نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

1400/08/18 در ساعت 15:53:00

داشتن یک سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولات، نقش به سزایی در افزایش میزان فروش شما خواهد داشت...

نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

امروزه روند تجارت الکترونیک بسیار سرعت گرفته است. چون بیشتر مردم برای خرید همه چیز از مایحتاج خوراک و پوشاک گرفته تا خریدهای لوکس، به فروشگاه های آنلاین مراجعه می کنند.  اگر شما صاحب یک فروشگاه فیزیکی هستید و یا یک فروشنده ی واسط بین عرضه کنندگان کالا و خریداران هستید، داشتن یک سایت فروشگاهی برای فروش آنلاین محصولات، نقش به سزایی در افزایش میزان فروش شما خواهد داشت. سایت به شما این امکان را می دهد که بیشتر دیده شوید و بیشتر بفروشید. شما میتوانید از وبسایت خود برای ارتباط مستقیم با مشتریان استفاده کنید و آنها را تشویق به خرید کنید.








سایت فروشگاه اینترنتی خود را به چه نحوی باید طراحی کنم؟  
برای ایجاد یک فروشگاه اینترنتی، لازم نیست مبلغ زیادی را به یک طراح وب سایت پرداخت کنید و یا اینکه خودتان کدنویسی یاد بگیرید. می توانید از پکیج فروشگاهی هفت ستاره استفاده کنید. در این پکیج تمامی امکانات پایه یک فروشگاه انلاین برای شما در نظر گرفته شده است. اگر نیاز دارید تا امکانات بیشتری داشته باشید می توانید هر امکانی که می خواهید را با پرداخت هزینه به پکیج فعلی خود اضافه نمایید. در کنار امکانات ، طراحان ما ظاهر گرافیکی سایت شما را طراحی می کنند. البته به دلیل اینکه هفت ستاره دارای زیرساخت نرم افزاری قوی و سیستم ماژولار است طراحی سایت شما زمان زیادی نخواهد برد. برای شروع فروش آنلاین و ورود به دنیای اینترنت می توانید با مشاوران فنی ما در تماس باشید.


نکات نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی  

نحوه طراحی سایت فروشگاهی اینترنتیسایت فروشگاه اینترنتی خود را به نحوی طراحی کنید که جذاب باشد. اینکه شما محصولات و یا خدمات خوبی را به مشتری هایتان ارائه دهید، بسیار مهم است. اما اگر طراحی سایت فروشگاه اینترنتی شما ضعیف باشد، حضور آنلاین کسب و کار شما، محکوم به شکست خواهد بود. طبق تحقیقاتی که انجام شده، مهمترین عامل خرید کاربران از وبسایت شما، ظاهر بصری سایتتان است. فقط چند ثانیه فرصت دارید که کاربر را متقاعد کنید که در سایت شما بماند نحوه ی طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، لازم نیست خیلی پیچیده باشد. طراحی سایت های فروشگاهی بهتر است ساده و مینیمال باشد یعنی همه چیز ساده و چشم نواز باشد. سایت هایی که از انیمیشن های پیچیده استفاده می کنند، باعث سردرگمی کاربر خواهند شد و باعث می شوند که کاربر تجربه خوبی از کارکردن با سایت نداشته باشد. اما چگونه میتوانید سایت فروشگاه اینترنتی خود را به نحوی طراحی کنید که کاربرپسند باشد و به افزایش فروش شما کمک کند؟ در ادامه برای کمک به شما در نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی، هفت نکته ی مهم را ذکر خواهیم کرد.

  1. از رنگ های مناسبی استفاده کنید:
    رنگ هایی که برای سایت خود انتخاب می کنید، باید با توجه به رنج سنی و روحیه مخاطبانتان باشد. سعی کنید رنگ هایی را انتخاب کنید که نشان دهنده برند شما باشد. رنگ ها این قدرت را دارند که احساسات خاصی را نسبت به محصول و یا برند شما ایجاد کنند. به عنوان مثال شرکتی که محصولات گرمایشی مثل آبگرمکن را می فروشد، بهتر است برای سایت فروشگاهی خود، از طراحی مینیمال استفاده کند و برای ایجاد حسی واضح و شفاف، از فضای سفید زیادی استفاده کند.

  2. نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی بهتر است ساده باشد:
    طراحی ساده، باعث ایجاد یک سایت تمیز و کاربر پسند می شود که مردم را تشویق به خرید می کند. از تبلیغات و صفحات پاپ آپ تا حد ممکن استفاده نکنید. چون حواس بازدیدکنندگان سایت شما را پرت می کند. یکی از مزایای طراحی سایت ساده این است که انتخاب کمتری به مخاطب شما می دهد و شما راحت تر می توانید او را به محصولات هدف خود برای خرید سوق دهید.

  3. منوی سایت فروشگاهی خود را ساده در نظر بگیرید:   
    برخی از سایت های فروشگاهی، چندین دسته ی محصول دارند. دسته بندی زیاد در سایت فروشگاهی ایده ی خوبی است و بازدیدکنندگان را تحت تاثیر قرار می دهد. زیرا این مفهوم را به مشتری می رساند که شما چیزهای زیادی برای ارائه دارید. اما در تعیین دسته بندی ها، بسیار دقت کنید. تعداد دسته بندی های اصلی نباید به قدری زیاد باشد که باعث سردرگمی کاربر شود. کالاها را به چند دسته ی اصلی گروه بندی کنید و برای هر گروه، زیرگروه هایی تعیین کنید که با کلیک روی هر گروه، زیرگروه های آن نمایش داده شود. برای هر دسته ی اصلی بهتر است یک صفحه فرود ایجاد کنید که در محتوای آن همه ی زیرگروه ها را به تفکیک قرار دهید.

  4. برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود، از تصاویر باکیفیت استفاده کنید:
    نحوه طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باید به گونه ای باشد که تصاویر منسجم داشته باشد. یعنی تصاویری که برای محصولات انتخاب می کنید، با تصاویر قسمت های مختلف سایت، هماهنگی داشته باشد. تصاویری که برای محصولات استفاده می کنید، باید واضح و بزرگ باشند طوری که کاربران سایت بتوانند به راحتی جزییات محصول را مشاهده کنند. برای هر محصول در صورت امکان از زوایای مختلفی عکس تهیه کنید. هرچه مشتریان شما جزییات بیشتری را در تصاویر ببینند، راحت تر اعتماد می کنند.

  5. در طراحی سایت فروشگاهی خود، بخش نظر مشتریان را قرار دهید.
    یکی از مهم ترین بخش های طراحی سایت فروشگاهی، نظرات مشتریان است. هر فردی قبل از خرید یک محصول، دوست دارد از تجربه ی خرید بقیه افراد استفاده کند. اگر در سایت خود، نظرات واقعی مشتریانتان را منتشر کنید، اعتماد بیشتری را می توانید به فروشگاه خود جلب کنید. علاوه بر جلب اعتماد، داشتن بخش نظرات در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی باعث می شود که شما بتوانید ایرادات احتمالی فروشگاه خود را برسی کنید و از ریزش مشتری های فعلی جلوگیری کنید و یا با انواع برنامه های تشویقی، مشتریان فعلی را جذب کنید.

  6. برای سایت فروشگاهی خود، امکان فیلتر و جستجو را قرار دهید:
    یکی از مهم ترین دلایلی که مردم امروزه به خرید آنلاین گرایش پیدا کرده اند، تمایل به راحتی بیشتر است. بنابراین باید تمامی ابزارهایی که باعث راحتی کاربر در پیدا کردن محصول مورد نظر و خرید آسان می شوند را در اختیار کاربر قرار دهید. برای محصولاتتان امکان فیلتر را قرار دهید. گذاشتن فیلتر این امکان را برای کاربران فراهم می کند که بتوانند محصولات با ویژگی های مورد نظرشان را راحت تر پیدا کنند. و به آنها اجازه می دهد که بتوانند موارد غیر ضروری را از نتایج جستجو حذف کنند. نوار جستجو نیز به کاربران کمک می کند که خیلی سریع بتوانند محصول مورد نظرشان را پیدا کنند.

  7. به ریسپانسیو بودن سایت فروشگاهی خود توجه داشته باشید:  ریسپانسیو سایت فروشگاهی
    در طراحی سایت فروشگاه اینترنتی خود، به ریسپانسیو بودن آن توجه ویژه ای داشته باشید. وبسایتی ریسپانسیو است که وقتی آن را با صفحه نمایش های مختلف (موبایل و تبلت و ...) با سایزهای مختلفی باز می کنیم، المان ها به درستی و به وضوح نمایش داده شوند. درصد زیادی از مردم برای خرید اینترنتی و جستجوی کالای مورد نظر در گوگل، از موبایل خود استفاده می کنند. اگر مشتری با موبایل خود وارد سایت شما شود و نتواند اطلاعات صفحات مختلف را بخواند، با مشکل مواجه می شود و در نهایت تصمیم می گیرد که از سایت شما خرید نکند. بنابراین اگر می خواهید درصد زیادی از مشتری های آنلاین خود را از دست ندهید، از ریسپانسیو بودن سایت خود مطمئن شوید.

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
نظر جدید
0%