طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

1400/08/05 در ساعت 13:00:00

این روز ها صاحبان رستوران ها به دنبال ایجاد یک حضور دیجیتالی قوی هستند که راهکار آن طراحی اپلیکیشن سفارش انلاین غذا و یا یک وب سایت رستورانی است ...

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا

در سال 1994 ، یعنی دقیقا 27 سال پیش زمانی که اینترنت مانند الان سرعت بالایی نداشت و کاربران از خطوط dial up برای دسترسی به اینترنت استفاده می کردند ، سایت پیتزا هات اولین خرید اینترنتی خود را که یک پیتزای پپرونی بود ثبت کرد. در آن زمان کسی فکرش را هم نمیکرد که بتواند از طریق اینترنت و به صورت آنلاین غذا سفارش دهد . این موضوع نشان داد که تحول بزرگی در راه است . حتما یادتان هست تا همین چند سال پیش هم زمانی که در خانه بودیم برای سفارش غذا از رستوران مورد علاقمان با رستوران تماس می گرفتیم و غذا سفارش می دادیم . ولی الان در سال 2021 در عصر تکنولوژی زندگی می کنیم و بسیاری از افراد از وب سایت و اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا به صورت اینترنتی سفارش خود را ثبت می کنند .امروزه رستوران ها به ضرورت حضور آنلاین بیش از پیش پی برده اند. آن ها به دنبال ایجاد یک حضور دیجیتالی قوی هستند که راهکار آن طراحی اپلیکیشن سفارش انلاین غذا و یا یک وب سایت رستورانی است .




اگر صاحب یک رستوران هستید و به فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید باید بدانید که به کاربرپسند ترین وب سایت و اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا نیاز دارید. اگر خودتان وب سایت و اپلیکیشن نداشته باشید باید از پلتفرم های دیگری مانند اسنپ فود ، دلینو و ... استفاده کنید و هزینه ها و حق کمیسیون آن ها را پرداخت نمایید .


مراحل طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا در هفت ستاره چگونه است ؟

هفت ستاره در زمینه ی رستوران افتخار همکاری با برند های بزرگ ایران را دارد و از آنجایی که نیازمندی ها و دغدغه های شما را به عنوان مدیر یک رستوران می شناسد راهکار جدیدی پیش روی شما قرار می دهد .
ما در هفت ستاره پکیج کاملی از تمام امکانات مورد نیاز رستوران ها تهیه کرده ایم . این پکیج شامل وب سایت رستورانی ، نسخه ی ریسپانسیو وب سایت (برای کاربرانی که با موبایل  به سایت وارد می شوند و اقدام به ثبت سفارش می کنند ) ، نرم افزار رستوران(برای مدیریت سفارش های داخل سالن ، تلفنی و آنلاین به صورت همزمان) ، طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا (در صورت درخواست) و طراحی نسخه ی موبایل(در صورت درخواست) می باشد.


قدم اول : طراحی سایت رستورانی  برای شروع می توانید با مشاوران ما در تماس باشید. بعد از ثبت سفارش و دریافت مشاوره های لازم طراحی سایت شما شروع می شود. شرکت هفت ستاره به دلیل زیر ساخت نرم افزاری قوی که دارد متعهد می شود که طراحی سایت شما در کوتاه ترین زمان ممکن انجام شود. از آنجایی که هفت ستاره افتخار همکاری با برند های بزرگ رستورانی مانند  عطاویچ ، نایب ، روکالانژ و پیتزاخونه را دارد نیازمندی های شما را به عنوان یک مجموعه ی رستورانی به خوبی می شناسد. تمامی امکاناتی که برای مدیریت گزارشات، سالن ، پیک ، منو و ... نیاز دارید در پلتفرم هفت ستاره به صورت یکپارچه پیاده سازی شده است.



قدم دوم :نرم افزار سفارشگیری رستوران  بعد از اینکه سایت شما آماده شد و کار ورود اطلاعات هم تمام شد نرم افزار داخلی هفت ستاره برای شما نصب می شود. نرم افزار رستوران هفت ستاره بسیار کم حجم و سریع است و مراحل نصب آن توسط پشتیبانان ما انجام می شود . برای مشاهده ی امکانات نرم افزار و ویژگی های آن میتوانید صفحه ی نرم افزار رستوران را مطالعه نمایید. همچنین کارشناسان شرکت هفت ستاره جهت پاسخ به سوالات شما در کنارتان خواهند بود . مزیت نرم افزار  هفت ستاره این است که شما به یک داشبورد یکپارچه دسترسی خواهید داشت از آنجایی که تمام اطلاعات نرم افزار و وب سایت به یکدیگر متصل و همگام هستند به شما این امکان را می دهد که بر تمام جنبه های کسب و کار رستوران خود نظارت داشته باشید ، از جمله بررسی کامل گزارشات فروش آنلاین و داخلی ، مشاهده ی ریزسفارشات و فاکتور ها ، مدیریت عملکرد آشپزخانه و کارکنان، مدیریت فروش و مدیریت پرداخت ، کنترل موجودی ها و ....


قدم سوم : طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا توسط تیم هفت ستاره انجام می شود . اپلیکشین شما مانند نرم افزار سفارش گیری داخلی به صورت کاملا یکپارچه و همگام با وب سایت ارائه می شود . می توانید لینک دانلود اپلیکیشن را در وب سایتتان قرار دهید تا مشتریان شما فایل نصبی را دانلود کنند. امروزه اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا مانند اسنپ فود ، چیلوری و ریحون بسیار معروف هستند و کاربران در کار با اپلیکیشن ها تجربه ی کاربری بهتری در مقایسه با نسخه ی ریسپانسیو دارند . البته این اپلیکیشن ها ، پلتفرم های واسط برای رستوران ها هستند ولی شما با طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا به صورت اختصاصی برای رستوران خود می توانید از رقبایتان متمایز باشید . درست است که این اپلیکیشن ها به شناخته شدن بیشتر شما کمک می کنند ولی از انجایی که هیچ اطلاعاتی درباره ی مشتری های شما در اختیارتان قرار نمی دهند امکان ایجاد باشگاه مشتریان و شناسایی مشتریان وفادار شما وجود نداد درصورتی که از طریق طراحی اپلیکیشن اختصاصی می توانید اطلاعات کاملی از مشتریان در دست داشته باشید و از طریق پلن های مارکتینگ باشگاه مشتریان ، مشتری های وفادار بیشتری جذب کنید و فروشتان را افزایش دهید.

طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا یا نسخه ی موبایل ؟

شما بر روی گوشی خود چند اپلیکیشن رستورانی نصب دارید ؟ یک کاربر در صورتی که مشتری وفادار یک رستوران باشد اپلیکیشن آن رستوران را بر روی گوشی خود نصب می کند در غیر این صورت سفارش از طریق وب سایت و یا نسخه ی ریسپانسیو را ترجیح می دهد . روال ثبت سفارش و تجربه ی کاربری در اپلیکیشن نسبت به نسخه ی ریسپانسیو آسان تر است ولی ما یک پیشنهاد بهتر برای شما داریم . پیشنهاد ما استفاده از نسخه ی موبایل به جای طراحی اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا است .

تفاوت اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا و نسخه ی موبایل :

نسخه ی موبایل از نظر ساختار برنامه نویسی، پیاده سازی و توسعه کاملا با اپلیکیشن متفاوت است . در نسخه ی موبایل کاربر مجبور به دانلود و نصب فایل اپلیکیشن نیست و تنها کافی است که مرورگر گوشی خود را باز کند و ادرس وب سایت شما را وارد کند . در این حالت کاربر نمای نسخه ی موبایل را مشاهده می کند .  شاید فکر کنید که نسخه ی موبایل همان ریسپانسیو است اما این طور نیست . شاید بعضی از افراد این دو را یکسان فرض کنند ولی نسخه ی ریسپانسیو و نسخه ی موبایل تفاوت های بسیاری باهم دارند . نسخه ی ریسپانسو ورژن بهینه شده ی کد های دسکتاپ برای گوشی های هوشمند است تا المان های وب سایت نمایش درستی در گوشی داشته باشد در حالیکه در نسخه ی موبایل کدنویسی از ابتدا انجام میشود و کد های نوشته شده برای حالت موبایل کاملا با کد های حالت دسکتاپ متفاوت است.
نسخه ی موبایل سریعتر و بهینه تر است و امکان ویرایش و به روز رسانی در آنها نسبت به اپلیکیشن ساده تر صورت میگیرد . نسخه ی موبایل از اپلیکیشن ارزان تر است  و نسبت به نسخه ی ریسپانسیو تحربه ی کاربری بالاتری دارد به همین دلیل پیشنهاد ما به شما نسخه ی موبایل است .  

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

1397/06/17 در ساعت 10:41:00

حتما قبول دارید که امروزه بازار رستوران ها بسیار داغ است پس برای ماندگاری و رقابت در این صنعت ، طراحی سایت رستوران اولین قدم است

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران
نظر جدید
0%