نرم افزار گارسون و مدیریت میز


نرم افزار گارسون و مدیریت میز هفت ستارهنرم افزار گارسون و مدیریت میز

اوقاتی خوش برای مشتریان در رستوران شما


استفاده از نرم افزار گارسون و مدیریت میز در رستوران‌ها باعث بهبود فرآیندهای عملیاتی، کاهش خطاها، بهبود تجربه مشتریان و افزایش بهره‌وری تیم می‌شود. این نرم افزارها به مدیران رستوران امکان می‌دهند تا بهترین تصمیمات را براساس داده‌ها و اطلاعات قابل دسترس بگیرند و رستوران خود را به صورت بهینه اداره کنند.

نرم افزار گارسون و مدیریت میز هفت ستاره با قابلیت اتصال به نرم افزار صندوق و پرینتر آشپزخانه، می توانند فرایند سفارش گیری را سریع تر و با اعمال هزینه کمتر از طریق کاهش نیروی انسانی مورد نیاز، برای شما انجام دهند.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از نرم افزار گارسون و مدیریت میز

سرویس دهی بهتر به مشتریان سرویس دهی بهتر به مشتریان
سرویس دهی بهتر به مشتریان

با استفاده از نرم افزار گارسون هفت ستاره، کارکنان می‌توانند سفارشات مشتریان را به سرعت ثبت کرده و با دقت به آن‌ها خدمت رسانی کنند. این امر منجر به افزایش رضایت مشتریان، بهبود تجربه خرید و افزایش احتمال بازگشت آن‌ها به رستوران شما خواهد شد.

بهبود زمان بندی رستوران بهبود زمان بندی رستوران
بهبود زمان بندی رستوران

نرم افزار گارسون و مدیریت میز به رستوران‌ها کمک می‌کند تا زمان بندی سفارشات و رزروها را بهبود بخشند. این نرم افزارها به کارکنان امکان می‌دهند تا سفارشات را به ترتیب دریافت و اجرا کنند و بهترین زمان برای پذیرش رزروها را مشخص کنند.

مانیتورینگ میزها و سفارشات مانیتورینگ میزها و سفارشات
مانیتورینگ میزها و سفارشات

با استفاده از نرم افزار مدیریت میز هفت ستاره، کارکنان می‌توانند به راحتی میز‌های در دسترس را شناسایی کنند و به مشتریان مناسب اختصاص دهند. این نرم افزار همچنین امکان مانیتورینگ و پیگیری سفارشات را فراهم می‌کند، تا جریان کار در رستوران بهبود یابد.

امکانات متنوع نرم افزار گارسون و مدیریت میز هفت ستاره

ثبت سفارشات سالن توسط گارسون از طریق دستگاه تبلت یا موبایل

امکان مدیریت یکپارچه تمامی میزها در سالن 

امکان مشاهده میزهای دارای سفارش فعال

امکان بررسی موجودیت غذاها در زمان ثبت سفارش

امکان مشاهده، ویرایش و یا ابطال فاکتور سفارش مشتری 

امکان ارسال فاکتور مشتری به صندوق و همچنین پرینت سفارشات و ارسال آنها به آشپزخانه

امکان ویرایش وضعیت پرداخت (به عنوان مثال بخشی از مبلغ فاکتور به صورت نقدی و مابقی توسط کارتخوان پرداخت شود)

متصل به سیستم پیام کوتاه برای ارسال پیام «غذا حاضر است» به مشتریان سالن

امکان ویرایش فاکتور با قابلیت ثبت سوابق

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%