نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/08/20 در ساعت 10:49:00

برای طراحی فروشگاه اینترنتی، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین راه ها، طراحی سایت با نرم افزار های فروشگاه ساز است.

نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی

نرم افزار طراحی فروشگاه اینترنتی چیست؟
برای طراحی فروشگاه اینترنتی، راه های مختلفی وجود دارد. یکی از کم هزینه ترین و سریع ترین راه ها، طراحی سایت با نرم افزار های فروشگاه ساز است. اما آیا فکر می کنید که سایتی که با سایت سازها ساخته می شوند، تمامی نیازهای شما را برآورده می کنند؟ متاسفانه خیر.
از مهم ترین مزیت های سایت سازها، هزینه پایین و سرعت راه اندازی بالای آنها می باشد که می تواند برای فروشگاه های کوچک و تازه تاسیس مناسب باشد. اما این را در نظر بگیرید که فروشگاه اینترنتی شما ممکن است به زودی گسترش پیدا کند و باید آینده نگر باشید. در صورتی که تصمیم دارید از نرم افزارهای فروشگاه ساز استفاده کنید، باید این را پیش بینی کنید که در آینده ممکن است نیاز به یک طراحی حرفه ای تر داشته باشید. در این صورت، آیا این تغییرات با استفاده از نرم افزارهای سایت ساز امکان پذیر است؟ بنابراین بهتر است از ابتدا طراحی سایتتان را به یک تیم حرفه ای که دید طراحی دارند و می توانند بر اساس برند شما ، سایتتان را به صورت حرفه ای طراحی کنند، بسپارید.



طراحی فروشگاه اینترنتی هفت ستاره چه امکاناتی دارد؟
پلتفرم هفت ستاره بر اساس نیاز شرکت های مختلف، در طی چندین سال ساخته شده و تمامی امکانات مورد نیاز یک سایت فروشگاهی در آن قرار داده شده است. به برخی از مهم ترین امکانات آن اشاره می کنیم :

  • - تعریف پلنهای فروش: هر کالا ممکن است پلنهای مختلفی مانند رنگ و سایز و ... داشته باشد. شما می توانید برای هر کالا، به تعداد نامحدود پلن فروش تعریف کنید.

  • - انبارداری: برای هر کالا و پلن فروش، می توانید موجودی تعیین کنید که با اتمام موجودی، کاربر قادر به خرید آن کالا نباشد.

  • - امکان تگ گذاری : تگ گذاری باعث بهبود سئو صفحه محصولات خواهد شد و به شما امکان این را می دهد که بتوانید محصولات را در صفحات مختلف، بر اساس تگ های انتخابی نمایش دهید

  • - امکان فیلتر محصولات: گذاشتن فیلتر برای محصولات، به کاربران سایت شما کمک می کند که کالای مورد نظر خود را با توجه به ویژگی های مدنظرشان به سرعت پیدا کنند.

  • - باشگاه مشتریان: این امکان مشتریهای معمولی شما را به مشتریهای وفادار تبدیل می کند. در باشگاه مشتریان شما می توانید به کاربران بر اساس میزان خرید هایشان امتیاز دهید. و بر اساس امتیاز آنها، تخفیف هایی را برایشان درنظر بگیرید.

  • - کدتخفیف: شما می توانید کدهای تخفیف را به صورت درصدی یا مبلغی برای کاربران خود تولید کنید

  • کوپن ها: شما می توانید با توجه به خرید کاربر، به او پیشنهادات و تخفیفات مناسبی را بدهید

  • - درگاه پرداخت: امکان اتصال به 13 درگاه بانکی معتبر

  • - پیشنهاد شگفت انگیز : با استفاده از ماژول پیشنهاد شگفت انگیز شما می توانید محصولاتی که می خواهید زودتر به فروش برسند را برای مدت محدودی ، جزو کالاهای پیشنهاد شگفت انگیز قرار دهید

  • - گزارشات پیشرفته فروش : با استفاده از این امکان شما می توانید گزارشات پیشرفته ای را درباره میزان فروش خود در بازه های زمانی متفاوت ببینید. و یا میزان فروش هر کالا می توانید مشاهده کنید. این گزارشات برای مدیریت بهتر فروشگاهتان ، بسیار مفید خواهد بود.

  • - متصل به پنل اس ام اس : نیازی به تهیه پنل اس ام اس نخواهید داشت. پنل ادمین شما به پنل اس ام اس متصل است . از این طریق می توانید در تمام مراحل سفارش، از ثبت سفارش گرفته تا تحویل کالا، برای کاربران پیامک ارسال کنید. همینطور می توانید در مناسبت های مختلف، برای کاربرانتان، پیامک های  تخفیف ارسال کنید.

  • - امکان تعیین هزینه ارسال بر اساس گوگل مپ: شما می توانید روی نقشه گوگل، محدوده های مختلفی را مشخص کنید و برای هر محدوده، با توجه به فاصله ی آن تا انبار، قیمتی بابت هزینه ی ارسال مشخص کنید. در مراحل سفارش وقتی کاربر محدوده تحویل خود را روی نقشه مشخص می کند، هزینه ی ارسال به صورت سیستمی برای کاربر در فاکتورش درنظر گرفته می شود.

هزینه ی راه اندازی سایت با نرم افزار فروشگاه اینترنتی هفت ستاره چه قدر است؟
هزینه ی سایت فروشگاهی، به امکاناتی که برای سایت خود درنظر می گیرید مرتبط است. در صفحه تعرفه ها، هزینه تمام شده ی سایت فروگاهی خود را می توانید محاسبه کنید

برای دریافت مشاوره بیشتر می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:   09128387480

در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای داشتن یک فروشگاه اینترنتی حرفه ای آمده شده است
مشاوره رایگان

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

1397/09/10 در ساعت 16:11:00

کرونا ، ترافیک ، آلودگی هوا و دلایل دیگر باعث شده تا امروزه مردم خرید انلاین را به خرید سنتی ترجیح دهند ...

چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟

۱۰ مرحله حیاتی در تاسیس یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

1397/06/15 در ساعت 17:19:00

اکثر مردم فکر می کنند داشتن یک فروشگاه اینترنتی تنها در طراحی فروشگاه است. اما این تفکر غلط است و باید بدانید که شما تنها دفتر خود را اینترنتی کرده اید و باید ساختار کسب و کار خود را نیز مورد توجه قرار دهید.

۱۰ مرحله حیاتی در تاسیس یک فروشگاه آنلاین حرفه ای

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟
نظر جدید
0%