طراحی سایت شخصی
برای حمایت از کسب و کارها به مدت محدود از تخفیف 20 درصد روی تمامی پکیج ها بهره مند شوید.مشاهده تعرفه ها

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی

طراحی سایت شخصی با سایت ساز هفت ستاره

هر چه پیش می رویم رقابت در حوزه ی کاری بیشتر می شود ، خوشبختانه از آنجایی که ما در قلب قرن دیجیتال زندگی می کنیم می توانید با طراحی سایت شخصی تمام مهارت ها ، افکار ،ایده ها و  رزومه ی خود را با دیگران به اشتراک بگذارید مخصوصا که امروزه  بیشتر از گذشته اینترنت به عنوان یک راه قوی  تمام آنچه برای موفقیت برند شخصی لازم دارید را در اختیارتان قرار می دهد .

ممکن است  پیش خودتان بگویید که من یک پیج لینکدین دارم ، با وجود آن ، آیا واقعا نیازی به طراحی سایت شخصی خواهم داشت ؟ در جواب به شما باید بگوییم که : بله قطعا
لینکدین به عنوان بزرگ ترین شبکه کاری دنیا ابزار ارزشمندی برای ایجاد موقعیت های حرفه ای است  که هر شخصی با دشتن صفحه ی اختصاصی فعالیت های کاری خود را با دیگران به اشتراک می گذارد اما به این نکته دقت داشته باشید که اطلاعاتی که در این شبکه های اجتماعی پست می کنید متعلق به همان شبکه ها هستند  . شما برای ایجاد برند شخصی خود به یک سایت احتیاج خواهید داشت . با داشتن سایت کاربران بجای اینکه به صفحات فیسبوک یا لینکدین  شما سربزنند وارد وب سایت شما می شوند و همه چیز را درباره ی زمینه ی کاری و رزومه ی شما دریافت می کنند .
با استفاده از سایت ساز هفت ستاره در کوتاه ترین زمان و ساده ترین شکل ممکن می توانید یک وب سایت شخصی برای خود راه اندازی کنید .

شروع راه اندازی


دلایل انتخاب سایت ساز و فروشگاه ساز هفت ستاره

هدف از طراحی سایت شخصی

معمولا اهداف طراحی سایت شخصی می تواند به چهار نوع اصلی طبقه بندی گردد:
1- ارائه رزومه در طراحی سایت شخصی می تواند جزء اولین اهداف یاشد و  می تواند در همه نوع شغلی مورد استفاده قرار گیرد حتی اگر تجربه کاری کمی داشته باشید  میتوانید با سایت شخصی خود تصویر بهتری از توانایی هایتان به نمایش بگذارید.
2- رائه نمونه کارها با طراحی سایت شخصی در واقع می تواند بک ابزار تبلیغاتی و بازاریابی مفید باشد ، اگر میخواهید موقعیت شغلی مورد نظر خود را پیدا کنید و یا شغل خود را ارتقا دهید پس باید خود را به بهترین شکل ممکن معرفی کنید .از طریق وب سایت شخصی می توانید به راحتی مهارت های خود را  به روشی مناسب در معرض دید قرار دهید.
3- داشتن وبلاگ میتواند راه هوشمندانه ای هم برای معرفی تجارت شما باشد، هم با ارائه مطالب و افزایش سئو ترافیک سایت را افزایش دهد و هر شخصی می تواند با اضافه کردن وبلاگ در  سایت شخصی خود با ارائه مطالب مفید مخاطبانش را بهره مند کند.
4- داشتن نام تجاری شخصی نیازمند معرفی و شناخته شدن می باشد و شما با طراحی سایت شخصی میتوانید علاوه بر برند کردن خود کسب و کارتان را نیز رشد دهید.
5-از آن جایی که طراحی سایت شخصی کاملا پویاست یعنی همیشه در حال تغییر است  به راحتی می توانید هر پروژه یا اطلاعات جدیدی را به آن اضافه کنید. فرض کنید که شما یک برنامه نویس کامپیوتر هستید و در حال کار بر روی یک پروژه ی نرم افزاری هستید ، به محض تمام شدن پروژه و تحویل آن به مشتری می توانید توضیحاتی از پروژه را در سایت خود به همراه جزئیات آن منتشر کنید و آن را با دیگران به اشتراک بگذارید 
6-با طراحی سایت شخصی یافتن شما توسط افراد گسترده تر می گردد.

در طراحی سایت شخصی انواع سبک های طراحی وجود دارد و اصولا از چیدمان خاصی پیروی نمیکنند و کاملا به خواسته شخص و اهداف آنها طراحی میگردد .

 
مواردی که در وب سایت شخصی خود باید داشته باشید 

اطلاعات تماس ( شماره تماس ، آدرس ، نقشه گوگل، آدرس ایمیل و . . .)
آپلود فایل و نمونه کار ها
 اخبار و مقالات (بلاگ)
رزومه و درباره من
آمار بازدید سایت
امکان درج نظر مشتریان برای بازدیدکنندگان(اختیاری)
گالری تصاویر و ویدئو(اختیاری)
خبرنامه ایمیلی یا پیامکی(اختیاری)


امکانات سایت شخصی

عدم محدودیت در تعداد صفحات سایت
عدم محدودیت در تعداد صفحات سایت

برای هر هدفی و به هر تعدادی که نیاز داشته باشید، می توانید صفحات ثابت در سایت ساخته و اطلاعات مختلفی را به کاربران و بازدید کنندگان سایت خود ارائه دهید.

بخش اخبار و مقالات(بلاگ)
بخش اخبار و مقالات(بلاگ)

در قسمت اخبار و مقالات می توانید گروه های خبری مختلف ایجاد کرده و براحتی و بدون محدودیت با درج اخبار و مقالات جدید، سایت خود را بروز نگهدارید.

ماژول گالری
ماژول گالری

با استفاده از ماژول گالری می توانید برای موضوعات مختلف، گالری های عکس و فیلم درست کرده و بر زیبایی سایت خود بیافزایید.

آمار بازدید
آمار بازدید

داخل سایت ساز هفت ستاره، می توانید آمار بازدید سایت خود را براحتی کنترل کنید.

پنل اس ام اس
پنل اس ام اس

با پنل پیامک هفت ستاره می توانیدبرای مشتری های خود پیام های تبلیغاتی ارسال نمایید 

دسترسی نامحدود به تمامی ماژول ها
دسترسی نامحدود به تمامی ماژول ها

 به صورت نامحدود و هر زمان که خواستید می توانید ماژول های جدید به وب سایت خود اضافه نمایید 

فرم ساز پیشرفته
فرم ساز پیشرفته

در پلن مربوط به طراحی سایت شرکتی، با فرم ساز پیشرفته سایت ساز هفت ستاره، می توانید فرم های مختلفی را طراحی کنید. 


برای طراحی سایت شخصی از کجا شروع کنیم ؟

حتما لازم نیست برای ایجاد وب سایت خود یک وب مستر حرفه ای باشید . امروزه با روی کار آمدن پلتفرم های سایت ساز می توانید به ساده ترین و سریع ترین شکل ممکن بدون دانش کد نویسی برای خود سایتی حرفه ای داشته باشید. برای آشنایی با نحوه ی ساخت سایت مقاله ی مراحل طراحی سایت را مطالعه نمایید . همین امروز میتوانید سایت خود را ایجاد نمایید و در دسترس مخاطبانتان قرار دهید. در اولین گام باید از خودتان بپرسید که چرا در حال ایجاد یک سایت شخصی هستید . مشخص شدن هدف هایتان به شما در موارد دیگر مثل تولید محتوای وب سایت و ساختار آن کمک می کند. باید بدانید که چه مواردی را می خواهید به مخاطبین خود منتقل کنید .





شما باید خلاصه ای از کار ها ی مهمی که انجام داده اید را در صفحه ی اصلی و صفحه ی درباره ی من لحاظ کنید .این موارد میتواند شامل شرکت هایی که در آنها مشغول به کار بودید ، پروژه هایی که انجام داده اید ، مهارت های شما ، تحصیلات شما و علایقتان باشد. نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارید اگر طراح ، آرتیست ، عکاس ، نویسنده و ... هستید بخشی از صفحه ی اصلی سایت را به قرار دادن نمونه کار های خود قرار دهید . شما باید به سایت شخصی خود به عنوان گالری از بهترین کار های خود نگاه کنید نه به صفحه ای برای قرار دادن تمام کار هایی که انجام داده اید .

به عنوان مثال فرض کنید که مدیر یک سازمان از سایت شما بازدید می کند و با صفحه ای پر از نمونه کار مواجه می شود . ممکن است روی اولین لینک کلیک کند و بقیه را نادیده بگیرد ولی اگر شما با نهایت دقت بهترین نمونه کار های خود را انتخاب کرده باشید شانس شما برای دیده شدن توسط آن شخص بیشتر می شود. لینک شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید در سایت شخصی خود لینک تمام شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید تا مخاطبانتان راحت تر شما را پیدا کنند . حتی اگر در سایت های مختلف به عنوان یک متخصص نظراتی ارائه دادید که به حوزه ی خاصی کمک کرده است لینک آن سایت ها را هم لحاظ کنید . البته لینک هایی که قرار می دهید باید مرتبط با کار شما باشد .

برای شروع طراحی سایت باید در ابتدا با فضای وب اشنا باشید این اشنایی به معنی تسلط کامل بر برنامه نویسی صفحات وب نمیباشد بلکه بدین منظور است که با سایت ها و ابزار های مختلف ان اشنایی داشته و تجربه ی استفاده از ان ها را داشته باشید


پیام خود را مشخص کنید  

در اولین گام باید از خودتان بپرسید که چرا در حال ایجاد یک سایت شخصی هستید . مشخص شدن هدف هایتان به شما در موارد دیگر مثل تولید محتوای وب سایت و ساختار آن کمک می کند. باید بدانید که چه مواردی را می خواهید به مخاطبین خود منتقل کنید . شما باید خلاصه ای از کار ها ی مهمی که انجام داده اید را در صفحه ی اصلی و صفحه ی درباره ی من لحاظ کنید .این موارد میتواند شامل شرکت هایی که در آنها مشغول به کار بودید ، پروژه هایی که انجام داده اید ، مهارت های شما  ، تحصیلات شما و علایقتان باشد.
 

نمونه کار های خود را به اشتراک بگذارید  

اگر طراح ، آرتیست ، عکاس ، نویسنده و ... هستید بخشی از صفحه ی اصلی سایت را به قرار دادن نمونه کار های خود قرار دهید . شما باید به سایت شخصی خود به عنوان گالری از بهترین کار های خود نگاه کنید نه به صفحه ای برای قرار دادن تمام کار هایی که انجام داده  اید . به عنوان مثال فرض کنید که مدیر یک سازمان از سایت شما بازدید می کند و با صفحه ای پر از نمونه کار مواجه می شود . ممکن است روی اولین لینک کلیک کند و بقیه را نادیده بگیرد ولی اگر شما با نهایت دقت بهترین نمونه کار های خود را انتخاب کرده باشید شانس شما برای دیده شدن توسط آن شخص بیشتر می شود.
 

لینک شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید  

در سایت شخصی خود لینک تمام شبکه های اجتماعی خود را قرار دهید تا مخاطبانتان راحت تر شما را پیدا کنند . حتی اگر در سایت های مختلف به عنوان یک متخصص نظراتی ارائه دادید که به حوزه ی خاصی کمک کرده است لینک آن سایت ها را هم لحاظ کنید . البته لینک هایی که قرار می دهید باید مرتبط با کار شما باشد  .
 

مقاله و اخبار مرتبط با حوزه ی کاری خود قرار دهید

شما به عنوان یک فرد متخصص در زمینه ی کاری خود بهتر از هر شخص دیگری می توانید مقالاتی مرتبط با حوزه ی کاری خود تولید کنید و آن ها را در وب سایت خود منتشر کنید . همچنین می توانید ایده ها یا تجربیات کاری خود را برای افرادی که تازه می خواهند وارد حوزه ی شما شوند به اشتراک بگذارید. اگر فکر میکنید تولید محتوا برایتان دشوار است می توانید از این مرحله رد شوید .
 

نظرات مشتریان خود را قرار دهید  

اگر مورد تحسین افراد دیگر در زمینه ی کاری خود قرار گرفته اید حتما یک قسمت در صفحه ی اصلی سایت خود تحت عنوان نظر مشتریان اختصاص دهید  . رضایت مشتریان از شما بسیار مهم است . از مشتریان خود بخواهید نظرات واقعی خود را بیان کنند و آن ها را در سایت خود منتشر کنید . این نظرات می تواند برای ایجاد حس اعتماد و اطمینان در مخاطبان و  زمینه ساز همکاری آنها با شما در آینده باشد.
 

راههای ارتباطی  

مطمئن شوید که در سایت قسمتی برای ارتباط مخاطبان با شخص شما اختصاص داده اید . راه ارتباطی می تواند شامل قرار دادن  لینک های شبکه های اجتماعی ، آدرس ایمیل یا فرم باشد . معمولا در سایت های شخصی بیشتر از یک راه ارتباطی قرار داده می شود .  


سوالی دارید؟ منتظر تماس شما هستیم

برای دریافت مشاورۀ رایگان، همین حالا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

02191691302 

09128387480

افزودن ماژول جدید
0%