راهنمای کامل ساخت سایت شرکتی برای کسب و کار های کوچک و متوسط

1400/06/16 در ساعت 09:00:00

اگر شما هم جز آن دسته کارآفرینانی هستید که به دنبال راهی برای افزایش سهم خود در دنیای اینترنت هستید  داشتن یک وب سایت شرکتی عالی برای دستیابی به این موفقیت امری ضروری برای شما می باشد .

راهنمای کامل ساخت سایت شرکتی برای کسب و کار های کوچک و متوسط

اگر شما هم جز آن دسته کارآفرینانی هستید که به دنبال راهی برای افزایش سهم خود در دنیای اینترنت هستید  داشتن یک وب سایت شرکتی عالی برای دستیابی به این موفقیت امری ضروری برای شما می باشد .
از آنجایی که افزایش تعداد کسب و کار هایی که وارد دنیای آنلاین شده اند هرروز رو به افزایش است و به یک ترند جهانی تبدیل شده است ، ایجاد یک حضور آنلاین قوی پیش شرط افزایش اعتبار شما در بازار امروز خواهد بود . بدون یک وب سایت شرکتی حرفه ای  ، ممکن است از رقابت در این بازار عقب بمانید . 
در این مقاله ما یک راهنمای 8 مرحله ای در مورد نحوه ایجاد یک وب سایت شرکتی ارائه داده ایم تا به شما کمک کنیم که با استفاده از سایت ساز هفت ستاره سایت شرکتی سازمان خود را ایجاد نمایید و بیشترین استفاده را از سایت خود ببرید .





1-    قالب وب سایت خود را انتخاب کنید . 
2-    یک دامنه از شرکت های معتبر خریداری نمایید 
3-    به تجربه کاربری و چینش سایت توجه کنید 
4-    صفحات مورد نیاز سازمان خود را ایجاد کنید 
5-    تولید محتوای قوی انجام دهید
6-    بهینه سازی های سئو را در نظر بگیرید
7-    سایت خود را منتشر کنید
8-    عملکرد وب سایت خود را پیگیری کنید


قالب وب سایت خود را انتخاب کنید
در صفحه ی سایت ساز و فروشگاه ساز آنلاین تعدادی قالب برای شما آماده شده است .قالب ها در دسته بندی های مختلفی مانند قالب شخصی ، شرکتی ، فروشگاهی و خبری قرار داده شده اند که این  قالب ها شامل همه چیزهایی است که برای شروع نیاز دارید ، مانند چینش اولیه و صفحات مطابق با هر کسب و کار . از آن جایی که هر قالب برای هدف یا موضوع خاصی طراحی شده است ، قالبی را انتخاب کنید که تطابق بیشتری با کسب و کار شما داشته باشد و بهترین توصیف از کسب و کار شما را به مخاطبان ارائه دهد .  پیشنهاد ما به شما شروع با یکی از قالب های شرکتی است البته نگران نباشید هر قالبی که انتخاب کنید به آن محدود نخواهید بود و تمامی قسمت ها توسط خودتان قابل ویراش و مدیریت است .
به خاطر داشته باشید که یک قالب حرفه ای پایه ای است که می توانید از طریق آن یک حضور آنلاین قوی و رقابتی ایجاد کنید. این نه تنها روند ایجاد وب سایت مشاغل کوچک را تسهیل می کند ، بلکه تصویر شما را نیز در مقایسه با رقبایتان قویتر می کند .

یک دامنه از یکی از شرکت های معتبر ارائه دهنده خدمات دامنه خریداری نمایید
در ادامه شما نیازمند یک دامنه و فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات وب ساتتان (هاست) خواهید بود . شرکت هفت ستاره با داشتن سرور اختصاصی قدرتمند و تیم فنی قوی برای پشتیبانی از سرور میزبان تمامی سایت های ساخته شده با پلتفرم سایت ساز و فروشگاه ساز می باشد و شما تنها باید برای خرید دامنه اقدام نمایید . شرکت های زیادی هستند که خدمات دامنه ارائه می دهند که با یک سرچ ساده در گوگل لیستی از آنها به نمایش در می آیند . در حقیقت دامنه  ، آدرس  وب سایت شما در دنیای اینترنت خواهد بود که مخاطبانتان شما را با آن پیدا خواهند کرد . انتخاب نام دامنه مناسب اعتبار حرفه ای بیشتری به نام تجاری شما می افزاید . 


به تجربه کاربری و چینش سایت توجه کنید
ایجاد یک تجربه ی کاربری خوب برای مخاطبان بسیار مهم است و باعث می شود که نرخ بازگشت به سایت شما افزایش یابد . در قالب های آماده شده تلاش شده است چینش ماژول ها به صورتی باشد که نیاز های کاربر را پوشش دهد و کاربر بهترین نتیجه را از تعامل با وب سایت کسب کند  به عنوان مثال در  طراحی سایت شرکتی کاربر باید اطلاعاتی راجع به شرکت ، خدمات و دست آورد ها ، نمونه کارها ، اطلاعات تماس و شبکه های اجتماعی را در قالب طراحی های مناسب مشاهده کند .منوی وب سایت نیز می تواند تاثیر مستقیمی در ایجاد حس مثبت در تجربه ی کاربری داشته باشد . در سایت ساز هفت ستاره 8 منو با گرافیک های مختلف طراحی شده است تا هر شخص با توجه به نوع وب سایت و نوع مخاطبان خود بهترین منو را برگزیند . 
در نهایت منظور از ایجاد تجربه ی کاربری خوب این است که سایت خود را به گونه ای سفارشی سازی کنید که کاربر اطلاعات مورد نیاز خود را در قالب طرحی زیبا ، مدرن و مینیمال دریافت کند و تعامل با سایت برایش آسان و لذت بخش باشد .


صفحات مورد نیاز سازمان خود را ایجاد کنید
به جز چینش صفحه ی اصلی این امکان برای شما وجود دارد که صفحات جانبی (به تعداد نامحدود) برای وبسایت خود ایجاد کنید و به هر صفحه متناسب با محتوای آن ماژول های گرافیکی اضافه کنید . در زیربه جز صفحه ی اصلی لیستی از صفحاتی که معمولا در سایت های شرکتی در نظر گرفته می شوند آورده شده است :
صفحه ی درباره ما : مخاطبان شما می خواهند بدانند شما چه شرکتی هستید و چه چیزی شما را از رقبا متمایز می کند. داشتن صفحه "درباره ما"  یکی از صفحات معمول برای انتقال این اطلاعات  و همچنین جنبه های داستان ، اهداف ، ارزشها و بیانیه ها و ماموریت کسب و کار شما است. 
صفحه تماس با ما : صفحه تماس با ما بهترین راه برای تماس مشتریان بالقوه با شما است. این صفحه باید شامل تمام اطلاعات تماس شما ، مانند آدرس ، شماره تلفن ، شبکه های اجتماعی ، آدرس ایمیل  و حتی  یک فرم کوتاه باشد .
صفحه خدمات : در این صفحه می توانید یک معرفی خوب از خدمات یا محصولات شرکت خود به مخاطبانتان ارائه دهید .
صفحه بلاگ : در این صفحه می توانید مقالات مرتبط با اخبار شرکت خود یا مقالات مرتبط با حوزه ی کاری را قرار دهید . در قرار دادن مقالات دقت کنید که مقالات باید طبق اصول سئو و با نگارش استاندارد قرار داده شوند تا نتیجه بخش باشند . قرار دادن مطالب کپی و تکراری برای وب سایت شما هیچ تاثیر مثبتی نخواهد داشت.


تولید محتوای قوی انجام دهید 
ایجاد محتوای خوب و با کیفیت نه تنها باعث می شود که مخاطبان مجدد از سایت شما بازدید کنند ، بلکه تاثیر مثبتی برای موتور های جستجو مانند گوگل دارد و به موتورهای جستجو نشان می دهد که سایت شما دارای اطلاعات و محتوای به روز است. تولید محتوای قوی و بر اساس استاندارد ها و اصول سئو باعث افزایش ترافیک به  سایت شما می شود .

بهینه سازی های سئو را در نظر بگیرید
SEO یا بهینه سازی برای موتور های جستجو ، فرایند بهینه سازی وب سایت ها برای اطمینان از رتبه خوب آنها در موتورهای جستجو از طریق جستجوهای ارگانیک است.  قطعا هدف شما از راه اندازی وب سایت این است که سایت شما توسط کاربران دیده شود . این امر مستلزم این است که روی سئو سایت خود کار کنید.  اگر به مباحث مربوط به سئو مسلط نیستید برای آشنایی می توانید مقاله سئو چیست را مطالعه بفرمایید و یا از یک سئوکار کمک بخواهید . تمامی امکاناتی که برای سئو نیاز خواهید داشت در پلتفرم هفت ستاره در اختیارتان است . از اتصال سایت به گوگل وب مستر و گوگل آنالیتیکس تا موارد مربوط به اسکیما و تهیه نقشه سایت و فایل های robot.txt و ....

سایت خود را منتشر کنید
بعد از انجام تمامی مراحل ساخت سایت می توانید وب سایت خود را منتشر کنید و در دسترس مخاطبانتان قرار دهید . وب سایت هایی که راه اندازی می شوند به مرور و طی زمان با کار روی محتوا و کلمات کلیدی مورد نظر در صفحات گوگل قرار و مورد بازدید قرار می گیرند . پیشنهاد ما به شما این است که از قدرت شبکه های اجتماعی استفاده کنید و محتوای وب سایت خود را از طریق فیس بوک ، اینستاگرام ، لینکدین و ... به اشتراک بگذارید . با بازاریابی شبکه های اجتماعی ، می توانید به طور منظم محتواهای خود را در قالب ویدئو ، داستان یا ارسال در گروه های خاص تبلیغ کنید و با این کار بازدید سایت خود را افزایش دهید .  


عملکرد وب سایت خود را پیگیری کنید 
برای درک عملکرد سایت خود ، پیشنهاد ما به شما این است که از ابزارهای تجزیه و تحلیل وب استفاده نمایید. به عنوان مثال گوگل وب مستر و گوگل انالیتیکس دو ابزار قوی گوگل هستند که گزارشاتی از روند ترافیک سایت و رفتار بازدیدکنندگان ارائه می دهد. از طریق تحلیل این گزارشات درک بهتری از صفحات سایت خود و همچنین بازدیدکنندگان خود دارید و می توانید تصمیمات بهتری برای بهبود عملکرد وب سایت خود اتخاذ نمایید . 

نظر جدید
0%