ایجاد سایت فروش

1400/08/20 در ساعت 11:00:00

ایجاد و راه اندازی یک وبسایت برای هر شغلی ضروری است. به ویژه در دنیایی که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است.

ایجاد سایت فروش

داشتن یک وبسایت برای هر شغلی ضروری است. به ویژه در دنیایی که همه چیز در حال دیجیتالی شدن است. ایجاد یک سایت فروش برای کسب و کارتان، تاثیر زیادی در موفقیت و افزایش فروش شما خواهد داشت. رفتار مشتری ها برای خرید یک محصول، تغییرات زیادی کرده است. بسیاری از مشتریها ترجیح می دهند به جای رفت و آمد در خیابان های شلوغ و گشتن بین مغازه های مختلف، روی مبل بنشینند و کالای مورد نیازشان را در گوگل جستجو کنند. حتی همان افراد کمی که هنوز ترجیح می دهند حضوری خرید کنند، قبل از خرید، در گوگل جستجو می کنند و سایت های مختلف را برسی می کنند. مشتری ها به فروشگاهی برای خرید حضوری اعتماد می کنند که اطلاعات کاملی درباره محصولات در سایت فروشگاهی آنها درج شده باشد.





ایجاد سایت فروش برای چه کسانی مناسب است؟


بسیاری از افراد فکر میکنند که برای داشتن یک سایت فروشگاهی، حتما باید یک مغازه ی فیزیکی داشته باشند اما اینطور نیست. امروزه اجاره کردن یک مغازه، هزینه ی زیادی برای افراد به دنبال خواهد داشت. با داشتن یک سایت فروش، شما دیگر نیازی به اجاره کردن مغازه در یک محله ی گرانقیمت را نخواهید داشت. اگر بخواهید خودتان تامین کننده ی کالا باشید، تنها کافی است یک انباری اجاره کنید و تمام وسایل را از انبار برای مشتریانتان ارسال کنید. حتی اگر خودتان هم کالایی برای ارائه نداشته باشید، می توانید واسطه ای بین فروشندگان کالا و خریداران باشید و در ازای فروش محصولات دیگران، کمیسیون دریافت کنید. مثل دیجیکالا. کافی است سایت فروش خود را راه اندازی کنید و روی سئو سایت  به درستی کار کنید و تبلیغات کنید که سایتتان پربازدید شود. در اینصورت فروشندگان خودشان شما را پیدا می کنند و فروش کالاهایشان را به شما می سپارند. سایت فروش فقط برای فروش کالاهای فیزیکی نیست. برای فروش فایل های آموزشی، دانلود فیلم و موزیک ، فروش کالاهای هنری و ... هم شما می توانید یک سایت طراحی کنید.  


ایجاد یک وبسایت فروش، برای هر کسب و کاری لازم و ضروری است. در ادامه برخی از مزایای آن را ذکر می کنیم:ایجاد وبسایت فروش

  • تقویت برند:
    یکی از مهم ترین گام های تقویت برند، ایجاد سایت فروش است که شما را از رقبایتان متمایز می کند و به سازمانتان اعتبار می دهد. از این طریق شما می توانید خود را به درستی معرفی کنید و مشتریانتان می توانند به راحتی اطلاعات باکیفیت و قابل اعتمادی درباره کسب و کار شما پیدا کنند. بدون داشتن سایت، این کار بسیار چالش بر انگیز است.
  • صرفه جویی در وقت شما:
    در بیشتر مشاغل، مشتریان احتمالی یا مشتریان فعلی برای پرسیدن سوالات ساده ای همچون ساعت کار و ... سوال می پرسند. و اگر در یک تایم شلوغ، پرسنل شما توانایی پاسخگویی به آنها را نداشته باشند، باعث ایجاد نارضایتی در مشتری می شود. علاوه بر این ممکن است کارکنان شما را از تمرکز بر مهمترین بخش های کسب وکار شما منحرف کند. درج اطلاعات کامل و پاسخگویی به پرسش های متداول مشتریها در سایت ، به مشتری ها کمک می کند تا بدون نیاز به تماس، اطلاعات مورد نیاز را به دست آورند و بهره وری داخلی سازمان شما را افزایش دهد.
  • کاهش هزینه های شما:
    با ایجاد سایت فروش، شما دیگر نیازی به خرید مغازه نخواهید یا گسترش مغازه خود نخواهید داشت. سایت شما مانند یک بازاریاب 24 ساعته عمل می کند. بنابراین شما نیازی به پرسنل اضافی نخواهید داشت.
  • اطلاع رسانی های مورد نیاز مشتری ها:
    با توجه به اینکه سایت شما به صورت 24 ساعته و 7 روز هفته در دسترس است، شما به راحتی می توانید به روزرسانی ها و اطلاعیه ها را برای مشتریان خود ارسال کنید. داشتن سایت، راهی است برای به روز نگه داشتن آنها درباره همه ی کارهایی که شما قصد انجامش را دارید.

امروزه برای هر تجارتی، داشتن سایت ضروری شده. اگر هنوز اقدام به ایجاد سایت فروش برای کسب و کارتان نکرده اید، اکیدا توصیه می کنم هرچه زودتر این کار را انجام دهید. شما می توانید با گذشت زمان روی بهبود سایتتان زمان بگذارید. اما نکته ی اصلی این است که اگر همین امروز شروع کنید بهتر از فردا است.



برای ایجاد سایت فروش از کجا شروع کنم؟  

 بعضی از افراد هنوز برای ورود به کسب و کار آنلاین دچار تردید هستند. زیرا احساس می کنند هنوز اطلاع کافی از فناوری ندارند و نمی توانند یک وبسایت را مدیریت کنند و یا بسیاری از افراد نگران قیمت آن هستند. برخی فکر می کنند طراحی سایت یک کار زمانبر و پیچیده است.
برای ایجاد سایت فروش، ابتدا باید محتوای سایت خود را آماده کنید. کالا یا خدمات شما ممکن است هر چیزی باشد. مانند فروش عطر، پوشاک، مواد غذایی و یا خدماتی مثل تورهای گردشگری، کارهای ساختمانی، صنعتی و ....
محتوای بخش های مختلف وبسایتتان را آماده کنید. توجه داشته باشید که صفحه ی اول وبسایت شما بسیار مهم است. زیرا اولین صفحه ای که کاربران با آن مواجه می شوند، صفحه اصلی است و اگر چیدمان و محتوای خوبی داشته باشد، در همان چند ثانیه ی اول می تواند مخاطبان را به سمت شما جذب کند. محتوای صفحه اول باید کاملا مرتب و به صورت دسته بندی شده باشد. چون همه ی افراد، انتظار دارند، پاسخ چیزی که به دنبالش هستند را در مدت زمان کوتاهی پیدا کنند. بازدیدکنندگان شما بعد از ورود به صفحه  اصلی سایتتان، در چند ثانیه اول تصمیم می گیرند که در سایت شما بمانند یا آن را ترک کنند. 




بعد از ایجاد سایت فروش، چگونه در گوگل دیده شویم؟  

تصور بسیاری از افراد این است که فردای روزی که سایت خود را روی دامنه ی اصلی می برند، روی بسیاری از کلمات پر رقابت، در نتایج اولیه ی گوگل قابل مشاهده خواهند بود. در صورتی که این تصور اشتباه است. برای بالا بردن سایت در نتایج گوگل، شما باید محتواهای مفید و جذابی در سایتتان تولید کنید و با مفهوم سئو و الگوریتم های گوگل، اطلاعات کافی داشته باشید.
برای گرفتن نتیجه ی خوب در سئو سایت، باید صبور باشید و بیشتر روی کلمات کلیدی کار کنید که رقبایتان ضعیف کار کرده اند. مقاله چگونه کلمات کلیدی در گوگل را پیدا کنیم؟ می تواند در این زمینه به شما کمک کند.
 البته برای اینکه سایتتان از همان روز اول با سرچ کلمات پربازدید، بازدید کننده داشته باشد، می توانید از تبلیغات پولی گوگل (Google Ads) و یا تبلیغات در سایت های پربازدید استفاده کنید.




در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ورود به دنیای فروش آنلاین آماده شده است. برای راهنمایی بیشتر، با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

1397/09/10 در ساعت 16:11:00

کرونا ، ترافیک ، آلودگی هوا و دلایل دیگر باعث شده تا امروزه مردم خرید انلاین را به خرید سنتی ترجیح دهند ...

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

۱۰ مرحله حیاتی در تاسیس یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

1397/06/15 در ساعت 17:19:00

اکثر مردم فکر می کنند داشتن یک فروشگاه اینترنتی تنها در طراحی فروشگاه است. اما این تفکر غلط است و باید بدانید که شما تنها دفتر خود را اینترنتی کرده اید و باید ساختار کسب و کار خود را نیز مورد توجه قرار دهید.

۱۰ مرحله حیاتی در تاسیس یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟
نظر جدید
0%