ساخت سایت فروشگاهی ارزان

1400/07/20 در ساعت 15:00:00

در سال های اخیر با شیوع کووید 19 بسیاری از سازمان ها به این فکر افتادند تا با آنلاین کردن کسب و کار خود به ارتباط با مشتری هایشان ، فروش و درآمد خود ادامه دهند ...

ساخت سایت فروشگاهی ارزان

ضرورت ساخت سایت فروشگاهی

در سال های اخیر با شیوع کووید 19 بسیاری از سازمان ها به این فکر افتادند تا با آنلاین کردن کسب و کار خود به ارتباط با مشتری هایشان، فروش و درآمد خود  ادامه دهند. تا قبل از کرونا انجام بسیاری از کارها به صورت آنلاین دور از ذهن بود ولی این روز ها بسیاری از افراد ترجیح می دهند در خانه بمانند و خرید های خود را درب منزل تحویل بگیرند. بنابراین اگر هرچه زودتر کسب وکار خود را آنلاین نکنید، بخش زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد.




برای ساخت سایت فروشگاهی چه قدر باید هزینه کنم؟

بعضی از افراد تصور می کنند که هزینه کردن برای طراحی سایت، یک کار بیهوده و غیر ضروری است. اما اصلا اینطور نیست. امروزه با گسترش کسب و کارهای آنلاین، اکثر مردم ترجیح می دهند خرید های خود را غیر حضوری انجام دهند. بنابراین اگر شما برای فروش محصولات خود سایتی نداشته باشید، بخش زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد. فروشگاه آنلاین شما مثل ویترین شماست که تاثیر زیادی در شناخته شدن شما و افزایش مشتری ها خواهد داشت. بنابراین اگر یک سایت حرفه ای طراحی کنید، هزینه ای که برای طراحی سایتتان کرده اید، به زودی به شما باز خواهد گشت.
ما مشتری های زیادی را می شناسیم که به دلیل نگرانی از هزینه های بالای طراحی سایت فروشگاهی در آنلاین کردن کسب و کار خود مردد بودند و این کار را به تاخیر می انداختند ولی در حال حاضر صاحب فروشگاه آنلاین هستند و با پشتیبانی قوی ، احترام به مشتری و ارائه کالا های باکیفیت به دنبال افزایش مشتری های خود هستند . در مقاله ی سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه آنلاین مفصل به این موضوع پرداخته شده است . 
اگر کمی مطالعه و تحقیق کرده باشید حتما در این میان ساخت سایت رایگان هم شنیده اید . اگر به فکر ساخت سایت رایگان هستید باید به فکر هزینه های بعدی آن هم باشید در این باره در مقاله ی ساخت سایت رایگان کامل صحبت کرده ایم اگر هنوز این مقاله را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما آن را بخوانید تا در مواجه با چنین شعار هایی اطلاعات کافی داشته باشید . 



ساخت سایت فروشگاهی ارزان

 ساخت سایت فروشگاهی ارزان عاقلانه است؟

تکنولوژی روز به روز در حال توسعه است و هر روز شاهد فناوری های نوین در زمینه های مختلف هستیم . طراحی سایت هم مسیرطولانی را طی کرده و در حال حاضر به نقطه ای رسیده است که با استفاده از نرم افزار های ساز و فروشگاه ساز بدون نیاز به دانش کد نویسی هر کسی به راحتی می تواند وب سایت خودش را راه اندازی کند. اما به نظر شما سایت ارزانی که که توسط مشتری با سایت ساز درست می شود، کیفیت لازم را دارد؟ باید به شما بگویم که متاسفانه خیر.
بیشتر کاربران عادی، دید طراحی ندارند و نمی دانند که چیدمان سایت را چگونه انجام دهند که رابط کاربری جذابی داشته باشد و باعث شود که کاربر مدت زیادی را در سایت شما سپری کند. ما به شما توصیه می کنیم که خودتان سایتتان را نسازید و آن را به یک شرکت طراحی سایت معتبر بسپارید. چون یک شرکت طراحی سایت حرفه ای، یک تیم طراحی دارد که می تواند یک سایت حرفه ای به شما تحویل دهد.

ساخت سایت فروشگاهی





ساخت سایت فروشگاهی ارزان و افزایش فروشیک تفکر غلط در ساخت سایت فروشگاهی 

شاید به این فکر کنید که فروشگاه های آنلاین زیادی هستند که قبل از شما فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده اند و با وجود آن ها شما دیگر نمی توانید سهمی از بازار داشته باشید و دیده شوید . ما نمی خواهیم به شما شعار دهیم که بعد از راه اندازی فروشگاه آنلاین یک شبه می توانید فروش داشته باشید و پول پارو کنید ولی به شما این اطمینان را می دهیم که اگر نکات استاندارد در طراحی سایت فروشگاهی را رعایت کنید و کمی مشتری مداری بلد باشید می توانید از طریق سایت فروش داشته باشید . در مقاله ی نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی به این موارد اشاره شده است . تمامی نکات توضیح داده شده در این مقاله باید در کنار هم و باهم رعایت شوند تا برای کاربر شما تاثیر داشته باشد . بعد از رعایت نکات ذکر شده باید از مشتری های فعلی شروع کنید و به آنها خدمات خوب ارائه دهید . اگر مشتری ها از شما راضی باشند خودشان بهترین تبلیغ هستند و برای شما مشتری می آورند . همچنین می توانید از شبکه های اجتماعی برای تبلیغات استفاده کنید تا توسط افراد بیشتری شناخته شوید . تا جایی که می توانید برای تبلیغات بودجه بگذارید . حتی می توانید از تبلیغات کلیکی گوگل برای کسب جایگاه بر روی کلمات کلیدی استفاده کنید .
پیدا کردن کلمات کلیدی باید هوشمندانه انجام شود . اگر نیاز به مطالعه ی بیشتر دارید مقاله ی کلمات کلیدی در گوگل به شما کمک می کند . کم کم می توانید با راه اندازی یک وبلاگ و کار روی سئو و کلمات کلیدی مورد نظر خود جایگاه بهتری به دست آورید . در این مرحله است که می توانید به آرامش برسید و در حالیکه پایتان را روی هم انداخته اید به اس ام اس های واریزی لبخند بزنید . 


در شرکت هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی آماده است.

مشاوره رایگان

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
نظر جدید
0%