طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی وب سایت شرکتی با امکانات متنوع

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی با سایت ساز هفت ستاره

با گسترش فناوری، شیوه ی رفتار مردم تغییر کرده. امروزه زمانی که افراد به دنبال محصول یا خدمات خاصی هستند، اولین کاری که می کنند، درخواست خود را در گوگل سرچ می کنند. این تغییر رفتار باعث شده که شرکت ها، برای دیده شدن، برای طراحی سایت شرکتی اقدام کنند.
مهم نیست که کسب و کار شما کوچک و یا بزرگ باشد ؛ برای دیده شدن همواره  باید در نتایج جستجوی گوگل باشید و  شرکت خود و کسب و کارتان را به درستی به مشتریان معرفی کنید.  در واقع طراحی سایت شرکتی به شما کمک میکند که توانایی ها، رزومه، خدمات و محصولات خود را به مشتریان معرفی کنید.
در صورت طراحی سایت شرکتی، شما دیگر نیازی به چاپ کاتالوگ، بروشور و کارت ویزیت نخواهید داشت. شما می توانید تمامی اطلاعات و هرآنچه که مشتریانتان می خواهند از شما بدانند را در سایتتان قرار دهید، تا تمامی افراد از سرتا سر دنیا بتوانند به صورت 24 ساعته، به اطلاعات شما دسترسی داشته باشند. 

مزایای طراحی سایت شرکتی

  • طراحی سایت شرکتیهمانطور که در بالا اشاره شد 81% مردم قبل از اقدام به خرید، شرکت های مختلف را در اینترنت سرچ می کنند اگر شرکت شما سایت نداشته باشد پس شانس شما در قرارگیری در این لیست از بین خواهد رفت. زیرا رقیبان شما به صورت پر رنگ در فضای آنلاین حضور دارند و مشتریان بالقوه شما را جذب می کنند.
  • با داشتن سایت دیگر نیازی نیست که خدمات خود را صرفا فقط در شرکت ارائه دهید . به این صورت  شما 24 ساعته و در هفت روز هفته و در 365 روز سال در دسترس هستید و این امر باعث افزایش اعتبار شرکت و در کنار آن افزایش اعتماد مشتریان می شود .
  • طراحی سایت شرکتی موجب شناخته شدن برندتان می شود.
  • در کنار هزینه های سنگین تبلیغات محیطی مانند بیلبورد هزینه ی طراحی سایت شرکتی بسیار مقرون به صرفه تر خواهد بود . همچنین سایت شما همیشه در دسترس خواهد بود و سایت شما همراه با بهینه سازی های سئو خود ابزار تبلیغاتی برای دراز مدت خواهد بود
  • کسب درآمد از سایت
  • معرفی محصولات و خدمات به صورت تاثیرگذار بر مخاطب


طراحی سایت شرکتی و سئو

با انجام کار های مربوط به سئو و بهینه سازی سایت شرکتی ، امکان قرار گرفتن شما در نتایج گوگل و ارتقاِء رتبه افزایش می یابد. تحقیقات نشان می دهد که بیش از 70% از جستجو ها در گوگل انجام می شود پس اگر در نتایج جستجوی گوگل و مخصوصا نتایج صفحه اول حضور داشته باشید سایت شرکتی شما بازدید کنندگان زیادی جذب خواهد کرد . شرکت هفت ستاره  با آگاهی از تاثیر بهینه بودن سورس کد در سئو تمامی تلاش خود را کرده است تا در طراحی سایت های شرکتی تمامی اصول و قواعد سئو را در کد نویسی رعایت کند.



هزینه طراحی سایت شرکتی چقدر است؟

شرکت هفت ستاره طی سال های طولانی فعالیت خود با برندها و شرکت های معتبر، نیازمندی های شرکت های مختلف را برسی کرده و تمامی امکاناتی که یک کسب و کار برای راه اندازی یک وب سایت شرکتی نیاز دارد را به پلتفرم خود اضافه کرده است. پلتفرم هفت ستاره دارای زیرساخت قدرتمندی است که پیاده سازی انواع وب سایت ها از شرکتی و فروشگاهی گرفته تا سایت های خبری و پرتال و حتی رستوران های زنجیره ای با امکانات مخصوص رستوران ها امکان پذیر است. در هفت ستاره این امکان برای شما وجود دارد تا پکیج پایه شرکتی را خریداری نمایید و در صورت نیاز به گسترش وب سایت خودتان و افزودن امکانات بیشتر و یا تبدیل این پکیج به فروشگاهی در آینده اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه ی تعرفه ها مراجعه کنید.

در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما  آماده است...
دلایل انتخاب پلتفرم هفت ستاره

مشاهده بیشتر

امکانات متنوع طراحی سایت شرکتی در هفت ستاره

عدم محدودیت در تعداد صفحات سایت عدم محدودیت در تعداد صفحات سایت
عدم محدودیت در تعداد صفحات سایت

برای هر هدفی و به هر تعدادی که نیاز داشته باشید، می توانید صفحات ثابت در سایت ساخته و اطلاعات مختلفی را به کاربران و بازدید کنندگان سایت خود ارائه دهید.

اخبار و مقالات اخبار و مقالات
اخبار و مقالات

در قسمت اخبار و مقالات می توانید گروه های خبری مختلف ایجاد کرده و براحتی و بدون محدودیت با درج اخبار و مقالات جدید، سایت خود را بروز نگهدارید.

ایجاد گالری عکس و فیلم ایجاد گالری عکس و فیلم
ایجاد گالری عکس و فیلم

با استفاده از ماژول گالری می توانید برای موضوعات مختلف، گالری های عکس و فیلم درست کرده و بر زیبایی سایت خود بیافزایید.

بهینه شده برای سئو بهینه شده برای سئو
بهینه شده برای سئو

پلتفرم هفت ستاره با آخرین استاندارها برنامه نویسی شده و امکانات مختلفی برای بهبود سئو در اختیار شما قرار می دهد.

فیلم های آموزشی فیلم های آموزشی
فیلم های آموزشی

با فیلم های آموزشی رایگانی که برای شما تهیه کرده ایم، می توانید با امکانات مختلف پلتفرم هفت ستاره و تکنیک های سئو آشنا شوید.

پشتیبانی حرفه ای پشتیبانی حرفه ای
پشتیبانی حرفه ای

تیم حرفه ای هفت ستاره، در کنار شما هستند تا با آرامش خاطر بتوانید از وب سایت خود استفاده نمایید.

تعریف چند مدیر برای یک سایت تعریف چند مدیر برای یک سایت
تعریف چند مدیر برای یک سایت

شرکت ها و موسسات می توانند، به راحتی چندین مدیر برای سایت خود تعریف کرده و به صورت گروهی، کار را جلو ببرند.

فرم ساز پیشرفته فرم ساز پیشرفته
فرم ساز پیشرفته

با استفاده از فرم ساز می توانید فرم های مختلفی برای وب سایت خود ایجاد کنید.

بک آپ گیری منظم از وب سایت بک آپ گیری منظم از وب سایت
بک آپ گیری منظم از وب سایت

تیم فنی هفت ستاره در تلاش هستند تا بهترین زیرساخت نرم افزاری برای میزبانی وب سایت ها را ارائه دهند . اگر به هر دلیلی اطلاعات سایت شما از بین رفت جای نگرانی وجود ندارد ما با تهیه بک آپ های منظم اطلاعات را برای شما ریکاوری میکنیم.

نمونه طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی روانشناسی

ساخت سایت شرکتی با سایت ساز هفت ستاره توسط مشتری

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی حسابداری

ساخت سایت شرکتی با استفاده از سایت ساز هفت ستاره توسط مشتری

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی معماری

ساخت سایت شرکتی با استفاده از سایت ساز هفت ستاره توسط مشتری

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی دارو

ساخت سایت شرکتی مهرسام دارو ساخته شده توسط مشتری

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی چاپ و تبلیغات

ساخت سایت شرکتی چاپ و تبلیغات نشان با سایت ساز هفت ستاره طراحی توسط تیم هفت ستاره

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی پویا تامین کیش

نمونه ساخت سایت شرکتی توسط سایت ساز هفت ستاره

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی ارم کو

طراحی وب سایت شرکتی ارم کو با سایت ساز هفت ستاره توسط تیم هفت ستاره

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی صندوق زیست

نمونه طراحی ساخت سایت شرکتی توسط مشتری

مشاهده جزئیات

طراحی سایت شرکتی داروسازی

نمونه ساخت سایت شرکتی راموفارمین

مشاهده جزئیات

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%