دلایل انتخاب هفت ستاره

دلایلی که هفت ستاره را به بهترین پلتفرم نرم افزاری ایرانی تبدیل کرده است


اگر در حال مطالعه این صفحه هستید پس قطعا شما هم جزء کسانی هستید که قصد راه اندازی کسب و کار اینترنتی دارید و برای انتخاب درست یک پلتفرم نیازمند بررسی و مطالعه ی بیشتری هستید . در دنیای پر رقابت امروز شرکتی موفق تر است که از نظر ارائه امکانات ، سرعت ، امنیت ، سادگی در استفاده ، طراحی رابط کاربر پسند ، پشتیبانی و .... خدمات بهتری ارایِه دهد .
پلتفرم  هفت ستاره نتیجه ی سرسختی و پشتکار چندین ساله ، صداقت با مشتریان ، عشق در طراحی و تولید محصول است که توانسته با کار با برند های بزرگ ایران رضایت مشتریان را جلب نماید . 
برای کسب آگاهی بیشتر درباره امکانات و ویژگی های پلتفرم و اینکه آیا این پلتفرم مناسب نیاز های فروشگاه شما است یا خیر  پیشنهاد ما این است که فرم مشاوره رایگان را پر نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند و یا با شماره های شرکت با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

دلایل انتخاب هفت ستاره

محصول دانش بنیان برتر از صندوق نوآوری و شکوفایی 
زیر ساخت پلتفرم هفت ستاره بسیار خلاقانه درست شده است و ما برای ایجاد این  زیرساخت بیش از 10 سال سرمایه گذاری کرده و امروز موفق به ثبت نشان "نشان دانش بنیان برتر" از صندوق نوآوری و شکوفایی شده ایم.

ماژول های آماده ی حرفه ای 
 در پنل هفت ستاره مجموعه ای از ماژول های متنوع برای شما آماده شده است که با استفاده از آن ها می توانید بدون داشتن دانش برنامه نویسی در سایت خود تغییرات ایجاد کنید. به عنوان مثال اگر خدمات و یا کالا های شما در طول زمان تغییر کرد می توانید از لیست ماژول ها ، ماژول جدید متناسب با نیازمندی جدید خود در وب سایتتان درج کنید. همه ی این کار ها تنها با چند کلیک قابل اجرا خواهد بود .

پلتفرم همه کاره برای تمامی کسب و کار ها
پلتفرم هفت ستاره دارای زیرساخت نرم افزاری قوی می باشد که برای پیاده سازی و راه اندازی انواع وب سایت ها مانند سایت شخصی ، فروشگاهی ، رستورانی ، خبری ، آگهی و پرتال امکانات زیادی دارد. اگر صاحب یک بیزینس نوپا هستید و یا صاحب یک رستوران زنجیره ای ، هفت ستاره با ارائه ابزار های مورد نیاز شما ، به شما کمک می کند تا در دنیای اینترنت دیده شوید و همچنین با داشتن سیستم های گزارشگیری پیشرفته ، به شما در آنالیز وب سایتتان کمک می کند.

سادگی در استفاده 
 تلاش ما بر این بوده است تا پلتفرمی ایجاد کنیم که قابل استفاده برای همه ی کاربران باشد نه برای برنامه نویسان و توسعه دهند های وب  .کار با سایت و مدیریت بخش های مختلف به ساده ترین شکل ممکن صورت گرفته است و تلاش شده است که ویرایش محتوا ، افزودن صفحات جدید ، تعریف محصولات ، فرآیند خرید و سفارش و ...  تا حد امکان ساده باشد . 
وب سایت های ساخته شده سرعت بالایی دارند
یکی از مواردی که برای تیم فنی هفت ستاره همیشه مهم بوده است بحث سرعت وب سایت های ساخته شده است که یکی از اصلی ترین هدف های شرکت تولید بهینه ترین و سریع ترین سایت ها و نرم افزار هاست . ما با استفاده از سیستم پردازش تصویر اختصاصی شرکت ، سیستم هوشمند کش ، استفاده از تکنولوژی ajax  ، کدد های بهینه ، سرور های اختصاصی قدرتمند و مواردی از این قبیل سرعت وب سایت شما را تضمین می کنیم .همچنین در بخش فنی شما هرگز لازم نیست نگران عملکرد فروشگاه ، امنیت ، پشتیبان گیری ، به روز رسانی باشید تیم فنی ما این مسئولیت را به عهده می گیرند .
یکپارچکی تمامی امکانات 
با توجه به تجربه ی چندین ساله ای که هفت ستاره در پباده سازی فروشگاه های آنلاین دارد تمامی امکانات یک فروشگاه حرفه ای را می شناسد و آن ها را پیاده سازی کرده است . تمامی امکاناتی به صورت یکپارچه برای شما لحاظ شده است به عنوان مثال پنل ادمین برای مدیریت محتوا ، باشگاه مشتریان برای مدیریت کاربران ، تنظیمات فروشگاه آنلاین برای مدیریت لیست سفارشات ، گزارش گیری پیشرفته ، پنل اس ام اس و ... تا همه چیز به صورت یکجا در دسترس شما باشند و لازم نباشد تا هزینه های جداگانه برای آنها پرداخت نمایید . در هفت ستاره امکانات گسترده ای در پیاده سازی شده است و شما نیازی به نصب هیچ نرم افزاری برای افزودن امکانات نخواهید داشت .
فیلم های آموزشی کار با پنل هفت ستاره
همانطور که در بالا ذکر شد مدیریت وب سایت یا فروشگاه شما با پلتفرم هفت ستاره بسیاد ساده خواهد بود در عین حال تیم ما با ضبط فیلم های آموزشی تمام قسمت های صفحه ی ادمین را آموزش داده اند که با مشاهده ویدئو های آموزشی کاملا به صفحه ی ادمین مسلط می شوید . تیم پشتیبانی ما نیز در این مسیر همراه شما هستند تا اگر در حین کار با پنل ادمین به مشکلی برخوردید و نیاز به راهنمایی داشتید پاسخ گوی شما خواهند بود .
کد نویسی مناسب برای سئو سایت 
قطعا هدف شما از داشتن سایت و یا فروشگاه این است که سایت شما توسط کاربران دیده شود . برای دیده شدن نیاز است که سایت شما آمادگی بالا آمدن در گوگل را داشته باشد و به اصطلاح  سئو ی خوبی داشته باشد ما در بخش تکنیکال مواردی مانند کد نویسی استاندارد ، ریسپانسو ، موارد مربوط به سرعت که برای موتور های جستجو از جمله گوگل حائز اهمیت هستند را رعایت کرده ایم . همچنین امکانات سئو در داشبرد ادمین برای شما پیاده سازی کردیم تا بتوانید با استفاده از آن ها جایگاه بهتری در موتور های جستجو کسب کنید به عنوان مثال امکان اتصال به گوگل وب مستر و آنالیتیکس ، تنظیمات مربوط به متاتگ های هر صفحه به صورت مجزا ، نقشه سایت ، مدیریت اسکیما ، مدیریت robot.txt  و ...
به روز رسانی های مداوم در بخش فنی و طراحی
تیم طراحی هفت ستاره در تلاش هستند که با اضافه کردن مداوم ماژول های گرافیکی در زمینه های طراحی وب سایت شخصی ، شرکتی و فروشگاهی تمامی سلیقه ها و نیازمندی ها را پوشش دهند . همچنین تیم فنی در تلاش هستند تا با استفاده از تکنیک های روز برنامه نویسی هسته ی نرم افزار را به روز نگه دارند و امکانات ، قابلیت ها و ویژگی های جدیدی در اختیار کاربران قرار دهند . 
دسترسی به ماژول های گوناگون
نقطه تفاوت پلتفرم هفت ستاره در سیستم ماژولار است . ماژول‌ها  امکان شخصی سازی بیشتری به سایت شما می دهند . تنوع و تعداد ماژول های طراحی شده بسیار زیاد است که شما به راحتی با یک کلیک می توانید هر ماژولی که طرح آن را دوست دارید و متناسب با نیازمندی شماست به وب سایت خود اضافه کنید و هر زمان که نیاز نداشتید آن را پاک کنید یا برای کاربرانتان عدم نمایش کنید . هدف از سیستم ماژولار این است که چینش و ظاهر گرافیکی سایت کاملا توسط شما قابل مدیریت باشد .
پرداخت هزینه متناسب با نیازمندی ها
ما بیشتر نیازهای شما در حوزه ی طراحی سایت و فروشگاه آنلاین را از قبل پیش بینی کرده ایم  و همه ی امکانات لازم را به پلتفرم هفت ستاره اضافه کرده ایم ولی این را هم پیش بینی کردیم که ممکن است شما به همه ی آنها نیاز نداشته باشید به همین امکان فروش امکانات به صورت جداگانه را ایجاد کرده ایم که هر کسی متناسب با نیازمندی های خود هزینه ی آن را پرداخت نماید . البته شما هر زمان که بخواهید می توانید با پرداخت هزینه امکانات بیشتری به پروژه ی خود اضافه کنید .
راه اندازی وب سایت های چند زبانه 
در هفت ستاره زیرساخت لازم برای ایجاد سایت های چند زبانه ایجاد شده است  . در این گونه از سایت ها یک زبان به عنوان زبان پیش فرض تنظیم می شود و دامنه ی اصلی سایت با آن زبان نمایش داده می شود و بقیه زبان ها به عنوان زیردامنه در نظر گرفته می شوند.
طراحی سایت ریسپانسیو (هماهنگی با انواع دستگاه‌ها)
امروزه اگر سایتی ریسپانسیو نباشد بسیاری از کاربران خود را از دست می دهد . تمامی ماژول ها و قالب های آماده شده دارای نمایش درستی در گوشی های موبایل و تبلت دارند و با تمامی نمایشگر ها می توان آن ها را مشاهده کرد.
امنیت بالا
امنیت وب سایت همیشه به عنوان موضوع مهمی مطرح بوده است .تامین سطح بالایی از امنیت یکی مواردی است که در  پلتفرم هفت ستاره توجه ویژه ای به آن شده است. ما تلاش کرده ایم تا با اختصاص سرورهای قدرتمند، زیر ساخت شبکه مناسب و کدنویسی اصولی امنیت بالایی را ایجاد کنیم.

امکان ویرایش HTML و CSS قالب
اگر با HTML و CSS و جاوا اسکریپت آشنایی دارید و می خواهید فایل css و یا جاوا اسکریپت وب سایت خود را ویرایش کنید این امکان برای شما فراهم است . ویرایش هایی که در کد های css و یا جاوا اسکریپت اعمال می کنید فقط روی پروژه ی خود شما اعمال می شود و پروژه های دیگر را تغییر نمی دهد . در هنگام تغییر استایل حتما به نوع انتخاب selector دقت داشته باشید و همچنین بعد از اعمال تغییرات حتما نسخه های موبایل و تبلت را چک نمایید.



افزودن ماژول جدید
0%