طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

1400/07/27 در ساعت 14:00:00

با طراحی سایت سفارش آنلاین غذا می توانید درآمد خود را بیشتر کنید . آیا صاحب یک رستوران هستید و به فکر جذب مشتری بیشتر و رشد درآمد خود می باشید ؟

طراحی سایت سفارش آنلاین غذا

با طراحی سایت سفارش آنلاین غذا می توانید درآمد خود را بیشتر کنید . 
آیا صاحب یک رستوران هستید و به فکر جذب مشتری بیشتر و رشد درآمد خود می باشید ؟ اگر نگاهی به اپلیکیشن اسنپ فود بیندازید و رستوران های اطراف خود را جستجو کنید رقبایتان را می بینید که با آنلاین کردن کسب و کار خود در حال جذب مشتری هستنند . مخصوصا از زمان همه گیری کرونا خرید اینترنتی با استقبال زیادی رو به رو شد و در حال حاضر مردم تمایل دارند تا بسیاری از خدمات را آنلاین دریافت کنند . پس شما هم از این فرصت طلایی استفاده کنید و با طراحی سایت سفارش آنلاین غذا به دنیای اینترنت وارد شوید .







مزیت طراحی سایت سفارش آنلاین غذا این است که دیگر نیازی نیست تا توسط شرکت های واسط شناخته شوید و مقداری از درآمد حاصل از فروش خود را به آنها بپردازید . زمانی که شما یک وب سایت حرفه ای داشته باشید مشتریان شما برای سفارش اینترنتی غذا به وب سایتتان مراجعه می کنند و خریدشان را به صورت مستقیم از خود شما انجام می دهند . با انجام پلن های مارکتینگ و تبلیغات می توانید مشتریان را به سمت وب سایتتان بکشانید و با این کار به شناخته شدن سایت و برندتان کمک کنید . بعد از طراحی سایت سفارش آنلاین غذا و جذب مشتری ، برای مدیریت رستوران و مشتریان خود نیاز به یک نرم افزار رستوران خواهید داشت . در ادامه ابتدا به چگونگی راه اندازی سایت سفارش آنلاین غذا (طراحی سایت رستورانی) می پردازیم.


مراحل طراحی سایت سفارش آنلاین غذا 

طراحی سایت فروشگاهی با هفت ستاره، بهترین شروع برای حضور آنلاین و افزایش فروش شماست. برای شروع این مسیر، ابتدا با مشاوران ما در تماس باشید. مشاوران ما، که از سال‌ها تجربه در زمینه طراحی سایت‌های فروشگاهی برخوردارند، به شما کمک خواهند کرد تا امکاناتی که برای فروشگاه خود نیاز دارید را با دقت انتخاب کنید. این تعامل با مشاوران ما امکان ارائه راهکارهای بهینه و سازگار با نیازهای شما را فراهم می‌آورد. برخی از مزایای این تعامل شامل جلوگیری از پرداخت هزینه‌های اضافی در ابتدای راه اندازی فروشگاه شماست. همچنین، کارشناسان فنی ما توانمندی دارند تا با ارائه پیشنهادات گرافیکی منحصر به فرد، ظاهری جذاب و کاربرپسند برای سایت شما طراحی کنند. طراحی گرافیک سایت نقش مهمی در جلب توجه مشتریان و ایجاد تجربه خوب کاربری دارد. نکته ی قابل توجه این است که با طراحی سایت در هفت ستاره، شما نیازی به خرید هاست ندارید و فروشگاه آنلاین شما بر روی سرور های ما میزبانی می شود.

ما در هفت ستاره علاوه بر زیرساخت نرم افزاری قوی ، از سیستم ماژولار برای بخش طراحی استفاده می کنیم. سیستم ماژولار به این معنی است که تا به امروز ماژول های گرافیکی متنوعی ایجاد شده است و تمامی وب سایت های ایجاد شده با استفاده از همین ماژول ها طراحی شده اند . به عنوان مثال سایت روکالانژ ، عطاویچ و نایب را مشاهده کنید . هر سه این سایت ها با پلتفرم هفت ستاره ایجاد شده اند ولی شبیه هم نیستند . این قدرت ماژول های ایجاد شده را می رساند . همچنین این سیستم ماژولار باعث شده است که طراحی سایت ها در مدت زمان کوتاهی انجام شوند مگر در حالتی که شما درخواست طراحی اختصاصی داده باشید. به محض آماده شدن وب سایت شما ، دسترسی شما به این لیست ماژول ها فعال می شود و خودتان هر زمان که مایل بودید می توانید از این ماژول های گرافیکی در صفحات مختلف بدون هیچ گونه محدودیتی استفاده نمایید.

 


امروزه 99 درصد رستوران ها برای مدیریت سفارشات آنلاین و داخلی رستوران خود از نرم افزار رستورانی استفاده می کنند . نرم افزار رستوران هفت ستاره به صورت کاملا یکپارچه و متصل با سایت ارائه می شود در این صورت به راحتی می توانید سفارشات آنلاین و داخلی را همزمان مدیریت کنید ، گزارش گیری یکپارچه داشته باشید و هر زمان و در هر کجا که باشید به گزارشات فروش تمام شعبه ها دسترسی داشته باشید و در جریان میزان فروش ، سود و زیان رستوران خود قرار بگیرید . از طرفی در پیاده سازی نرم افزار از تکنولوژی های مدرن استفاده شده است تا خیال شما راحت باشد که وب سایت و نرم افزار شما کاملا امن خواهد بود . 
تیم فنی ما مسئولیت موارد امنیتی و سرعت و کارایی نرم افزار را به عهده دارند و سیستمی بدون باگ به شما ارائه می دهند و در صورت بروز هرگونه مشکل در کوتاهترین زمان ان را بررسی و اصلاح می کنند . برای مشاهده ی امکانات نرم افزار می توانید به صفحه ی نرم افزار رستوران وارد شوید . 


آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

1397/06/17 در ساعت 10:41:00

حتما قبول دارید که امروزه بازار رستوران ها بسیار داغ است پس برای ماندگاری و رقابت در این صنعت ، طراحی سایت رستوران اولین قدم است

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران
نظر جدید
0%