برای ساخت سایت از کجا شروع کنیم ؟

1400/06/25 در ساعت 10:00:00

در این مقاله به مراحلی که برای ساخت وب سایت نیاز دارید اشاره می کنیم .

برای ساخت سایت از کجا شروع کنیم ؟

اگر در حال مطالعه این مقاله هستید به این معنی است که تصمیم خود را برای آنلاین کردن کسب و کار خود گرفته اید . به شما برای این تصمیم تبریک می گوییم در دنیای امروز همه ی کسب و کار های موفق صاحب وب سایت هستند ، خدمات آنلاین ارائه می دهند و پیوسته در حال تبلیغات و جذب مشتری های جدید هستند . 








خیلی از افراد تصور می کنند که هزینه ی ساخت سایت زیاد است و با وجود اپلیکیشن های مدرن و رایگان مانند اینستاگرام دیگر نیازی به راه اندازی وب سایت نیست . ولی واقعیت جور دیگری است . یک وب سایت در مقایسه با پیج اینستاگرام به کسب و کار شما اعتبار بیشتری می بخشد .
یک وب سایت فروشگاهی باید دارای استاندارد هایی باشد تا از سازمان نماد الکترونیکی صاحب نماد شود و در صورت نقض آن استاندارد ها از داشتن نماد محروم می شود پس مخاطبان به این گونه سایت ها بیشتر اعتماد می کنند همین طور وب سایت های شرکتی دارای بخشی برای اطلاعات تماس و آدرس و حتی نقشه ی گوگل هستند و این مورد باعث دلگرمی مخاطبان می شود که در حال ارتباط با یک شرکت معتبر می باشد در حالیکه صرفا با یک پیج در فضا های مجازی این حس اعتماد کمتر احساس می شود . 



1- انتخاب یک شرکت معتبر جهت طراحی سایت
امروزه داشتن سایت یکی از ملزومات است و تاثیر مستقیمی روی برندینگ شما خواهد داشت. بنابراین داشتن یک سایت حرفه ای، به شما بسیار کمک خواهد کرد. بنابراین گام اول که همان پیدا کردن یک شرکت معتبر می باشد، اهمیت بسیار زیادی دارد. 
حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که اعتبار یک شرکت را چگونه می توانید بسنجید؟
یکی از ساده ترین راه های سنجش اعتبار یک شرکت، مشاهده نمونه کارها و مشتریان آن شرکت است. مشاهده نمونه کارهای هفت ستاره  
بعد از پیدا کردن شرکت مناسب، لازم است که یک سری اطلاعات اولیه را در اختیار شرکت طراحی سایت قرار دهید. اطلاعاتی مانند لوگو سازمان، رنگ بندی، اطلاعات جامعه از مجموعه خود و... اطلاعاتی هستند که یک شرکت طراحی سایت، در ایده پردازی و طراحی سایت شما، به آن نیاز خواهد داشت.
ساخت سایت در 3 مرحله
2-ورود اطلاعات و ویرایش محتوا 

بعد از اینکه چینش و طراحی سایت شما انجام شد، باید ورود اطلاعات سایت خود را انجام دهید. نحوه ی ورود اطلاعات، تاثیر مستقیمی روی سئو سایت شما خواهد داشت. بنابراین پیشنهاد می کنیم که از محتواهای کاربردی و جذابی استفاده کنید که از این طریق زمان ماندگاری کاربر در سایت خود را افزایش دهید.  صفحه ی اصلی و صفحات جانبی را با اطلاعات سازمان یا فروشگاه خود پر نمایید تا به یک وب سایت کامل تبدیل شود و شامل مطالب تستی نباشد. 

حتما به این نکته توجه داشته باشید که پنل صفحه ادمینی که شرکت طراحی سایت در اختیار شما قرار می دهد، طوری باشد که شما بتوانید به راحتی با آن کار کنید و کار ورود اطلاعات سایت خود را بدون نیاز به بخش پشتیبانی سایت، انجام دهید و شما را محدود به چند ماژول خاص و طراحی محدود نکند.ساخت سایت با سایت ساز هفت ستاره
3-اتصال دامنه به پنل ادمین
حالا که چینش و ورود اطلاعات وب سایت انجام شده است باید دامنه ی خود را به آن متصل کنید.

 اگر هنوز دامنه ی خود را خریداری نکرده اید پیشنهاد میکنیم مقاله ی چگونه دامنه بخریم را مطالعه کنید . در این مقاله نکاتی برای خرید دامنه ارائه شده است که رعایت این نکات به شما کمک خواهد کرد . 



از مزایای طراحی سایت شرکت هفت ستاره این است یک سایت ماژولار را در اختیار شما قرار می دهد یعنی علاوه بر ماژول هایی که در طراحی صفحات مختلف سایت شما استفاده شده،شما به صدها ماژول با گرافیک های متنوع نیز دسترسی خواهید داشت که بسته به محوای خود، می توانید از آنها استفاده کنید.

ساخت سایت



در هفت ستاره تمامی امکانات مورد نیاز شما برای ورود به دنیای دیجیتال آماده است...

مشاوره رایگان

داستان ساخت سایت رایگان چیست ؟

1400/06/25 در ساعت 10:06:00

اگر شما هم به دنبال راه اندازی وب سایت برای کسب و کار خود هستید ممکن است ساخت سایت رایگان به گوشتان خورده باشد ...

داستان ساخت سایت رایگان چیست ؟
نظر جدید
0%