مدیریت سطوح دسترسی


تعریف سطوح دسترسی هفت ستاره

مدیریت سطوح دسترسی

ورود افراد متفرقه ممنوع!


تعیین سطوح دسترسی برای صاحبان یک کسب و کار زمانی اهمیت پیدا می کند که تعداد کاربران سیستم افزایش پیدا می کند و هر یک از این افراد در دپارتمان های مختلف و یا در مکان های مختلف هستند. به طور مثال لازم است تا دسترسی مدیر عامل، مدیر مالی، حسابداران، صندوقداران، کارکنان شعب و … به فاکتورها، گزارشات، موجودی کالا و یا امکان اعمال تغییرات در محیط نرم افزار هفت ستاره برای هر کاربر به شکلی متفاوت تعیین شود و مورد استفاده قرار گیرد.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از سطوح دسترسی

افزایش امنیت افزایش امنیت
افزایش امنیت

اگر چند نفر از پنل ادمین هفت ستاره استفاده می کنند برای افزایش امنیت بهتر است متناسب با وظایف آن‌ها سطوح دسترسی متفاوتی برایشان تعریف شود. در این صورت یک نفر به عنوان مدیر سایت با دسترسی به تمام امکانات تعریف می شود و بقیه کاربران به همه امکانات مانند گزارشات مالی، بازدید کاربران و … دسترسی ندارند. با این راهکار اطلاعات محرمانه سایت شما حفظ می شود و هر شخصی امکان مشاهده و ویرایش قسمت های مختلف را نخواهد داشت.

سفارشی کردن نقش های موجود سفارشی کردن نقش های موجود
سفارشی کردن نقش های موجود

با استفاده از امکان تعریف سطوح دسترسی می توانید نقش های مختلف تعریف کنید، به عنوان مثال نویسنده محتوای وب سایت امکان ویرایش، حذف و اضافه کردن اخبار و مقالات را دارد و مسئول مالی امکان ویرایش و مشاهده گزارشات پیشرفته فروش و تحلیل داده های آماری و مدیر سایت امکان مدیریت تمامی قسمت ها را به عهده دارد. با تعریف نقش های مجزا علاوه بر محدود کردن سطوح دسترسی، امکان کنترل وبسایت توسط مدیر راحت تر خواهد بود.

مدیریت بهتر وبسایت مدیریت بهتر وبسایت
مدیریت بهتر وبسایت

با محدود کردن نقش های کاربری هر شخص متناسب با وظایف آن ها در سازمان، شما کنترل کامل بر روی مدیریت کاربران و دسترسی آن ها خواهید؛ داشت به این صورت که در زمان بروز هر مشکلی در هر بخش از سایت می دانید که چه شخصی مسئول آن بخش از سایت شما بود است. همچنین شما این امکان را دارید هر زمان که مایل بودید سطوح دسترسی را ویرایش  و دسترسی هر کاربر را به بخش مد نظر خود را بیشتر یا کمتر کنید.

امکانات متنوع سطوح دسترسی هفت ستاره

امکان تعریف گروه های مختلف سطوح دسترسی به صورت نامحدود

امکان مشاهده کاربران موجود در یک گروه از سطح دسترسی خاص

امکان محدود سازی دسترسی به امکانات مربوط به نقش های مختلف

امکان ایجاد نقش های جدید با توجه به نیاز مجموعه شما

امکان ویرایش، حذف و تغییر سطوح دسترسی گروه های مختلف

نمایش امکانات و ابزار های لازم برای نقش های مختلف

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%