نرم افزار سفارش آنلاین غذا چه تاثیری در موفقیت رستوران دارد؟

1400/08/20 در ساعت 10:44:00

برای موفقیت رستوران، شما نیاز به نرم افزاری یکپارچه خواهید داشت که با استفاده از آن بتوانید منوی رستوران و تمامی سفارشات را مدیریت کنید.

نرم افزار سفارش آنلاین غذا چه تاثیری در موفقیت رستوران دارد؟

چگونه می توانیم یک کسب و کار رستوران موفق را اداره کنیم؟ بسیاری از مدیران رستورانها تصور می کنند داشتن یک سرآشپز ماهر که بتواند غذاهای با کیفیت درست کند، برای موفقیت یک رستوران کافی است. داشتن یک سرآشپز ماهر و تیم حرفه ای برای موفقیت یک رستوران لازم است ولی کافی نیست. اگر می خواهید رستوران شما موفق باشد، باید روش های سنتی را کنار بگذارید و از روش های جدید جذب مشتری استفاده کنید. تا جایی که می توانید اطلاعات بیشتری درباره مشتریانتان جمع آوری کنید. این اطلاعات را تجزیه و تحلیل کنید و در راستای رسیدن به سود بیشتر از این اطلاعات استفاده کنید.  شاید از خودتان بپرسید که چگونه می توانم این اطلاعات را جمع آوری کنم؟ بهترین سبک مدیریتی که بتواند به موفقیت رستوران کمک کند چیست؟ در ادامه به این سوالهای شما پاسخ خواهیم داد.




بهترین روش مدیریت رستوران: 

در زمانه ای زندگی می کنیم که همه ی خدمات، آنلاین ارائه می شوند و همه کارها مکانیزه شده اند. امروزه همه ی افراد به خصوص نسل جدید ترجیح می دهند از فناوری های جدید برای دسترسی به خدمات رستوران استفاده کنند. امروزه بیشتر افراد ترجیح می دهند برای سفارش غیرحضوری غذا، به جای تماس گرفتن با رستوران و منتظر ماندن پشت خط تلفن، سفارش غذای خود را به صورت آنلاین انجام دهند. اگر می خواهید از رقابت عقب نمانید، باید روش های سنتی را کنار بگذارید و بتوانید نیازهای نسل جدید را برآورده کنید.

رستورانهایی که هنوز به روش سنتی سفارش گیری غذا را انجام می دهند، دیر یا زود از صحنه رقابت حذف خواهند شد و به نفع رستوران هایی که پیشرفت کرده اند، عقب خواهند رفت. در فضای شلوغ رستوران امروزی، هیچ حاشیه ای برای خطا وجود ندارد. اگر می خواهید موفق باشید، باید بتوانید نیازهای مشتریان را برآورده کنید. به همین سادگی. برای برآورده کردن نیاز مشتریان، شما نیاز به یک نرم افزار برای سفارشگیری رستوران خود خواهید داشت. نرم افزاری یکپارچه که با استفاده از آن بتوانید منوی رستوران را مدیریت کنید و سفارشات حضوری، سفارشات آنلاین و سفارشاتی که از سمت اسنپ فود برای شما ارسال می شود را با استفاده از یک پنل مدیریت کنید.


چگونه یک نرم افزار سفارش آنلاین  باعث موفقیت یک رستوران می شود؟ نرم افزار سفارش آنلاین
هدف اصلی از راه اندازی یک نرم افزار سفارش آنلاین غذا، برای رستوران شما، مکانیزه کردن سیستم فروش و مدیریت راحت تر رستوران می باشد. با استفاده از یک نرم افزار سفارش آنلاین، شما می توانید یک بانک اطلاعاتی قوی از مشتریان و میزان فروش خود در زمان های مختلف را جمع آوری کنید.
نرم افزارهایی که از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا استفاده می کنند، مبتنی بر سیستم ابری (cload) برنامه نویسی می شوند. در صورت استفاده از سیستم ابری، نرم افزار به صورت اتوماتیک به روز رسانی می شود و تمامی داده ها در بازه های زمانی لازم، روی سرور مرکزی ذخیره می شوند. در این صورت شما به هیچ وجه نگران از دست دادن اطلاعات مشتریان نخواهید بود.  و مدیر رستوران به راحتی می تواند در هر ساعتی از شبانه روز و با اتصال به اینترنت، گزارشات فروش رستوران خود را برسی کند.  نرم افزار رستورانی هفت ستاره بر همین اساس برای رستورانها ساخته شده است. مطالعه امکانات نرم افزار رستورانی هفت ستاره .

در ادامه مهم ترین مزایای یک نرم افزار سفارش آنلاین که به شما برای مدیریت بهتر رستوران کمک می کند را ذکر می کنیم:
1- مدیریت بهتر هزینه ها
:
به لطف نرم افزار های سفارش آنلاین غذا، شما می توانید از میزان فروش در بازه های زمانی مختلف، گزارشات پیشرفته ای تهیه کنید. نرم افزار به شما کمک می کند تا بتوانید گردش مالی رستوران خود را محاسبه کنید و برای فروش بیشتر، برنامه ریزی داشته باشید. به عنوان مثال صاحب رستوران می تواند ردیابی کند که کدام غذاها در کدامیک از شعب رستورانش محبوبتر بوده و فروش بیشتری داشته و یا از کدام غذا استقبال کمتری شده. به این ترتیب مدیر رستوران می تواند هزینه های خود را مدیریت کند و در هر شعبه روی غذاهایی متمرکز شود که بیشترین سود را برای او به همراه داشته باشد.

2- درصد خطا را کاهش می دهد:
شاید برای شما در مراجعه به رستوران این اتفاق افتاده باشد که پس از دقایق طولانی انتظار، گارسون سفارش اشتباهی را برای شما می آورد. نرم افزار سفارش آنلاین غذا این امکان را به شما می دهد که خطاهای انسانی را به صفر برسانید و  تمامی سفارشات مشتریان را به درستی پیگیری کنید. اگر گارسون های رستوران خود را به سیستم هایی مجهز کنید که بتوانند به راحتی سفارشات مشتریان را ثبت کنند، استرس آنها کاهش پیدا کرده و خدمت رسانی به مشتریانتان را آسانتر می کند.

3- کنترل همه ی امور را برای مدیر رستوران راحتتر می کند.
شما به عنوان مدیر رستوران نمی توانید در همه جا و در تمام ساعت ها در رستوران حضور داشته باشید. به خصوص اگر شما صاحب رستورانهای زنجیره ای باشید. مدیریت یک رستوران به خصوص رستورانهای زنجیره ای بدون استفاده از نرم افزار، بسیار مشکل است. نرم افزار میتواند کار یک مدیر ارشد را برای شما انجام دهد و در نبود شما بر همه ی امور نظارت و کنترل داشته باشد. شما در هرکجا که باشید و در هر ساعت شبانه روز می توانید رستوران خود را مدیریت کنید و گزارشات کاملی دریافت کنید.

4- سیستم باشگاه مشتریان:
نرم افزار سفارش آنلاین غذا، اگر به باشگاه مشتریان مجهز باشد، می تواند به شما در شناخت واقعی مشتریان کمک کند. باشگاه مشتریان رستوران، برای به دست آوردن اطلاعاتی از قبیل اینکه در چه ساعت هایی تعداد مشتریان رستوران بیشتر می شوند، چه نوع نوشیدنی ها و یا غذاهایی محبوبیت بیشتری دارند و ... می تواند بسیار مفید و کاربردی باشند. بر اساس داده هایی که از مشتریها می گیرید، شما می توانید برنامه ریزی بهتری داشته باشید که منجر به فروش بیشتر شما خواهد شد. قطعا باشگاه مشتریان رستوران، یکی از مطمئن ترین راه های تبلیغات و افزایش مشتری های شما خواهد شد. باشگاه مشتریان شامل سیستم نظرسنجی رستوران است. با استفاده از سیستم نظرسنجی شما می توانید نقاط قوت و ضعف رستوران خود را پیدا کنید و  می توانید با مشتری ارتباط موثرتری داشته باشید.


اگر با خواندن این مقاله تصمیم به آنلاین کردن رستوران خود گرفته اید، ما برای شما پکیج کامل و یکپارچه ای  از سایت رستورانی، نرم افزار سفارشگیری و باشگاه مشتریان را آماده کرده ایم که مدیریت رستوران را بتوانید راحت تر از قبل انجام دهید.

برای دریافت مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید : 09128387480

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

1400/07/17 در ساعت 11:18:20

امروزه رقابت در حوزه رستورانها خیلی زیاد است. مهم ترین دلیل شکست رستوران ها در سال های اولیه ی افتتاح، عدم برنامه ریزی درست است.

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟
نظر جدید
0%