نرم افزار مدیریت شعب رستوران

1400/08/20 در ساعت 10:58:00

یک نرم افزار یکپارچه به همراه گزارشات دقیق، به شما در مدیریت بهتر شعب رستورانتان، کمک زیادی خواهد کرد.

نرم افزار مدیریت شعب رستوران

ضرورت استفاده از نرم افزار در رستوران های زنجیره ای :

همه ما می دانیم که در صنعت رستوران داری، مدیریت زمان بسیار مهم است. از آنجا که ما در دنیای مدرنی زندگی می کنیم، استفاده از نرم افزار و فناوری برای کمک به ما در ساده سازی و کوتاه کردن زمان انجام کارها ضروری است. با توجه به این نکته، اگر فناوری به روز نباشد ، نتیجه عکس می شود یعنی به جای افزایش سرعت، کارها بیشتر طول می کشد.

یک نرم افزار مدیریت رستوران، ترکیبی از ابزارهایی است که به شما در مدیریت و مکانیزه کردن فعالیت های رستوران کمک می کند. در واقع نرم افزار رستورانی، یک راه حل وسیع  برای مدیریت همه چیز (سفارشات داخلی، سفارشات آنلاین، باشگاه مشتریان، سفارشات اسنپ فود) از طریق یک پلتفرم متمرکز است. البته لازم به ذکر است که برای مدیریت سفارشات آنلاین از طریق نرم افزارتان، لازم است که نرم افزار شما به سایتتان متصل باشد. در غیر این صورت، سفارشات آنلاین را باید از طریق پنل سایت که مجزا از نرم افزارتان است مدیریت کنید که این باعث کاهش سرعت عمل صندوقدار خواهد شد. بهتر است موقع سفارش نرم افزارتان از شرکت نرم افزاری مورد نظر، این مورد را در نظر داشته باشید که آن شرکت، قادر به طراحی سایت رستورانی برای رستوران شما باشد.


قبلا مدیران رستورانها، برای مدیریت یکپارچه رستورانشان، استفاده از یک نرم افزار جامع را نادیده می گرفتند. گاهی اوقات این نرم افزار، به عنوان یک صندوقدار تلقی میشد و نه بیشتر. اما لازم است بدانید که نرم افزارهای مدیریت رستوران بسیار بیشتر از این عمل می کنند. نرم افزارها عملیات را ساده می کنند. زمان انتظار را کاهش می دهند و بر رضایت مشتریان شما تاثیر زیادی می گذارند. یک نرم افزار خوب، مستقیما بر موفقیت رستوران شما تاثیر خواهند گذاشت. همه ی این مواردی که در بالا ذکر شد، باعث می شوند که همه ی رستورانها، مخصوصا رستورانهای زنجیره ای، به دنبال نرم افزاری برای جایگزینی سیستم های دست و پا گیر و قدیمی خود باشند که بتوانند با استفاده از آنها، سرعت عمل و رضایت مشتریان خود را افزایش دهند. 


نرم افزار مدیریت رستوران در رستوران های زنجیره ای، چه امکاناتی را برای شما فراهم می کند؟  

تمامی رستورانهای زنجیره ای، یک دفتر مرکزی دارند که مسئولیت نظارت بر عملکرد شعب را بر عهده دارد. زیرا اگر یک شعبه کار خود را به درستی انجام ندهد و به تعهدات خود عمل نکند، منجر به نارضایتی مشتری و به دنبال آن تخریب برند رستوران خواهد شد. امروزه همه ی رستورانداران به اهمیت برند سازی پی برده اند و می دانند که برای حفظ برندشان، باید مکانیزم یک پارچه ای برای مدیریت شعب داشته باشند.
به طور کلی یک نرم افزار رستوران زنجیره ای ، امکان کنترل داده ها و اطلاعات شعب را برای شما فراهم می کند.
شرکت نرم افزاری هفت ستاره، در طی سال ها فعالیت خود  با رستورانهای زنجیره ای زیادی همچون عطاویچ، پیتزاخونه مشهد و ... کار کرده و نرم افزار جامعی را تهیه کرده که بتواند تمامی نیازهای یک رستوران زنجیره ای را فراهم کند. برای مشاهده امکانات نرم افزار رستورانی هفت ستاره، می توانید صفحه نرم افزار رستورانی را مطالعه بفرمایید. کار کردن با رستورانهای زنجیره ای بزرگ باعث شده که به مرور زمان، امکانات زیادی به نرم افزار هفت ستاره اضافه شود که در زیر به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد:


  • امکان ثبت سفارش مواداولیه مورد نیاز هر شعبه:
    بسیاری از رستورانهای زنجیره ای برای کنترل کیفیت غذایی که به دست مشتری می رسد، مواد اولیه ی شعب را خودشان تهیه می کنند. بنابراین نرم افزار باید این قابلیت را داشته باشد که هر کدام از شعب بتوانند مواد غذایی مورد نیاز خود برای روز آینده از دفتر مرکزی سفارش دهند.

  • ارائه گزارشات فروش هر شعبه:
    نرم افزار باید گزارش های دقیقی از میزان فروش هر شعبه در بازه های زمانی مختلف، میزان فروش هر غذا در هر شعبه و امکان کنترل تمامی فاکتورها را در اختیار دفتر مرکزی قرار دهد.


برای دریافت مشاوره بیشتر در خصوص نرم افزار سفارشگیری رستورانی، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:  09128387480

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

1400/07/17 در ساعت 11:18:20

امروزه رقابت در حوزه رستورانها خیلی زیاد است. مهم ترین دلیل شکست رستوران ها در سال های اولیه ی افتتاح، عدم برنامه ریزی درست است.

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟
نظر جدید
0%