سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

1400/07/12 در ساعت 11:00:00

در این روز های اخیر با شیوع ویروس کووید19 بسیاری از مردم ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند ....

سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی

در این روز های اخیر با شیوع ویروس کووید19 بسیاری از مردم ترجیح می دهند خرید های خود را به صورت آنلاین انجام دهند . کرونا تاثیر زیادی در تغییر عادت ها و سبک زندگی بسیاری از ما گذاشت چرا که تا قبل از آن ، افراد تمایل داشتند برای انجام کارهای خود به صورت حضوری مراجعه کنند ولی با شیوع این ویروس مردم متوجه شدند که می توانند هر چیزی را ، از خرید مواد غذایی و لباس تا برگزاری جلسات کاری ، دریافت مشاوره های پزشکی ، دریافت دارو از داروخانه و ... را به صورت آنلاین انجام دهند و این تغییر باعث شذ که حتی با کمتر شدن و نابودی این ویروس باز هم این روال ادامه داشته باشد .








در این دوران کسب و کار های اینترنتی و مجازی فرصت عالی برای جذب مشتری های جدید و افزایش درآمد داشتند .اگر شما هم تصمیم به راه اندازی فروشگاه اینترنتی دارید ولی دغدغه ی هزینه های اولیه طراحی فروشگاه اینترنتی و مدیریت آن را دارید بگذارید خیالتان را راحت کنیم که برای راه اندازی فروشگاه آنلاین نیازی نیست در ابتدای راه چندین میلیارد پول داشته باشید. با سرمایه ی کم هم می توانید وارد دنیای آنلاین شوید و محصولات و خدمات خود را به صورت آنلاین عرضه کنید . دنیا در حال تغییر است ، امروزه می توان بسیاری از خدمات را آنلاین دریافت کرد ، خدمات مربوط به سایت و نرم افزار های آنلاین هم از این قاعده مستثنی نیست و مسیر طراحی سایت و راه اندازی فروشگاه اینترنتی نیز تغییر کرده است.
 تیم پشتیبانی هفت ستاره نیز در تمامی مراحل راه اندازی فروشگاه اینترنتی در کنارتان است تا فروشگاه اینترنتی دلخواهتان را راه اندازی نمایید .

مشاوره رایگان




سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی چه قدر می باشد؟

سرمایه لازم برای راه اندازی سایت فروشگاهی، بستگی به امکانات مورد نیاز شما خواهد داشت. شما می توانید در ابتدای کار، سایت خود را با امکانات پایه سایت فروشگاهی راه اندازی کنید و در ادامه که کسب کار اینترنتی شما رونق گرفت، امکانات گسترده تری مانند کد تخفیف، کمپین پیامک، پیشنهاد شگفت انگیز، کوپن و ... را به فروشگاه خود اضافه کنید. مشاهده تعرفه های شرکت هفت ستاره

این نکته را توجه داشته باشید که هزینه ای که برای طراحی سایت فروشگاهی خود می کنید، یک سرمایه گذاری بلند مدت است و  اگر به درستی روی محتوای سایت خود کار کنید، می توانید نتایج خوبی را در گوگل کسب کنید و بازدید سایت خود را افزایش دهید. در این صورت سهم زیادی از فروش آنلاین را کسب خواهید کرد و چندین برابر سرمایه اولیه ای که کرده اید به جیب شما باز خواهد گشت.


 در ادامه به بررسی نکاتی که بعد از ساخت سایت فروشگاهی نیاز دارید، می پردازیم :


خدمات خوب ارائه دهید و اطلاعات دقیق و درستی از محصولاتتان بنویسید. 
در پلتفرم هفت ستاره، در قسمت مدیریت محصولات برای اضافه کردن یک محصول ویژگی های مختلفی برای آن در نظر گرفته شده است که پر کردن دقیق این ویژگی ها در جذب مشتری موثر است . عنوان محصول، توضیحات ، ویژگی ها ، قیمت و تصاویر بیشتر را به صورت کاملا دقیق و درست برای هر محصول پر کنید . مشتری شما باید دقیقا محصولی با مشخصاتی که شما نوشته اید را دریافت کند . به عنوان مثال اگر سری به بخش نظرات مشتریان دیجی کالا بزنید بسیاری از خریداران از خرید خود به دلیل عدم تطابق توضیحات محصول و کالای دریافتی ناراضی هستند . ارائه ی خدمات خوب به مشتری باعث رشد کسب و کار شما و معرفی شما به دیگران خواهد شد.






عکاسی از محصولات 
برای محصولات خود تا جایی که میتوانید تصاویر باکیفیت در ابعاد و اندازه های متناسب قرار دهید . تصاویر در زیبایی گرافیکی سایت بسیار اهمیت دارند . فرض کنید وارد سایتی می شوید که تصاویر استفاده شده در قسمت های مختلف نامرتبط و یا بی کیفیت هستند و یا مجبور هستید برای دیدن قسمت های مختلف محصول مورد نظرتان زوم کنید . اگر شما باشید آیا از آن فروشگاه خرید می کنید و یا پنجره ی مرورگر خود را میبندید و به سراغ فروشگاه اینترنتی دیگری می روید ؟
 شما حتی اگر بهترین محصولات با بهترین قیمت ها را داشته باشید ولی تصاویر واقعی و باکیفیت از محصولاتتان ارائه ندهید مشتری ها به شما اعتماد نمی کنند.  زمانی که کاربر وارد فروشگاه دیگری شود و محصول خود را از فروشگاه دیگری خریداری کند دیگر به سایت شما برنمی گردند .
چینش درست وب سایت ، قرار دادن تصاویر و اطلاعات مناسب نشان می دهد که شما به مخاطب خود احترام می گذارید و کاربر شما هم این موضوع را به راحتی با مقداری اسکرول متوجه می شود . 






کمک گرفتن از قدرت شبکه ی اجتماعی اینستاگرام :
خیلی از افراد بر این باور هستند که با وجود راه اندازی یک پیج در اینستاگرام و تبلیغات در آن دیگر نیازی به راه اندازی فروشگاه اینترنتی ندارند ولی این تفکر درستی نیست . فرض کنید که شما صاحب یک پیج اینستاگرام با تعداد فالوور های قابل قبول هستید اگر روزی این اپلیکیشن هم مانند تلگرام فیلتر شد مخاطبان شما چگونه می توانند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند ؟ در صورت پیاده سازی طرح صیانت چطور ؟ بهترین راهکار این است که یک پیج اینستاگرام بسازید و از قدرت آن برای نمایش محصولات خود به کاربران استفاده کنید و همراه آن لینک فروشگاهتان را برای انجام خرید و ثبت سفارش قرار دهید . در این صورت کاربر های شما به جای ارسال پیام و پرس و جو درباره ی محصولات و قیمت ها مستقیم به وب سایت شما مراجعه می کنند و تمامی اطلاعات مورد نظر خود را دریافت می کنند . 
خیلی از مواقع ممکن است شما در شرایطی باشید که نتوانید به موقع پاسخ مشتری ها را بدهید و یا به دلیل حجم بالای سوال ها و پیام ها مجبور به استخدام ادمین به صورت مجزا باشید با داشتن وب سایت این مشکل هم حل می شود چرا که وب سایت شما به صورت 24 ساعته و به صورت آنلاین در دسترس مشتری ها خواهد بود .







شیوه های ارسال با هزینه ی مناسب ارائه دهید 
یکی از امکاناتی که در پلتفرم هفت ستاره برای فروشگاه ها در نظر گرفته شده است، امکان تعریف شیوه ی ارسال به تعداد نامحدود  است. زمانی که شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید مشتری های شما محدود به همان شهر هستند ولی زمانی که وارد دنیای آنلاین می شوید همه ی افراد در شهر ها و مناطق محتلف به محصولات شما دسترسی خواهند داشت . زمانی که افراد بیشتری از شما خرید کنند درآمد فروشگاه شما نیز رشد بیشتری خواهد داشت . می توانید شیوه های ارسال مختلف مانند پیک موتوری برای همان شهر و ارسال با پست برای شهرستان های دیگر تعریف کنید . با تعریف محدوده های مختلف در گوگل مپ هزینه ی پیک موتوری برای مناطق مختلف در هنگام ثبت سفارش کاربر به صورت اتوماتیک محاسبه می شود و در فاکتور لحاظ می گردد . حتی می شما می توانید برای ترغیب کاربران به خرید، سفارش ها با مبلغ مشخصی را رایگان ارسال نمایید . 
همچنین مردم دوست ندارند برای تحویل محصول خود زمان زیادی را منتظر بمانند . سعی کنید در سریع ترین زمان ممکن سفارش مشتری را برای او ارسال کنید . 




شیوه های پرداخت مختلف 
در پلتفرم هفت ستاره، امکان تعریف شیوه ی پرداخت از طریق درگاه بانکی ، کارت به کارت ، پرداخت به شماره حساب و درب منزل وجود دارد . پیشنهاد ما این است که دست کاربر را در پرداخت باز بگذارید و به کاربر فروشگاه خود این امکان را بدهید که نحوه ی پرداخت را خودش انتخاب کند . به این ترتیب کاربر خودش انتخاب می کند که پرداخت را بعد از تحویل و درب منزل انجام دهد و یا از طریق درگاه بانکی اقدام به پرداخت نماید . در نظر داشته باشید که برای داشتن درگاه بانکی ابتدا باید نماد الکترونیکی بگیرید . در مقاله ی چگونه نماد بگیریم مراحل گرفتن نماد و اضافه کردن آن به فروشگاه خود به صورت تصویری توضیح داده شده است . بعد از گرفتن نماد می توانید برای دریافت درگاه های مستقیم اقدام کنید .لیست بانک هایی که هفت ستاره به آنها متصل است در این مقاله توضیح داده شده است. چگونه درگاه بگیریم



 

در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ورود به دنیای دیجیتال آماده است...

مشاوره رایگان

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
نظر جدید
0%