نرم افزار رستوران رایگان ، آیا حقیقت دارد ؟

1400/07/10 در ساعت 14:00:00

اگر در حال مطالعه ی این مقاله هستید احتمالا تصمیم خود را برای طراحی سایت رستوران و به دنبال آن خرید نرم افزار رستوران گرفته اید .زمانی که ....

نرم افزار رستوران رایگان ، آیا حقیقت دارد ؟

اگر در حال مطالعه ی این مقاله هستید احتمالا تصمیم خود را برای طراحی سایت رستوران و به دنبال آن خرید نرم افزار رستوران گرفته اید . زمانی که در گوگل سرچ می کنید احتمالا با کلماتی مانند نرم افزار رستوران رایگان نیز مواجه شدید . آیا به نظر شما ادعای نرم افزار رستوران رایگان با امکانات گستره را می توان جدی گرفت ؟









واقعیت های نرم افزار رستوران رایگان 

شما به عنوان مدیر یک رستوران ، برای راه اندازی رستوران خود قطعا با هزینه های زیادی رو به رو می شوید. هزینه های خرید و یا اجاره ی رستوران ، استخدام پرسنل و خرید دستگاه های مخصوص به خودی خود هزینه هایی به دنبال دارد . برای اینکه در دنیای اینترنت هم حضور داشته باشید و به صورت آنلاین به مشتری های خود سرویس دهید در درجه ی اول نیاز به یک وب سایت رستورانی و بعد از آن به یک نرم افزار سفارش گیری صندوق دارید . همانقدر که فضا و دکور رستوران اهمیت دارد وب سایت و نرم افزار رستورانی نیز مهم است . از آنجایی که پیاده سازی یک وب سایت رستورانی خوب و حرفه ای با سرویس پشتیبانی برای تیم برنامه نویسی کاری زمان بر محسوب می شود هیچ شرکتی به صورت رایگان وب سایت و نرم افزار سفارش گیری رستوران را در اختیارتان قرار نمی دهد اگر چنین جایی پیدا کردید که نرم افزار رستوران رایگان ارائه می داد قطعا باید به خدمات آن شک کنید.


نرم افزار رستوران رایگان

هزینه ی طراحی سایت رستورانی و نرم افزار رستوران چقدر است ؟

هزینه طراحی سایت رستورانی و سایر نرم افزارهای رستورانی مانند سفارش گیری و ... ، بستگی به امکانات مورد نیاز شما خواهد داشت.
برای کاهش هزینه نرم افزارهای مورد نیاز رستورانتان، پیشنهاد می کنم تمامی نرم افزارها را از یک شرکت تهیه کنید. بنابراین باید به دنبال شرکتی بگردید که تمامی نرم افزار های مورد نیاز شما از جمله سایت، باشگاه مشتریان، نرم افزار گارسون، نرم افزار پیک، نرم افزار سفارش گیری و ... را به صورت کاملا یک پارچه بتواند در اختیار شما قرار دهد. شرکت هفت ستاره تمامی این نرم افزارها را به صورت کاملا یک پارچه، خدمت شما ارئه می دهد.
به جای نرم افزار رستوران رایگان ما به شما سایت و نرم افزار رستوران با کیفیت و مقرون به صرفه  را پیشنهاد می کنیم. مشاهده  تعرفه ها


در انتخاب نرم افزار رستوران چه نکاتی را باید در نظر بگیرید ؟

رقابت در حوزه ی رستوران هر روز بیشتر می شود .  سرویس اسنپ فود به خوبی گویای این ماجرا است . زمانی که وارد وب سایت و یا اپلیکیشن اسنپ فود می شوید با لیست بلندی از رستوران ها مواجه می شوید که هر روز به تعداد ان ها اضافه می شود . در این میان رستورانی موفق است که بهترین سرویس را به مشتریان خود ارائه دهد و مشتریان را راضی نگه دارد . برای داشتن فروش آنلاین موفق بهتر است وب سایت، باشگاه مشتریان و نرم افزار رستورانی و سایر نرم افزارهایی که استفاده می کنید، یکپارچه باشند .
استفاده از یک سیستم حرفه ای و یکپارچه باعث می شود تا پرسنل شما خدمات بهتر به مشتریانتان ارائه دهند . به عنوان مثال اگر نرم افزار داخلی رستوران شما (برای ثبت سفارشات حضوری و مدیریت سفارشات آنلاین ) کارایی مناسب را نداشته باشد و سفارشات با تاخیر به سیستم صندوقدار ارسال شود ، و یا در مراحل تایید و پرینت فاکتور ها با کندی مواجه باشد ، این تاخیر ها باعث ایجاد تاخیر در مراحل آماده سازی و ارسال سفارش نیز می شود حالا فرض کنید در زمان اوج شلوغی باشید و مشتری های شما در حال ثبت سفارش آنلاین و حضوری باشند . در چنین شرایطی پرسنل شما قادر نخواهند بود سفارشات را به موقع برای مشتریان ارسال کنند و در نهایت شما می مانید و مشتریان ناراضی که مدت زیادی را برای تحویل سفارش خود منتظر مانده اند . 

پس در انتخاب نرم افزار رستورانی به موارد زیر توجه کنید :

  • سرعت و کارایی مناسب
  • سادگی استفاده برای صندوقدار
  • آپدیت و به روز رسانی نرم افزار 
  • اتصال به دستگاه پوز
  • مدیریت سفارش های داخلی ، آنلاین ، اسنپ فود و کال سنتر 
  • پرینت فاکتور ها و ارسال برای پرینتر های صندوق و آشپزخانه با قابلیت سفارشی سازی 
  • تعریف و حسابرسی پیک ها  
  • گزارشگیری هدفمند همراه با فیلتر
  • مدیریت آسان مشترکین و افزودن مشترک های جدید 
     

پلتفرم هفت ستاره پکیج کامل وب سایت رستورانی ، باشگاه مشتریان ، پنل اس ام اس و نرم افزار سفارش گیری داخلی و ... را در اختیار شما قرار می دهد تا با خیال راحت رستوران اینترنتی خود را راه اندازی کنید . 

نرم افزار رستوران | نرم افزار رستوران رایگان | نرم افزار رستوران ارزان | نرم افزار سفارش گیری صندوق رستوران | طراحی سایت رستوران




شرکت هفت ستاره تمامی امکانات و نرم افزارهای مورد نیاز رستوران شما برای مدیریت بهتر رستوران را فراهم کرده است. مشاهده نرم افزارهای رستورانی

مشاوره رایگان

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

1400/07/17 در ساعت 11:18:20

امروزه رقابت در حوزه رستورانها خیلی زیاد است. مهم ترین دلیل شکست رستوران ها در سال های اولیه ی افتتاح، عدم برنامه ریزی درست است.

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟
نظر جدید
0%