نرم افزار مدیریت رستوران

1400/08/20 در ساعت 11:04:00

نرم افزار مدیریت رستوران با این هدف طراحی شده است که به رستورانداران کمک کند تا جنبه های مختلف رستوران خود را به بهترین نحو اداره کنند و سود بیشتری به دست آورند.

نرم افزار مدیریت رستوران

نرم افزار مدیریت رستوران چیست؟

در همه جای دنیا صنعت رستوران بسیار پر رقابت است. تحولاتی که اخیرا در تکنولوژی و نرم افزارهای سفارش آنلاین اتفاق افتاده، رفتار و انتظار مردم را تغییر داده و مدیران کسب و کارها را به سمت ایجاد تحول عظیم و آنلاین کردن کسب و کارشان سوق داده. قبلا اگر امکان سفارش آنلاین، برای یک رستوران یک مزیت محسوب می شد، امروزه این مزیت به ضرورت تبدیل شده.

 موفقیت یک رستوران به عوامل مختلفی بستگی دارد که این عوامل به یکدیگر وابسته هستند. نرم افزار مدیریت رستوران با این هدف طراحی شده است که به رستورانداران کمک کند تا جنبه های مختلف رستوران خود را به بهترین نحو اداره کنند و سود بیشتری به دست آورند. با استفاده از نرم افزار مدیریت رستوران، شما می توانید حجم زیاد سفارش های روزانه ی خود را راحتتر مدیریت کنید. نرم افزار، موجودی غذا، پرینت سفارش ها به آشپزخانه و پیک و... را برای شما انجام می دهد. نرم افزار می تواند بسیاری از کارهای اضافی را به صورت خودکار برای شما انجام دهد و زمان پردازش سفارش ها را کاهش دهد و به دنبال آن رضایت مشتری را افزایش دهد. تمامی این عوامل باعث رشد و افزایش درآمد رستوران شما خواهند شد.



مزایای نرم افزار مدیریت رستوران:


نرم افزار مدیریت رستوران به مدیران کمک میکند تا هزینه های اضافی را کاهش دهند و سود خود را به حداکثر برسانند. در زیر به برخی از مزایای مدیریت رستوران با نرم افزار نسبت به سفارشگیری سنتی را مقایسه خواهیم کرد:


  1. هماهنگ شدن با درخواست مشتری:نرم افزار مدیریت رستوران
    امروزه با توجه به گسترش فضای آنلاین، بیشتر مردم ترجیح می دهند برای ثبت سفارشات خود، به جای تماس با رستوران شما ، از موبایل خود استفاده کنند. بنابراین اگر سیستم سفارشگیری رستوران خود را آنلاین نکنید، بخش زیادی از مشتریانتان را از دست خواهید داد. امروزه تمامی مدیران رستورانها ، به این نتیجه رسیده اند که سفارش اینترنتی غذا، باعث رونق رستوران آنها می شود
    شما با طراحی یک سایت رستورانی می توانید توسط افراد بیشتری دیده شوید و امکان ثبت سفارشات آنلاین را برای مشتریهای خود فراهم کنید.

  2. اشتباهات و خطاهای انسانی را به صفر می رساند:
    در یک رستوران شلوغ، امکان اینکه اپراتور هنگام ثبت سفارشات تلفنی اشتباه کند، بسیار زیاد است و تحویل گرفتن سفارش اشتباه توسط مشتری، باعث نارضایتی او می شود. اینکه مشتری مجبور است سفارش غذای خود را چندین بار پشت تلفن تکرارکند، باعث ناراحتی او می شود. نرم افزار سفارش آنلاین رستوران، احتمال خطاهای رستوران شما را از بین می برد زیرا سفارش به صورت کتبی است و به عنوان اثبات آنچه مشتری میخواهد عمل می کند.

  3. استفاده از گزارشات برای برنامه ریزی و مدیریت بهتر رستوران :
    نرم افزارهای سفارشگیری، فیلتر هایی برای گزارشگیری در اختیار شما قرار می دهد که با استفاده از آنها می توانید در مدیریت رستورانتان بهتر عمل کنید. به عنوان مثال می توانید از غذاهایی که فروش بیشتری داشته و محبوب تر بوده اند، گزارشی تهیه کنید و در چیدمان منوی خود، تغییراتی اعمال کنید. یا از میزان فروش خود ،در بازه های زمانی مختلف ، گزارش کاملی تهیه کنید. یا می توانید گزارشات کاملی از جمع مبلغ های تخفیف داده شده، مالیات و هزینه های ارسال تهیه کنید.

  4. سرقت و اشتباهات مالی را کاهش می دهد: در پیک کاری رستورانها، ازدحام در رستوران باعث پرت شدن حواس صندوقدار می شود و اگر قرار باشد سفارش را به صورت سنتی ثبت کند، ممکن است خطاهای مالی داشته باشد. داشتن نرم افزار سفارشگیری خوب که به دستگاه کارتخوان شما متصل باشد، به شما کمک می کند تا خطاهای مالی را به صفر برسانید. شما با استفاده از نرم افزار می توانید گزارشی از فاکتور هایی که لغو و یا ویرایش شده را داشته باشید.

  5. هزینه ی کمتر برای استخدام نیروی انسانی: نرم افزار رستورانی خوب می تواند کار چند نیروی انسانی را برای شما انجام دهد. و بیشتر کارها را برای شما مکانیزه کند. به عنوان مثال در سفارشگیری سنتی، صندوقدار بعد از گرفتن سفارش از مشتری، به یک نیرویی برای ارسال درخواست مشتری به آشپزخانه و هماهنگی با پیک نیاز خواهد داشت. با استفاده از نرم افزار سفارشگیری، صندوقدار می تواند سفارش های دریافتی را به سمت پرینتر ها ی موجود در آشپزخانه و بخش پیک رستوران شما ارسال کند.

  6. مدیریت بهتر شعبه های مختلف رستوران:
    مدیرانی که چندین شعبه دارند، برای مدیریت بهتر همه ی شعبه هایشان، اهمیت داشتن یک نرم افزار رستورانی خوب را بهتر درک می کنند. شما با استفاده از نرم افزار میتوانید گزارشگیری کاملی از هر شعبه داشته باشید. و اگر شما تامین کننده ی مواد اولیه برای شعبه هایتان باشید، هر شعبه می تواند لیست مواد اولیه ی مورد نیازش را به وسیله ی نرم افزار ثبت کند.  

  7. حفظ مشتریان :  باشگاه مشتریان در نرم افزار رستورانی
    توسعه و حفظ روابط با مشتریان یکی از جنبه های مهم در مدیریت رستوران است که مدیران رستوران باید به آن توجه ویژه ای داشته باشند. تحقیقات نشان داده که به دست آوردن مشتریان جدید، 5 برابر بیشتر از حفظ مشتریان فعلی هزینه دارد. نرم افزار باشگاه مشتریان به شما کمک می کند که با کاهش هزینه های مربوط به جذب مشتریان جدید، رستوران خود را گسترش دهید و مشتریان فعلی خود را ترغیب کنید که رستوران شما را همواره انتخاب کنند. مطالعه بیشر درباره امکانات باشگاه مشتریان

هفت موردی که در بالا ذکر شدند، تنها بخشی از مزایای داشتن یک نرم افزار مدیریت رستوران بودند، برای مطالعه بیشتر درباره امکانات و ویژگی های نرم افزار رستورانی هفت ستاره، مطالعه صفحه نرم افزار رستورانی را به شما پیشنهاد می کنیم.


به شما پیشنهاد میکنیم برای مدیریت بهتر و نرم افزاری کردن رستوران خود، شرکتی را انتخاب کنید که بتواند  سیستم یکپارچه ای از سایت، نرم افزار داخلی، باشگاه مشتریان و هر چیزی که کار مدیریت را برای شما آسان می کند را به صورت پکیج به شما تحویل دهد. در غیر اینصورت برای اتصال هرکدام از اینها به یکدیگر، ناچارید هزینه ی زیادی را در آینده صرف کنید. برای انتخاب یک شرکت نرم افزاری خوب، از نمونه کارهای آنها کمک بگیرید. و به شرکتی که با برندهای مطرح کار کرده، اعتماد کنید. مشاهده نمونه کارهای هفت ستاره

 شرکت هفت ستاره با سالها تجربه کار با رستوران های مختلفی همچون رستوران زنجیره ای عطاویچ، پیتزاخونه مشهد، نایب و ... پکیج کامل و یکپارچه ای از سایت، نرم افزار سفارشگیری رستوران، باشگاه مشتریان و پنل اس ام اس را برای راحتی کار شما عزیزان آماده کرده. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

تلفن های تماس: 09128387480


آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

1397/06/17 در ساعت 10:41:00

حتما قبول دارید که امروزه بازار رستوران ها بسیار داغ است پس برای ماندگاری و رقابت در این صنعت ، طراحی سایت رستوران اولین قدم است

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران
نظر جدید
0%