نرم افزار فست فود

1400/08/20 در ساعت 11:03:00

با راه اندازی نرم افزار فست فود ، وابستگی خود به سیستم های واسط فروش غذا را کاهش دهید و به جای پرداخت کمیسیون به این واسطه ها، سیستم نرم افزاری خود را راه اندازی کنید.

نرم افزار فست فود

اخیرا تغییرات سریعی در صنعت رستورانداری ایجاد شده است. با روی کار آمدن سیستم های فروش واسط غذا مثل اسنپفود و ... انتظارات و نیازهای مشتریان تغییر کرده. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند به جای مراجعه حضوری برای صرف غذا، غذای خود را آنلاین سفارش دهند و غذای خود را در منزل یا محل کار میل کنند. این تغییر رفتار مشتری باعث شده اکثر رستورانهای فست فود برای عقب نماندن از بازار رقابت و حفظ مشتریان خود ، ناچار به استفاده از سیستم های واسطه برای فروش آنلاین غذاهای خود شوند. مزایای استفاده از سیستم های فروش واسطه بر کسی پوشیده نیست ولی در کنار این مزایا، معایبی هم دارند از جمله اینکه رستورانها باید بابت هر فروش، درصدی کمیسیون پرداخت کنند یا بر اساس قوانین واسطه ها عمل کنند. قوانینی که هر لحظه ممکن است تغییر کند.

ما به شما پیشنهاد نمی کنیم که نرم افزارهای فروش واسط را به طور کلی کنار بگذارید ولی پیشنهاد ما به شما این است که تمام تخم مرغ های خود را در یک سبد نگذارید و بخش زیادی از فروش خود را از طریق نرم افزار فست فود خود داشته باشید. امروزه همه ی مدیران فست فود می دانند که راه اندازی رستوران اینترنتی باعث رونق رستوران آنها خواهد شد.


با راه اندازی نرم افزار فست فود ، وابستگی خود به سیستم های واسط فروش غذا را کاهش دهید و به جای پرداخت کمیسیون به این واسطه ها، سیستم نرم افزاری خود را راه اندازی کنید. برای راه اندازی نرم افزار فست فود، گام های زیر را بردارید:


گام اول: طراحی سایت رستورانی برای فست فود:

با طراحی سایت رستورانی، میتوانید برند فست فود خود را تقویت کنید و در گوگل دیده شوید. اگر روی سئوی سایتتان به درستی کار کنید، می توانید به اولین نتایج جستجوی گوگل راه پیدا کنید . با افتتاح فیزیکی یک رستوران در یک منطقه ، در همان محل دیده خواهید شد ولی با راه اندازی سایت، امکان دیده شدن و ارسال سفارش در تمامی مناطق را خواهید داشت. 

در سایتان از تصاویر زیبا مخصوصا برای غذاها استفاده کنید . تصاویر خوب، تاثیر زیادی در ایجاد میل و رغبت مشتری برای سفارش آن غذا خواهد داشت. پیشنهادات ویژه  ی خود را در معرض دید قرار دهید تا منجر به فروش بیشتر شما شود.


گام دوم : نصب نرم افزار سفارش گیری فست فود برای صندوقداران :  

در مرحله بعد شما نیاز به یک نرم افزار سفارش گیری رستوران دارید که با استفاده از آن، صندوقدار بتواند سفارش های حضوری، سفارش های آنلاین سایت و سفارشاتی که از اسنپ فود ثبت می شوند را همزمان مدیریت کند. این نرم افزار را از شرکتی تهیه کنید که بتواند آن را به سایت شما متصل کند تا زمان انتظار مشتریانتان به حداقل برسد.  در صورت سینک نبودن نرم افزار با سایت، برای مدیریت موجودی و مدیریت سفارش های آنلاینتان به مشکل می خورید.
شرکت هفت ستاره با سال ها تجربه و کار با فست فودهای معتبری همچون عطاویچ، پیتزاخونه مشهد، روکالانژ و ... نرم افزار فست فود یک پارچه ای از سیستم سفارشگیری، سایت، باشگاه مشتریان را فراهم کرده و کار مدیریت فست فود را برای شما آسان کرده. برای مطالعه اطلاعات کامل درباره امکانات نرم افرار سفارشگیری، صفحه نرم افزار رستوران را مطالعه بفرمایید.



مهم ترین مزایای نرم افزار فست فود هفت ستاره:


سیستم گزارشگیری قوی: تهیه گزارش مفصل در یک بازه زمانی منظم برای تجزیه و تحلیل عملکرد کسب و کار فست فود شما بسیار ضروری است. این گزارشگیری ها به مدیران فست فودها این امکان را می دهد تا بر فروش، موجودی و سایر زمینه ها نظارت داشته باشند تا بتوانند سود و زیان ایجاد شده را تعیین کنند و بتوانند تصمیمات بهتری برای ادامه ی مدیریت فست فود بگیرند. مثلا میتوانید بفهمید که هر کدام از پیک های شما چه میزان سفارش را به دست مشتری رسانده اند. می توانید در بازه های زمانی مختلف، میزان فروش خود را برسی کنید و با توجه به آن برای ارائه خدمات بهتر، برنامه ریزی کنید . می توانید گزارشی از میزان فروش هر غذا را داشته باشید و بدانید چه گروه های غذایی فروش بیشتری داشته اند. می توانید بدانید که چه فاکتورهایی لغو شده و چه فاکتورهایی توسط صندوقدار تغییر داده شده و گزارش های کاربردی دیگر.

استفاده از سیستم cload: بیشتر نرم افزارهای فست فود که در بازار موجود هستند، cload  نیستند . به این معنا که نرم افزار روی سیستم صندوقدار شما نصب می شود و همه ی اطلاعات نرم افزار روی همان سیستم ذخیره می شوند. از مهم ترین معایب این روش این است که در صورتی که برای سیستم صندوقدار شما اتفاقی بیافتد ، مثلا اگر هارد کامپیوترش بسوزد، تمامی اطلاعات (اطلاعات مشتری ها، فاکتورها ، گزارشات و ...) پاک می شود. شرکت هفت ستاره برای حفظ امنیت اطلاعات شما، از سیستم cload  استفاده کرده. به این معنا که تمامی اطلاعات نرم افزار فست فود شما، بر روی یک سرور بسیار قدرتمند نگهداری می شود که از آن به طور منظم بک آپ گرفته می شود. با این کار، علاوه بر حفاظت از اطلاعات شما، سرعت کار با نرم افزار هم افزایش پیدا می کند.

پیگیری مشتری: پیامک، در دسترس ترین ابزار برای پیگیری مشتری است. وقتی سیستم نرم افزاری شما به پنل اس ام اس متصل باشد، در مراحل مختلف سفارش (بعد از ثبت سفارش، بعد از ارسال غذا و ...) می توانید برای کاربر پیامک ارسال کنید. سیستم را طوری تنظیم کنید که چند دقیقه بعد از ارسال سفارش غذا توسط پیک، یک فرم نظرسنجی برای کاربر ارسال شود. با این کار برای مشتریان خود، احترام و ارزش قائل می شوید.  از مشتریان ناراضی با تماس تلفنی و ارسال کدهای تخفیف ، دلجویی کنید تا از فست فود شما مجددا سفارش دهند.

باشگاه مشتریان: با راه اندازی نرم افزار فست فود، بعد از مدتی شما یک بانک اطلاعاتی از مشتریانی که از شما خرید کرده اند خواهید داشت. حال زمان آن است که از مشتری های فعلی خود برای فروش بیشتر استفاده کنید. می توانید مشتری ها را بر اساس میزان خرید هایی که داشته اند ، دسته بندی کنید و با دادن پیشنهاد های جذاب و تخفیف هایی که به آنها می دهید، آنها را تشویق به خرید بیشتر کنید. در این صورت شما مشتری های وفاداری راجذب خواهید کرد که حاضر نیستند شما را به راحتی کنار بگذارند. این مشتری های وفادار، برای شما مشتریهای جدیدی می آورند. مطالعه امکانات باشگاه مشتریان

پیشنهاد می کنم برای مدیریت سفارشات آنلاین خود، از یک پلتفرم واحد و یکپارچه استفاده کنید . پلتفرمی که همه ی ابزارهای لازم برای فروش آنلاین را (سایت، نرم افزار سفارشگیری، اپلیکیشن، باشگاه مشتریان و پنل اس ام اس) به صورت متصل به هم به شما ارائه دهد.  ما این کار را برای شما انجام داده ایم.

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید:  09128387480



در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای مکانیزه کردن و مدیریت بهتر رستورانتان را آماده کرده است. برای راهنمایی بهتر، با کارشناسان ما در تماس باشید.

مشاوره رایگان

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

1400/07/17 در ساعت 11:18:20

امروزه رقابت در حوزه رستورانها خیلی زیاد است. مهم ترین دلیل شکست رستوران ها در سال های اولیه ی افتتاح، عدم برنامه ریزی درست است.

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟
نظر جدید
0%