نکاتی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس موفق باید بدانید

1400/06/31 در ساعت 15:00:00

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس محدود به خرید دامنه و یک قالب سایت نیست. این تازه اول ماجرا است...

نکاتی که برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس موفق باید بدانید

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس محدود به خرید دامنه و یک قالب سایت نیست. این تازه اول ماجرا است . امروزه همه ی افراد می خواهند خوش تیپ به نظر برسند . مطمئن باشید اگر محصولات شما مدل های زیبا و کیفیت بالایی داشته باشد می توانید فروش خوبی داشته باشید .  از آنجایی که اغلب مردم مشغله های زیادی دارند ترجیح می دهند به جای صرف وقت زیاد در مسیرهای شلوغ و پاساژ گردی به صورت آنلاین و زمانی که در خانه هستند خریدشان را انجام دهند . فروشگاه هایی مثل دیجی استایل ، مدیسه و بانی مد گویای این مسئله هستند . 








اگر تا به حال به دلیل هزینه های بالای طراحی سایت ، تردید در انتخاب یک تیم حرفه ای و یا هر دلیل دیگری سایت خود را پیاده سازی نکره اید الان وقت آن رسیده است که نظر خود را تغییر دهید . باید قبول کنیم که دیگر شرایط مانند گذشته نیست که حتما نیاز باشد در فروشگاه حضور داشته باشید. اگر به دلایلی مانند انجام کار های شخصی ، گذارندان وقت با خانواده ، مسافرت و یا کسالت در فروشگاه نباشید روزانه چند مشتری از دست می دهید ؟ در یک سال چطور ؟ زمانی که کسب و کار اینترنتی داشته باشید دیگر نگران تعطیلی فروشگاه خود نیستید حتی می توانید علاوه بر مشتری های شهر خود به مشتری های شهر های دیگر هم ارسال داشته باشید . با یک سایت فروش لباس می توانید  فروش خود را گسترش دهید و چند برابر بیشتر بفروشید.

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

چگونه فروشگاه اینترنتی لباس خود را راه اندازی کنم ؟

در دنیای انلاین امروز هر کسی می تواند به همان سادگی که یک پیج اینستاگرام را مدیریت می کند، یک وبسایت را مدیریت کند . اگر تصمیم خود را برای ساخت فروشگاه اینترنتی لباس گرفته اید تنها چند قدم تا پیاده سازی فروشگاه خود فاصله دارید. اولین قدم پیدا کردن یک شرکت طراحی سایت مناسب است که بتواند زیرساخت مناسبی برای آنلاین کردن کسب و کارتان در اختیار شما قرار دهد. توجه داشته باشید که پنل ادمین سایتتان باید بسیار ساده باشد که شما راحت بتوانید محصولات و اطلاعات فروشگاه خود را آپدیت کنید  
با استفاده از پنل ادمین سایت هایی که توسط شرکت هفت ستاره طراحی می شود، شما به تعداد نامحدود محصول وارد کنید و برای هر کدام گروه ، تگ ، ویژگی ، عنوان و توضیحات ، نقاط قوت و ضعف و پلن های فروش تعریف کنید . ما از قبل تمامی امکانات مورد نیاز شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس را پیش بینی و آن ها را پیاده سازی کردیم . 

چگونگی راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس

راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس چقدر هزینه دارد؟

نیاز ها و امکاناتی که یک فروشگاه اینترنتی بزرگ دارد در مقایسه با یک سایت فروشگاهی کوچک که به تازگی کسب و کار خود را شروع کرده متفاوت است . قیمت سایت فروشگاهی بستگی به امکاناتی دارد که فروشگاه آنلاین شما نیاز دارد. شما می توانید فروشگاه خود را با امکانات پایه راه اندازی کنید و پس از اینکه فروشگاهتان رونق گرفت، امکانات پیشرفته تری مثل کد تخفیف، کمپین های پیامکی، پیشنهاد شگفت انگیز و ... را اضافه کنید.   تعرفه ها


چطور درآمدمان از فروشگاه اینترنتی لباس را بیشتر کنیم؟

یک فروشگاه زمانی می تواند فروش خوبی را تجربه کند که در راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود یک سری نکات را رعایت کرده باشد .نکاتی مانند چگونگی چینش ظاهر سایت ، مراحل خرید ، نماد اعتماد ، درگاه ها ، ریسپانسیو بودن و ....  تمامی این نکات در صفحه ی چگونه با راه اندازی فروشگاه اینترنتی درآمد کسب کنیم ؟ توضیح داده شده است .  اگر می خواهید فروشگاه موفقی داشته باشید باید همه ی این نکات را در کنار هم رعایت کنید .
 اگر همه ی مواردی که در مقاله ی بالا معرفی شد را رعایت کرده اید فروشگاه شما استاندارد های لازم برای جذب و نگه داری مشتری ها را دارد . زمانی که تازه یک فروشگاه راه اندازی می کنید نباید انتظار داشته باشید که شبانه روز سفارش داشته باشید . فروشگاه های موفقی که روزانه تراکنش های مالی بالایی دارند یک شبه به این میزان از فروش نرسیده اند . در ادامه به نکاتی اشاره میکنیم که به شما در افزایش درآمد از طریق راه اندازی فروشگاه اینترنتی لباس کمک می کنند :


1- از تکنیک بازاریابی نیچ استفاده کنید

اگر محصولات مختلفی برای فروش دارید ، می توانید شانس موفقیت خود را با شروع از یک محصول خاص متناسب با نیاز بازار افزایش دهید.
به این تکنیک اصطلاحا بازاریابی نیچ گفته می شود . به عنوان مثال می توانید روی کفش های زنانه تمرکز کنید.
کفش های زنانه برای صنف خاص مثلا برای پرستار ها 
کفش های برند های خاص و برند های معمولی،
کفش های ورزشی ،کلاسیک و مجلسی 
در واقع نیچ مارکتینگ یکی از راه های موثر برای تامین نیاز بخش کوچکی از بازار است . در این روش باید پوشش کاملی به دسته بندی که انتخاب میکنید داشته باشید چوری که دیگر رقبا نتوانند به خوبی شما این نیاز را پوشش دهند . 
مثال خوبی که می توانیم در این زمینه داشته باشیم فروشگاه اینترنتی دیجی کالا است که در ابتدا تمرکز این فروشگاه بر روی فروش کالاهای دیجیتال بود و به مرور زمان و زمانی که از جایگاه خود میان رقیبان مطمئن شد گروههای محصولات دیگری را به فروشگاه خود اضافه کرد.


نیچ مارکتینگ برای افزایش فروش راه اندازی فروشگاه آملاین لباس


2-    در شبکه های اجتماعی حضور داشته باشید .
حضور در شبکه های اجتماعی به تنهایی برای راه اندازی کسب و کار و حضور آنلاین کافی نیست . کاری که امروزه بسیاری از فروشگاه ها، انجام می دهند . حقیقت این است که داشتن سایت به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد و از طرفی اگر مانند تلگرام ، اینستاگرام هم روزی فیلتر شد چه اتفاقی برای کسب و کار ها می افتد ؟ اگر می خواهید یک کسب و کار موفق داشته باشید نمی توانید تنها روی شبکه های اجتماعی سرمایه گذاری کنید ولی می توانید از قدرت آن ها برای تبلیغات و جذب مشتری استفاده نمایید .


نبلیغات برای کسب درآمد بیشتر فروشگاه اینترنتی لباس

3-    تبلیغات هدفمند کنید. 
برای اینکه مردم شما را بشناسند نیاز دارید تا مقداری بودجه برای تبلیغات اختصاص دهید . 
یکی از راه های تبلیغات پربازده ، کمپین های اینستاگرامی است که از پیج ها و یا اشخاصی که تعداد دنبال کننده های زیادی دارند میخواهید شما را به دنبال کننده های خود تبلیغ کنند . البته بسیار مهم است که کدام کمپین ها را انتخاب می کنید . قبل از انتخاب کمپین درباره ی آن خوب تحقیق کنید و بدانید که مخاطبان آن ها چه کسانی هستند ، آیا در راستای مخاطبان هدف شما هستند یا خیر ؟  
ریپرتاژ هم یکی دیگر از روش های پربازده است که ترافیک ورودی برای سایت شما ایجاد می کند ولی نکته ای را که باید چه در این روش و یا چه در روش قبلی(کمپین اینستاگرام) در نظر داشته باشید این است که این روش ها فقط و فقط کمک میکنند افراد زیادی سایت شما را ببینند و از سایت شما بازدید کنند . 
حالا اگر سایت شما حرفه ای نباشد و یا تولید محتوای خوبی نداشته باشد ، یا تصاویر مناسب برای محصولات نداشته باشید ، کاربران سایت شما را ترک می کنند . ولی برعکس این حالت اگر فروشگاه شما ، فروشگاه خوبی باشد حتما موفق می شوید .


4-    مشتریان خود را با ارائه خدمات خوب راضی نگه دارید .
حتما قبول دارید که مشتری راضی خودش بزرگترین سرمایه برای شماست . اگر مشتری از خدمات شما راضی باشد شما را به دوستان و آشنایان خود معرفی می کند و این خود یک راهی برای جذب مشتری های جدید است . اگر بخواهیم مثالی بزنیم زمانی که سفارش به دست کاربر می رسد اولین چیزی که نظر او را جذب می کند نحوه ی بسته بندی است .  کیفیت بسته بندی و شکل ظاهری در نگاه اول بسیار تاثیر گذار است . 
همین طور محصولات باید دقیقا شبیه عکس هایشان باشند . به کاربر خود حق بدهید چون کاربر شما فقط با دیدن تصاویر ، محصول شما را خریداری کرده و اگر محصولی که تحویل میگیرد زیبایی و جذابیت تصویر را نداشته باشد دلسرد می شود  . حتما برای همه ی ما پیش آمده است که کالایی را در وب سایت یا اینستاگرام دیده ایم ولی زمانی که به دستمان رسیده چیزی جر پشیمانی عایدمان نشده . شما باید برای مشتری خود تجربه ی خوبی ایجاد کنید تا در ذهن مشتری ماندگار شوید. این خودش بهترین تبلیغ است.


خدمات پس از فروش در فروشگاه اینترنتی لباس



در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ورود به دنیای دیجیتال آماده است...

مشاوره رایگان

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
نظر جدید
0%