7 روش برای افزایش مشتری های رستوران :

1400/08/20 در ساعت 10:41:00

اگر شما مدیر و یا صاحب یک رستوران هستید، باید به دنبال راه های خلاقانه و متفاوت برای افزایش مشتری های خود باشید.

7 روش برای افزایش مشتری های رستوران :

امروزه رقابت بین رستورانها زیاد است. پس برای کسب موفقیت و افزایش مشتری هایتان، باید تمام تلاش خود را بکنید. اگر شما مدیر و یا صاحب یک رستوران هستید، باید به دنبال راه های خلاقانه و متفاوت برای افزایش مشتری های خود باشید. شما ممکن است منوی غذای کاملی داشته باشید و خدمات خوبی به مشتریانتان ارائه دهید. با اینحال ممکن است فروشی که انتظارش را دارید، نداشته باشید. این مشکل بسیاری از رستورانها است. اما نگران نباشید چون قابل حل است. در این مقاله ما 7 نکته مهم برای افزایش مشتری های رستوران را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید درآمد خود را افزایش دهید.








  1. مشتری های خود را بشناسید:   
    با استفاده از شناخت تک تک مشتری ها و درک خواسته ی آنها، شما می توانید برای بازگشت مجدد آنها برنامه ریزی کنید. شما باید بدانید که چرا مشتریان، رستوران شما را انتخاب می کنند؟ آنها در مورد کسب و کار شما چه فکری می کنند و رفتار خرید آنها چگونه است؟ پاسخ این سوالات می تواند تاثیر مستقیمی بر افزایش مشتری های رستوران شما بگذارد.
    اطلاع از عادت خرید هر مشتری می تواند به شما کمک کند که خریدهای آینده او را پیش بینی کنید. همچنین به شما کمک می کند تا برای بازگشت مجدد آنها به رستوران شما، تبلیغات و مشوق هایی را در نظر بگیرید. و آنها را تشویق کنید که بیشتر به رستوران شما بیایند. حال ممکن است این سوال برای شما پیش آید که چه طور می توانید به این اطلاعات مشتریها دسترسی داشته باشید؟
    با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان که به وبسایت و نرم افزار فروش شما متصل باشد، می توانید به همه ی این اطلاعات دسترسی داشته باشید. نرم افزار باشگاه مشتریان به شما کمک می کند که بتوانید تعامل بیشتری با مشتریان داشته باشید و رفتار آنها را پیش بینی کنید. باشگاه مشتریان هفت ستاره برای شما سیستم نظر سنجی را طراحی کرده که با استفاده از آن بتوانید میزان رضایت مشتری را بسنجید. سیستم نظرسنجی رستوران بهترین راهکار است برای اینکه بتوانید از مشتریانان بازخورد بگیرید و بدانید که مشتریان در رستوران شما چه احساسی دارند. این بازخورد به شما کمک خواهد کرد که از ریزش مشتری جلوگیری کنید. و بتوانید به آنها پیشنهادهای هدفمند بدهید.
    درک مشتریان و دانستن اینکه کدامیک وفادار هستند و کدامیک در شرف ریزش هستند، به شما کمک می کند تا بتوانید مشتریان خود را حفظ کنید و آنها را تشویق کنید که دوباره برگردند. این کار در نهایت منجر به افزایش رضایت مشتری خواهد شد. زمانی که مشتری های شما راضی باشند، به احتمال زیاد دوستان خود را معرفی می کنند و باعث افزایش مشتری های رستوران شما خواهند شد.

  2. از کمپین های بازاریابی هدفمند استفاده کنید: افزایش مشتریان رستوران
    بعد از اینکه متوجه شدید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه می خواهند، برای افزایش مشتری های رستورانتان، از کمپین های بازاریابی هدفمند استفاده کنید. به این معنا که مشتریان خود را تقسیم بندی کنید و تبلیغات مرتبط را برای افراد ارسال کنید. مثلا هنگامی که متوجه می شوید مشتری X ، آخر هفته ها از رستوران شما خرید می کند، می توانید بعد از تعطیلات آخر هفته یک کد تخفیف برای او ارسال کنید. این پیشنهاد کد تخفیف ممکن است که او را تشویق کند که در طول هفته، یک وقت اضافی را خالی کند تا بتواند دوباره به رستوران شما مراجعه کند. وقتی که به مشتریان بر اساس رفتارشان، پیشنهادات مناسبی بدهید، شانس بیشتری خواهید داشت که به رستوران شما باز گردند.

  3. مشتری های وفادار را افزایش دهید:  
    مشتریان وفادار می خواهند که احساس ارزشمندی کنند. هرچه مشتری احساس قدردانی بیشتری داشته باشد، تمایل بیشتری به بازگشت به رستوران شما دارد. استراتژی خود را در امتیازدهی به مشتری ها مشخص کنید و تعیین کنید که یک مشتری وفادار برای شما چه معنایی خواهد داشت. هنگامی که مشتری های وفادار خود را مشخص کردید، به آنها مزایایی بدهید که احساس متمایز بودن داشته باشند و مجددا به رستوران شما بازگردند. همچنین میتوانید مشوق هایی برای مشتریان خود ارسال کنید تا دوستان و آشنایان خود را هم به رستوران شما بیاورند. به عنوان مثال می توانید به مشتری های خود بگویید که به ازای هر دو نفری که به رستوران شما مراجعه می کنند، 20 درصد در خرید بعدی به آنها تخفیف خواهید داد. مطمئن باشید که ایجاد روابط قوی با وفادارترین مشتریان، باعث افزایش مشتری های شما خواهد شد. زیرا زمانی که شما به آنها وفادار باشید، آنها نیز متقابلا به شما وفادار خواهند بود. ارسال پیشنهادات ویژه زمانی که آنها ناراضی هستند و یا پاداش دادن به آنها برای معرفی دوستانشان، گام های موثری است که می توانید برای بهبود روابط خود با مشتریان و تثبیت برند خود در ذهن مشتری انجام دهید.

  4. روش ثبت سفارش آنلاین را به خدمات خود اضافه کنید سفارش آنلاین غذا
    امروزه بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تماس تلفنی یا مراجعه حضوری به رستوران، سفارشات خود را به صورت آنلاین ثبت کنند و درب منزل تحویل بگیرند. در سالهای اخیر، مردم بیشتر به سمت سفارش آنلاین گرایش پیدا کرده اند. پس اگر شما تا امروز سفارش آنلاین را به خدمات خود اضافه نکرده اید، برای پاسخگویی به نیاز مشتریان و حفظ مشتریانتان بهتر است هرچه زودتر رستوران آنلاین خود را راه اندازی کنید . چون راه اندازی رستوران اینترنتی، می تواند به رونق رستوران شما کمک زیادی کند و تاثیر مستقیمی روی افزایش مشتریان شما داشته باشد. سفارش آنلاین این امکان را به شما می دهد که حتی زمانی که رستوران شما پر است، بتوانید سفارش های بیشتری دریافت کنید و غذای بیشتری بفروشید. اولین گام آنلاین شدن، طراحی سایت رستورانی است. وبسایت برای شما به عنوان یک بازاریاب اینترنتی عمل می کند که شما را در سرتاسر جهان معرفی می کند. وقتی مشتریانتان محتوای ارزشمندی از شما در سایتتان مطالعه کنند، بیشتر جذب شما خواهند شد و به شما اعتماد می کنند. شرکت هفت ستاره پس از سالها تجربه ی کار با رستوران های موفق همچون رستوران زنجیره ای عطاویچ، پیتزاخونه مشهد، نایب و ... پکیج یکپارچه ای از سایت، نرم افزار رستورانی و باشگاه مشتریان را برای شما فراهم کرده که استفاده از آن، کار مدیریت رستوران را برای شما ساده تر می کند و در نهایت منجر به رضایت و افزایش مشتریان رستوران شما خواهد شد.

  5. از شبکه های اجتماعی غافل نشوید:
    شبکه های اجتماعی یکی از بهترین روشها برای ایحاد رابطه با مشتریان شماست. هنگامی که در رسانه های اجتماعی دنبال کننده های زیادی داشته باشید، اخبار رستوران خود را می توانید به راحتی منتشر کنید و تبلیغات گسترده ای برای جذب مشتری انجام دهید. وقتی شما از شبکه های اجتماعی استفاده می کنید، کاربران شما می توانند پستها و رویدادهای اجتماعی شما را به اشتراک بگذارند و از این طریق راهی را برای مشتریان فراهم می کنید که نه تنها با شما بلکه با یکدیگر نیز تعامل داشته باشند.

  6. پرسنل مرتب داشته باشید:
    در تجارت رستوران، خدماتی که به مشتری ارائه می دهید، خیلی مهم است. بهترین کار این است که مطمئن شوید که مشتریان شما بهترین خدمات را دریافت می کنند. شما می توانید از بهترین ابزارهای بازاریابی استفاده کنید، اما اگر کارکنان شما رفتار مناسبی با مشتریانتان نداشته باشند، ممکن است مشتریانتان بازنگردند. بنابراین استخدام و حفظ کارمندان خوب، بسیار اهمیت دارد. شما می توانید با استفاده از سیستم نظرسنجی که برای هر مشتری ارسال می کنید، میزان رضایت آنها از پرسنلتان را جویا شوید. بنابراین داشتن پرسنل ماهر که به رضایت مشتریان اهمیت زیادی می دهد، میتواند تاثیر مثبتی در افزایش مشتریان شما داشته باشد.

  7. با مشتریانتان به صورت مداوم در ارتباط باشید.
    هنگامی که مشتری از خدمات شما استفاده کرد، ارتباط خود با مشتریان را قطع نکنید. شما با انجام اقداماتی می توانید مطمئن شوید که در ذهن مشتریانتان ماندگار خواهید شد. این ارتباط می تواند از طریق کمپین های هدفمند با استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریانتان باشد و یا با استفاده از شبکه های اجتماعی این تعامل را برقرار کنید.

    نتیجه گیری: در این عصر پر رقابت بین رستوران ها، افزایش مشتری ها، برای صاحبان و مدیران رستورانها بسیار مهم است. شما با به کارگیری نکات بالا و کمی تلاش می توانید به این هدف مهم دست پیدا کنید.
     
    برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سایت رستورانی، نرم افزار سفارش گیری و یا باشگاه مشتریان رستوران، با کارشناسان ما تماس بگیرید: 09128387480

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

1397/06/17 در ساعت 10:41:00

حتما قبول دارید که امروزه بازار رستوران ها بسیار داغ است پس برای ماندگاری و رقابت در این صنعت ، طراحی سایت رستوران اولین قدم است

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

1400/08/05 در ساعت 13:48:01

اگر به دنبال افزایش فروش رستوران خود هستید، سعی کنید زمان و بودجه و انرژی خود را روی ایده هایی سرمایه گذاری کنید که مدرنتر و موثرتر هستند. در ادامه 7 مورد از این ایده ها را به شما معرفی می کنیم...

7 راه ساده برای افزایش فروش رستوران

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

1400/07/07 در ساعت 12:27:00

در همه جای دنیا تعداد تلفن های هوشمند از تعداد رایانه های شخصی بیشتر است. بر اساس آمارها هر فرد به طور متوسط، روزی سه ساعت از وقت خود را صرف کار کردن با تلفن همراه می کند .

اپلیکیشن رستوران چه مزایایی دارد ؟

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران
نظر جدید
0%