بهترین نرم افزار رستوران

1400/07/26 در ساعت 13:00:00

معیار های لازم برای انتخاب بهترین نرم افزار رستوران چیست ؟ نکاتی که در هنگام خرید نرم افزار رستورانی باید بدانید در این مقاله به طور کامل توضیح داده شده است

بهترین نرم افزار رستوران

بهترین نرم افزار رستوران کدام است ؟ 

بازار رستوران های اینترنتی در روز های اخیر بسیار داغ است. حتما شما هم تجربه ی سفارش آنلاین غذا را داشته اید . یک گوشی متصل به اینترنت کافی است تا افراد هر کجا که هستند لیستی از نزدیک ترین رستوران های اطراف خود را ببینند، به صورت آنلاین سفارش دهند و هر جایی که هستند غذای خود را تحویل بگیرند . تعداد بالای رستوران های آنلاین نشان می دهد که این صنعت هر روز در حال رشد است .
 هنوز سیستم خود را آنلاین نکرده اید و محاسبه ی میزان فروش و مدیریت فاکتور ها را دستی انجام می دهید ؟  آیا در انجام این کار با چالش هایی رو به رو نشدید ؟ میزان خطای انسانی چطور ؟ آیا انجام این کار به صورت دستی کاری زمانبری برای شما نیست؟ 




بیایید قبول کنیم که امروزه اکثر رستوران ها برای پاسخ گویی بهتر به نیاز هایشان و افزایش سرعت و دقت از نرم افزار های رستورانی و مالی استفاده می کنند . اگر در حال مطالعه ی این مقاله هستید حتما به فکر ورود به دنیای آنلاین هستید و برای انتخاب نرم افزار رستوران در حال بررسی هستید. ممکن است این سوالات در ذهن شما وجود داشته باشد که بهترین نرم افزار رستوران کدام است و یا چگونه بهترین نرم افزار رستوران را انتخاب کنم ؟

شرکت های تولید کننده نرم افزار های رستورانی کم نیستند و همین موضوع ممکن است باعث سردرگمی شما شده باشد. اما نگران نباشید با کمی مطالعه درباره ی امکانات و ویژگی های نرم افزار های شرکت های مختلف و درخواست دموی رایگان از آن ها خودتان متوجه می شوید که کار با کدام یک از آنها برای شما راحت تر است و کدام به بهترین شکل نیاز های رستوران شما را برآورده می کند. 

 در انتخاب بهترین نرم افزار رستوران چه نکاتی را باید در نظر بگیرید؟

موارد مهم در انتخاب بهترین نرم افزار رستورانی1- افزایش سرعت و کارایی:
یکی از مهم تریم ویژگی ها در انتخاب بهترین نرم افزار رستوران سرعت و کارایی آن است. نرم افزار قرار است کار را برای شما ساده تر و سریعتر انجام دهد. در نرم افزار های سفارش گیری رستوران باید مراحل ثبت و پرینت سفارشات ، تعیین وضعیت سفارشات ، ویرایش و اضافه کردن مشترکان و موجود یا ناموجود کردن غذا ها به سرعت انجام شود. اگر نرم افزار شما در مراحل مختلف با کندی مواجه شود و یا کارایی لازم را نداشته باشد  بر دیگر مراحل آماده سازی و تحویل سفارش هم تاثیرگذار خواهد بود مخصوصا اگر این دست مشکلات در زمان شلوغی رستوران ها اتفاق بیفتد.
هدف از استفاده از نرم افزار نسبت به حالت سنتی این است که نرم افزارتان کار چند نیروی انسانی را برای شما انجام دهد و با افزایش سرعت و مکانیزه کردن کارها، در وقت پرسنل شما صرفه جویی شود تا بهتر بتوانند سفارشات را ثبت و به آشپزخانه های مربوطه بفرستند و در نتیجه خدمات بهتری به مشتری ها ارائه داده شود حال اگر نرم افزار شما به جای سرعت بخشیدن به روال ثبت سفارش و مدیریت غذا ها باعث ایجاد کندی و آزار و کلافگی پرسنل شما شود بجای رشد درآمد و افزایش فروش نتیجه ی عکس خواهید گرفت.



گزارش گیری بهترین نرم افزار رستوران2- ارائه گزارشات دقیق و کامل:
بهترین نرم افزار رستوران، نرم افزاری است که با ارائه گزارش های هدفمند به شما در کنترل هزینه ها و افزایش درآمدتان کمک کند. به عنوان مثال زمانی که شما ریز گزارشات فروش ماه های گذشته را در قالب نمودار های آماری بررسی می کنید با یک نگاه متوجه خواهید شد که کدام محصول فروش بیشتری داشته است و یا مشتری های شما به کدام غذا علاقه ی بیشتری دارند در این صورت می توانید با ایجاد پلن های مارکتینگ مانند ارسال کد تخفیف از طریق اس ام اس به مشتریان خود ، به افزایش درآمد رستوران خود کمک کنید. 
علاوه بر این گزارش گیری مرتب روزانه ، هفتگی و ماهانه باعث می شود تا در جریان سود و زیان رستوران خود قرار بگیرید و تصمیمات بهتری برای آینده ی رستوران خود داشته باشید .



پشتیبانی در بهترین نرم افزار رستوران3- پشتیبانی قوی:
یکی دیگر از معیار های مهم در انتخاب بهترین نرم افزار رستورانی، ارائه ی خدمات پشتیبانی خوب از سمت شرکت ارائه دهنده ی نرم افزار می باشد. اگر به هر دلیلی نرم افزار شما در حین سفارش گیری دچار اختلال شد و یا به دلایل فنی با مشکل مواجه شد ، در صورتی که شرکت ارائه دهنده تیم پشتیبانی و فنی قوی داشته باشد خیلی زود مشکل را شناسایی و رفع می کند. 
همچنین آن شرکت مسئول نگه داری از اطلاعات شما بر روی سرور و تهیه ی بک اپ های منظم است که در صورت بروز هرگونه مشکلی اطلاعات شما قابل بازگردانی باشد تا خیال شما راحت باشد که سیستم شما همیشه امن و به روز خواهد بود. این موضوع باعث می شود تا به جای نگرانی از هک شدن یا از دست رفتن اطلاعات نرم افزار و باشگاه مشتریان، بر مدیریت رستوران خود تمرکز کنید.



4- ارائه سیستم یک پارچه از نرم افزار و سایت و باشگاه مشتریان:
شما برای مکانیزه کردن رستورانتان، فقط به نرم افزار سفارش گیری داخلی نیاز نخواهید داشت. با گذشت زمان و بعد از گسترش رستورانتان، به یک طراحی سایت رستورانی برای سفارشات آنلاین، نرم افزار باشگاه مشتریان، سیستم نظرسنجی و ... نیاز پیدا خواهید کرد. بهترین شرکت ارائه دهنده ی نرم افزار رستورانی، شرکتی است که همه ی این امکانات را بتواند برای شما فراهم کند. درواقع می توان گفت بهترین نرم افزار رستورانی، نرم افزاری است که جامع باشد و بتواند همه ی امکانات لازم برای مدیریت بهتر رستورانتان را در اختیار شما قرار دهد. 
اگر بخواهید هر کدام از این نرم افزار ها را به صورت مجزا از یک شرکت خریداری کنید، هزینه ی زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت. چون اتصال دو نرم افزار از دو شرکت متفاوت، کاری زمانبر و پر هزینه است. بنابراین بهتر است از همان ابتدا شرکتی را انتخاب کنید که همه ی امکاناتی که لازم دارید را به صورت یک پارچه در اختیار شما قرار دهد.
شرکت نرم افزاری هفت ستاره، بسته ی نرم افزار جامعی متشکل از نرم افزار سفارش گیری رستوران، سایت رستورانی، نرم افزار باشگاه مشتریان رستوران، سیستم نظرسنجی، نرم افزار مدیرت شعب، نرم افزار مرکز تماس، نرم افزار کیوسک، نرم افزار رزرو میز را که هر رستورانی ممکن است به آن نیاز داشته باشد را برای شما فراهم کرده است. لازم به ذکر است که تمامی این نرم افزارها به یکدیگر متصل هستند.


یکی از روش های تحقیق درباره بهترین نرم افزار رستوران، این است که برسی کنید آن نرم افزار، در چه رستوران هایی تا کنون نصب شده است. برندهای معتبر، به هر شرکتی اعتماد نمی کنند و برای اینکه بهترین نرم افزار رستورانی را انتخاب کنند، آن را از فیلترهای زیادی رد می کنند.
 شرکت هفت ستاره در حوزه ی رستوران ها بسیار قدرتمند عمل کرده و با برندهای معتبری همچون رستورانهای زنجیره ای عطاویچ، رستوران زنجیره ای پیتزاخونه مشهد، نایب، روکالانژ، فست فود دالیز مشهد، فست فود تمشک وحشی و .... کار کرده است و نرم افزار رستورانی هفت ستاره، هم اکنون در این رستورانها در حال استفاده می باشد.زمانی که برند ها و رستورانهای معتبری از یک نرم افزار رستورانی استفاده می کنند، کیفیت آن تضمن شده است. 

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات و قابلیت های نرم افزار رستورانی هفت ستاره، می توانید به صفحه نرم افزار رستورانی مراجعه کنید.


برای شروع فعالیت انلاین خود از کجا شروع کنیم ؟  

برای شروع ، بهتر است شما یک سایت رستورانی داشته باشید که بتوانید در آن خودتان را به درستی معرفی کنید. و لیست محصولاتتان را در آن قرار دهید. به این نکته توجه داشته باشید که بیشتر کاربران به صورت آنلاین غذای خود را سفارش می دهند و اگر شما وبسایتی برای ارائه محصولاتتان نداشته باشید، بخش زیادی از مشتریان را از دست خواهید داد.


قیمت نرم افزار رستوران چقدر است ؟

قیمت نرم افزار رستوران بستگی به امکاناتی دارد که شما نیاز دارید. شما می توانید در ابتدا با امکانات پایه نرم افزار رستورانی خود را راه اندازی کنید و به مروز زمان آپشن های بیشتری را به آن اضافه کنید.


 شرکت هفت ستاره با سالها تجربه کار با رستوران های مختلفی همچون رستوران زنجیره ای عطاویچ، پیتزاخونه مشهد، نایب و ... پکیج کامل و یکپارچه ای از سایت، نرم افزار سفارشگیری رستوران، باشگاه مشتریان و پنل اس ام اس را برای راحتی کار شما عزیزان آماده کرده. برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. 

تلفن های تماس: 09128387480

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

1400/07/17 در ساعت 11:18:20

امروزه رقابت در حوزه رستورانها خیلی زیاد است. مهم ترین دلیل شکست رستوران ها در سال های اولیه ی افتتاح، عدم برنامه ریزی درست است.

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟
نظر جدید
0%