طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با پلتفرم هفت ستاره

1400/08/19 در ساعت 12:00:00

به دنبال طراحی سایت فروشگاهی برای خودتان هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید؟ ما به شما در این راه کمک می کنیم...

طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با پلتفرم هفت ستاره

امروزه مردم به خرید اینترنتی گرایش بیشتری دارند و در خرید آنلاین، احساس راحتی و آرامش بیشتری دارند. صاحبان کسب و کار ها روز به روز بیشتر به سمت فروش آنلاین محصولات می روند و تقاضا برای راه اندازی سایت های فروشگاهی نسبت به قبل بیشتر شده است. اگر از شرکت های طراحی سایت استعلام قیمت بگیرید، با قیمت های متفاوتی مواجه خواهید شد. تعرفه ی طراحی سایت در بعضی از شرکت ها با قیمت بسیار بالا و در برخی شرکتها با قیمت بسیار پایینی انجام می شود و همین تفاوت قیمت ها ممکن است باعث سردرگمی شما شده باشد. در این مقاله قصد داریم دلیل این تفاوت قیمت ها را برای شما توضیح دهیم و در ادامه به شما کمک خواهیم کرد که در سریع ترین زمان ممکن و با حداقل هزینه بتوانید  سایت فروشگاهی خود داشته باشید.


دلایل اختلاف قیمت شرکت های مختلف برای طراحی سایت فروشگاهی

دلیل بالا بودن هزینه ی ایجاد سایت فروشگاهی در بسیاری از شرکت ها، ضعف زیرساخت نرم افزاری است. اگر شرکتی زیرساخت نرم افزاری قوی نداشته باشد، برای انجام هر پروژه مجبور است تمامی قسمت های سایت را به صورت اختصاصی طراحی کند. و برای طراحی هر سایت مجبور است تعداد زیادی نیروی متخصص را به کار گیرد. در نتیجه هزینه ی تمام شده برای شرکت و مشتری افزایش پیدا خواهد کرد. دلیل پایین بودن قیمت طراحی سایت فروشگاهی در بسیاری از شرکت ها، ارائه خدمات سایت با امکانات محدود و یا استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان می باشد. اینگونه شرکت ها ممکن است در ابتدای راه، هزینه ی کمی برای شما داشته باشند ولی در آینده برای گسترش سایت و یا موارد پشتیبانی، هزینه های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

ساخت سایت فروشگاهی در کمترین زمان



اما بهترین راه حل برای طراحی سایت فروشگاهی چیست؟ چگونه می توان یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشت؟

ساخت سایت فروشگاهی با کمترین هزینه

  بهترین روش برای طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای با امکانات مختلف استفاده از یک پنل قدرتمند است که به شما این امکان را می دهد که هر آنچه برای یک فروشگاه انلاین لازم دارید در اختیار داشته باشید و فروش آنلاین محصولات خود را شروع کنید. 

برای طراحی سایت فروشگاهی با پلتفرم یکپارچه هفت ستاره، می توانید با مشاوران فنی ما در تماس باشید تا با دریافت مشاوره و راهنمایی های لازم بهترین فروشگاه اینترنتی را داشته باشید. به این دلیل که فروشگاه اینترنتی امکانات زیادی دارد و ممکن است تمامی آن امکانات در مرحله شروع راه اندازی فروشگاه اینترنتی شما لازم نباشد. پس نیازی به پرداخت هزینه های اضافی ندارید. در مرحله ی بعدی طراحی سایت فروشگاه آنلاین شما شروع می شود. خبر خوب اینکه ما در هفت ستاره به دلیل زیرساخت نرم افزاری قوی که داریم متعد می شویم که در مدت زمان کوتاهی یک سایت فروشگاهی با رعایت قوانین UI و UX و متناسب با نیاز های شما برای شما آماده کنیم. برای اطلاع از امکانات و تعرفه ها می توانید به صفحه تعرفه ها مراجعه نمایید.


طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای در کمترین زمان چگونه امکان پذیر است؟

اگر تا الان به دلیل هزینه های بالای طراحی سایت و یا نگرانی از بابت مدیریت وب سایت، از ایجاد سایت فروشگاهی منصرف شده اید، پیشنهاد می کنیم سری به صفحه ی تعرفه ها بزنید. در این صفحه یک پکیج فروشگاهی پایه برای شما آماده شده است که امکاناتی که برای یک فروشگاه اینترنتی نیاز است را به شما می دهد. در ادامه امکانات تکمیلی را مشاهده می کنید که هر زمان که خواستید می توانید با پرداخت هزینه، آن امکانات را به فروشگاه آنلاین خود اضافه کنید.


شروع فروش با طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای

بسیاری از افراد به دلیل نگرانی در پیدا کردن مشتری در صورت راه اندازی فروشگاه آنلاین،  کار طراحی سایت فروشگاهی را به تعویق می اندازند درصورتی که پیدا کردن مشتری در فضای انلاین اصلا کار سختی نیست. سختی کار آنجاست که اعتماد مشتری را با ارائه ی خدمات خوب به دست آورید. اگر هنوز مقاله ی نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی را مطالعه نکرده اید پیشنهاد می کنیم حتما آن را مطالعه نمایید و همه ی نکات را دقیق رعایت کنید. در صورتی که فروشگاه شما یک فروشگاه حرفه ای باشد و تبلیغات درستی در فضای مجازی انجام دهید حتی نسبت به مشتری های حضوری، مشتری های بیشتری پیدا خواهید کرد. به دلیل اینکه مشتریان از نقاط مختلف شهر و حتی شهر های دیگر شما را می شناسند و می توانند از شما خرید کنند. پیشنهاد ما این است که از دو طریق برای تبلیغات و جذب ورودی بیشتر اقدام کنید :
1- پیج اینستاگرام :
بسیاری از افراد از طریق اینستاگرام توسط افراد زیادی شناخته شدند و به درآمد های بالایی رسیده اند . اگر میخواهید نتیجه ی خوبی بگیرید اول باید ظاهر پیج شما از نگاه کاربران جذاب باشد سپس شروع به کمپین های تبلیغاتی کنید . اگر در ایجاد ظاهر پیج و پست های جذاب وسواس به خرج ندهید به راحتی توسط بازدیدکنندگان مورد قضاوت قرار می گیرید و تعداد فالوور هایتان کاهش پیدا می کند. بعد از سر و سامان دادن ظاهر پیج، کمپین های تبلیغاتی هدفمند بردارید. هدفمند بودن از این جهت حائز اهمیت است که باعث جلوگیری از هدر رفتن بودجه و انرژی شما می شود.

2-کار روی سئوی سایت :
یکی از ماندگارترین راه ها برای کسب جایگاه در نتایج جستجو، سئوی سایت است. زمانی که کاربران به دنبال محصولی در اینترنت به جستجو می پردازند زمانی که وب سایت شما در نتایج صفحه ی اول نمایش داده شود، (مخصوصا در رتبه های اول تا سوم ) مشتریان زیادی به فروشگاه شما سرازیر می شود. سئو ی سایت فرآیندی طولانی مدت است و بسته به میزان سختی کلمه ی کلیدی و جایگاه رقبایتان برای آن کلمه زمان و نحوه ی کار متفاوت می شود . اگر با اصول سئو آشنا نیستید برای آشنایی اولیه با مفاهیم آن پیشنهاد می کنیم مقاله ی 21 فاکتور تاثیرگذار در رتبه بندی گوگل را مطالعه نمایید. برای پیدا کردن کلمات کلیدی نیز می توانید مقاله ی چگونه کلمات کلیدی در گوگل را پیدا کنیم را مطالعه نمایید .

پیشنهاد ما این است که ابتدا با تبلیغات اینستاگرامی شروع کنید و به مرور بر روی سئو ی سایت خود کار کنید تا نتیجه ی بهتری بگیرید.


چرا بجای طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای از پیج اینستاگرام  استفاده نکنم؟  

این سوال بسیاری از افرادی است که از طریق پیج اینستاگرام به فروش خوبی رسیده اند. آنها می گویند با وجود اینستاگرام چه احتیاجی به طراحی سایت فروشگاهی دارم ؟
پاسخ به این سوال کاملا واضح است به چند دلیل :
1- اینستاگرام به عنوان یک فضای مجازی برای به اشتراک گذاری عکس ها و ویدئو های کاربران معرفی شد. ولی امروزه به ابزاری برای فروش محصولات مخصوصا در بازار ایران تبدیل شده است. البته خود اینستاگرام قابلیت جدیدی با عنوان فروشگاه اینستاگرام اضافه کرده است که محصولات در پیج اینستاگرام به محصولات در سایت لینک می شوند و کاربر برای مراحل ثبت سفارش وارد وب سایت فروشگاه می شود . استفاده از اینستاگرام برای فروش محصولات پیچیده تر از سایت خواهد بود به دلیل انکه کاربران باید برای ثبت سفارش به دایرکت شما مراجعه کنند ، شما شرایط را برای آنها توضیح دهید و به پرسش های احتمالی آنها پاسخ دهید سپس شماره کارت ارسال کنید تا کاربران فیش واریزی را برای شما ارسال کنند . اگر روزی 50 یا 100 مشتری داشته باشید آیا فرایند زمانبری نیست ؟ با داشتن وب سایت شما دیگر نیازی به صرف زمان زیاد برای پاسخ گویی به مشتریان ندارید . وب سایت شما این کار را برای شما انجام میدهد . شما یکبار اطلاعات محصول را در سایت وارد می کنید . کاربران توضیحات محصول ، ویژگی ها ، نقد و بررسی و تصاویر را بررسی می کنند و در صورت رضایت آن را خریداری می کنند . از قدرت اینستاگرام و شبکه های اجتماعی می توانید استفاده کنید و لینک هر محصول را در پیج اینستاگرام خود قرار دهید تا آنها برای مطالعه ی اطلاعات تکمیلی و ثبت سفارش به وب سایتتان وارد شوند.
2- تا به حال به این فکر کرده اید که اگر اینستاگرام هم به سرنوشت دیگر اپلیکیشن هایی که زمانی بسیار معروف بودند دچار شود تکلیف پیج شما با تعداد زیادی دنبال کننده چه می شود ؟ پس بهتر است با ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای به شناخته شدن وب سایتتان کمک کنید.


چرا بهتر است به جای طراحی سایت فروشگاهی از مارکت پلیس ها استفاده نکنم؟ ساخت سایت فروشگاهی

بعضی از افراد برای فروش آنلاین محصولات خود، فقط از مارکت پلیس ها مانند دیجی کالا استفاده می کنند. البته برای کسانی که در ابتدای راه فروش آنلاین هستند، استفاده از این مارکت پلیس ها بد نیست ولی ما به شما پیشنهاد می کنیم در کنار استفاده از آنها، ساخت فروشگاه آنلاین خود را نیز شروع کنید در واقه پیشنهاد ما به شما این است که به جای پرداخت بخشی از درآمدتان برای کارمزد به پلتفرم های ثالث، می توانید خودتان یک سایت فروشگاهی حرفه ای داشته باشید. در ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای، شما خودتان به باشگاه مشتریان ، مدیریت پیام ها ، مدیریت سفارشات ، گزارشات فروش ، مدیریت کد های تخفیف و کوپن و ... دسترسی دارید. پس بهتر است خودتان با ساخت سایت فروشگاهی حرفه ای یک حضور قوی داشته باشید.




فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
نظر جدید
0%