نرم افزار مرکز تماس رستوران

1400/07/28 در ساعت 15:00:00

اگر رستوران شما زنجیره ای است قطعا در کنار یک وب سایت و نرم افزار سفارش گیری رستوران خوب ، به یک نرم افزار مرکز تماس رستوران هم نیاز خواهید داشت...

نرم افزار مرکز تماس رستوران

نرم افزار مرکز تماس رستوران چیست ؟

تعداد رستوران ها بخصوص رستوران های آنلاین هر روز رو به رشد است . در این بازار پررقابت ، رستورانی موفق است که خدمات خوبی به مشتریان خود ارائه دهد . در این راستا پیشنهاد می کنیم مقاله ی چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم را مطالعه کنید . اگر صاحب یک رستوران هستید باید رضایت و راحتی مشتریان برای شما اولویت باشد . اگر رستوران شما زنجیره ای است قطعا در کنار یک وب سایت و نرم افزار سفارش گیری رستوران خوب ، به یک نرم افزار کال سنتر هم نیاز خواهید داشت اگر این چنین نیست حتما با گذشت زمان به فکر راه اندازی مرکز تماس و به دنبال آن تهیه ی یک نرم افزار مرکز تماس رستوران (کال سنتر) خواهید افتاد.





بسیاری از رستوران های زنجیره ای با هدف رضایت بیشتر ، دست مشتری را برای سفارش غذا باز می گذارند تا کاربران به انتخاب خود به صورت آنلاین و یا تلفنی ثبت سفارش انجام دهند.
 در دنیای امروز تعداد کاربران آنلاین هر روز بیشتر می شود و بسیاری از مردم به صورت اینترنتی غذای خود را سفارش می دهند اما هنوز هم برخی از افراد تمایل دارند به صورت تلفنی غذا سفارش دهند و سفارششان را درب منزل دریافت کنند . راهکار پیشنهادی ما به شما برای مدیریت این مشتری ها که تعدادشان هم کم نیست راه اندازی مرکز تماس یا کال سنتر می باشد. یک ارتباط تلفنی ساده می تواند نقش زیادی در جذب مشتری های جدید و افزایش درآمد رستوران شما داشته باشد.
مشتری ها با شماره گیری با مرکز تماس به راحتی سفارش خود را به اپراتور می گویند . در این حالت اپراتور ها وظیفه دارند تا سفارش مشتری را در نرم افزار برای نزدیک ترین شعبه ثبت و پیگیری کنند .
اگر نرم افزار رستورانی خود را از هفت ستاره تهیه کرده اید می توانید درخواست نرم افزار مرکز تماس رستوران را نیز داشته باشید و از این طریق گزارشات کامل و یکپارچه ای از فروش آنلاین ، سالن و کال سنتر (پرداخت حضوری و غیرحضوری) داشته باشید .
در فرآیند ثبت سفارش از طریق نرم افزار مرکز تماس مشتری می تواند یکی از دو نوع پرداخت حضوری و یا غیر حضوری را انتخاب کند . پیشنهاد ما این است که برای جذب هر چه بیشتر اعتماد مشتری ها اجازه بدهید تا نوع پرداخت توسط خودشان انتخاب شود. در حالت حضوری مشتری پرداخت را در هنگام تحویل غذا و درب منزل از طریق کارت خوان و یا نقدی انجام می دهد و در حالت غیر حضوری از اپراتور یک پیام حاوی لینک پرداخت به صورت اس ام اس دریافت می کند که از طریق آن لینک می تواند مستقیم برای پرداخت وجه وارد درگاه شود و به پرداخت را به صورت آنلاین انجام دهد .


چگونگی راه اندازی مرکز تماس رستوران

برای راه اندازی مرکز تماس شما به یک شماره ی چهاررقمی رند برای تماس مشتریان ،  چند اپراتور خوش برخورد برای پاسخ گویی به تماس ها  و یک نرم افزار برای مدیریت سفارشات نیاز خواهید داشت . معمولا اپراتور ها در دفتر مرکزی استقرار دارند . از آنجایی که اپراتور ها به صورت مستقیم با مشتری ها در ارتباط هستند نحوه ی پاسخ گویی به مشتریان و پیگیری آن ها نقش مهمی در جذب و حفظ مشتری های رستورانتان خواهد داشت . زمانی که مشتری با کال سنتر تماس میگیرد اپراتور ها سفارش و اطلاعات مشتری مانند نام و نام خانوادگی ، آدرس و شماره تماس را از مشتری دریافت و وارد نرم افزار می کنند . در صورتی که مشتری از مشترکان قبلی باشد با ورود شماره موبایل تمام اطلاعات آن مشترک نمایش داده می شود و در صورتی که مشترک جدید باشد اپراتور باید اطلاعات مشتری را به عنوان مشترک جدید در نرم افزار وارد کند. بعد از ثبت اطلاعات و سفارش باید نوع پرداخت مشخص گردد .  پس از تکمیل این مراحل اپراتور سفارش را به نزدیک ترین شعبه ارسال می کند همچنین در صورت نیاز عهده دار مسئولیت پیگیری سفارشات از شعبه می باشد.

گزارشات نرم افزار مرکز تماس رستوران

هفت ستاره امکانات کامل محصولات رستورانی شامل وب سایت ، نرم افزار رستوران و کال سنتر در اختیارتان قرار می دهد که از طریق پنل ادمین آن می توانید گزارشات کاملی از میزان و تعداد فروش ، میزان تخفیف ها ، هزینه ی ارسال و ... برای هر کدام از شعبه ها به صورت تفکیک شده در تاریخ های مختلف داشته باشید . در این صورت شما به عنوان مدیر سایت هر زمان که بخواهید به گزارشات فروش هر شعبه به تفکیک و با ریز جزئیات دسترسی خواهید داشت . حتی امکان گزارش گیری مقایسه ای بین شعب مختلف وجود دارد که مشخص می کند یک شعبه در مقایسه با خودش و یا دیگر شعبات در مقایسه با دو بازه ی مشخص افزایش فروش داشته است یا کاهش . به غیر از این دو بخش ، قسمت دیگری نیز برای گزارشات نموداری در نظر گرفته شده است که میزان و تعداد فروش در قالب نمودار های آماری در بازه های مختلف برای شعبات مختلف در یک نگاه قابل نمایش هستند . 

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

1397/06/17 در ساعت 10:41:00

حتما قبول دارید که امروزه بازار رستوران ها بسیار داغ است پس برای ماندگاری و رقابت در این صنعت ، طراحی سایت رستوران اولین قدم است

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران
نظر جدید
0%