ساخت سایت، از زبان برنامه نویسی و تکنولوژی های متفاوتی ممکن است استفاده کند. اینکه سایت شما با چه زبان برنامه نوسی نوشته شده باشد، مهم نیست چون زبان های برنامه نویسی، تنها ابزار هستند. مهم نحوه ی استفاده از این ابزارها است که در نهایت بتواند خروجی یک سایت حرفه ای و پرسرعت را برای شما داشته باشد. 
گاهی دلیل بالا بودن هزینه ی طراحی سایت در برخی از شرکت ها، ضعف زیرساخت نرم افزاری آنها است. اگر شرکتی زیرساخت نرم افزاری قوی نداشته باشد، برای انجام هر پروژه مجبور است تمامی قسمت های سایت را از ابتدا برنامه نویسی کند و برای کنترل هر قسمت از سایت، به صورت مجزا صفحه ادمین درست کند. طراحی سایت شما در اینگونه شرکت ها، هزینه ی زیادی را برای شما و آن شرکت خواهد داشت چون گاهی ممکن است انجام یک پروژه ی طراحی سایت، دو تا سه ماه برای آن شرکت زمان ببرد و چون آن شرکت برای طراحی سایت شما مجبور است تعداد زیادی نیروی متخصص را به کار گیرد، هزینه های تمام شده برای شما افزایش پیدا خواهد کرد. علاوه بر هزینه ی اولیه ی بالا، هزینه ی نگهداری و تغییرات سایت شما در اینگونه شرکت ها نیز بسیار بالاست و شما مجبور هستید سالیانه مبلغ زیادی را بابت پشتیبانی سایت خود نیز پرداخت کنید.

اگر قیمت طراحی سایت در شرکتی بسیار پایین بود، باید به کیفیت کار آن شک کنید. این مدل سایت ها ممکن است در ابتدا نیاز شما را رفع کنند ولی در بلند مدت زمانی که می خواهید آپشن های جدیدی را به پروژه ی خود اضافه کنید، قطعا به مشکلاتی مواجه خواهید شد.



چه عواملی در تعیین قیمت طراحی سایت موثر هستند ؟  

قیمت تمام شده طراحی سایت شما، تا حدود زیادی بستگی به امکانات سایت شما خواهد داشت. به عنوان مثال اگر سایت شما یک سایت شرکتی ساده باشد و فروشگاه آنلاین نداشته باشد، قطعا هزینه ی آن پایین تر خواهد بود. پس نخستین گام برای فهمیدن هزینه ی طراحی سایت  شما این است که در ابتدا امکانات مورد نیازتان را تعیین کنید.

مشاهده تعرفه ها



بعد از طراحی سایتتان، بهینه سازی موتورهای جستجو را فراموش نکنید

برای فروش حضوری محصولات، اجاره یک مغازه، اولین گام است. برای افزایش مشتری و دیده شدن، قطعا شما باید هزینه هایی برای تبلیغات و دیده شدن داشته باشید. برای فروش آنلاین هم  باید بر اساس همین قاعده حرکت کنید. هزینه های شما برای دیده شدن در دنیای آنلاین، محدود به هزینه ی طراحی سایت نخواهد بود.
بعضی از افراد تصور می کنند با طراحی سایت دیگر همه چیز تمام می شود و از این به بعد مشتری ها می توانند با جستجو در گوگل ان ها را پیدا کنند در صورتی که این طور نیست. فقط با ایجاد وب سایت نمی توانید انتظار داشته باشید که سایت شما روی کلمات پر رقابت در صفحه ی اول گوگل نمایش داده شود. طراحی سایت و سئو دو مقوله ی جدا هستند. برای اینکه در نتایج گوگل ظاهر شوید نیاز دارید تا سئو بلد باشید. در ابتدا نیاز دارید تا کلمات کلیدی مرتبط با حوزه ی کاری و کلمات کلیدی هدف را شناسایی کنید و متناسب با آن ها تولید محتوای سئو شده انجام دهید . اگر با نحوه ی پیدا کردن کلمات کلیدی آشنا نیستید در مقاله ی چگونه کلمات کلیدی در گوگل را پیدا کنیم به 3 روش متداول اشاره شده است. در کنار تولید محتوا نیاز دارید تا با چند ابزار تحلیل هم آشنا باشید تا وضعیت سئو ی سایت را بررسی کنید مانند گوگل آنالیتیکس ، گوگل سرچ کنسول ، گوگل تگ منیجر و ... اگر خودتان زمان این کار را ندارید باید از یک سئوکار کمک بخواهید که آن هم شامل هزینه ی مجزا خواهد بود.


مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

1397/04/25 در ساعت 11:34:00

تعداد زیادی از شرکت های طراحی سایت در ایران علاقه خاصی به استفاده از CMSهای آماده دارند زیرا با استفاده از این ابزارهای رایگان می توانند با کمترین دانش برنامه نویسی در مدت زمان بسیار کوتاهی سایت را به مشتری خود تحویل دهند.

مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

قیمت سایت شرکتی

1400/10/27 در ساعت 15:34:04

چرا قیمت سایت شرکتی در شرکت های مختلف متفاوت است؟ قیمت سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سایت شرکتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن ؟ کدام مناسب تر است ؟

1400/08/10 در ساعت 12:52:54

اگر در فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که برای کسب و کار من طراحی سایت مناسب تر است یا طراحی اپلیکیشن ؟

طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن ؟ کدام مناسب تر است ؟

7 نکته در طراحی سایت حرفه ای

1397/04/25 در ساعت 17:02:00

اگر بدنبال طراحی سایت هستید، رعایت نکات زیر باعث می شود تا یک سایت حرفه ای و عالی داشته باشید که بازدهی بالا برایتان خواهد داشت

 7 نکته در طراحی سایت حرفه ای
نظر جدید
0%