مدیریت پیام های ارسالی


مدیریت پیام های ارسالی هفت ستارهمدیریت پیام های ارسالی

کاربر عزیز، سفارش شما با موفقیت ثبت شد!


اعلان وضعیت سفارش از طریق پیامک به کاربر به مراتب بیشتر از ایمیل، نوتیفیکیشن یا سایر روش ها مورد توجه مخاطب قرار می گیرد. با کمک سیستم مدیریت پیام هفت ستاره می توانید تعیین کنید تا با استفاده از قالب های از پیش آماده شده پیامکی در پروسه ثبت سفارش همچون تایید، پرداخت، ارسال یا لغو سفارش، برای مشتریان خود یا هر یک از کاربران سیستم از جمله حسابداری، انبار، پیک و … پیامک های خودکار ارسال شود.



درخواست مشاوره

مزایای استفاده از مدیریت پیام ها

ارسال هوشمند پیامک ارسال هوشمند پیامک
ارسال هوشمند پیامک

در این راهکار هفت ستاره می توانید تنظیم کنید که در تمامی مراحل ثبت سفارش از جمله تایید سفارش، تایید حسابداری، تایید ارسال و … به صورت اتوماتیک برای خریداران پیامک ارسال شود و کاربران از این طریق در جریان سفارشات خود خواهند بود. همچنین در تمامی مراحل می توانید برای مدیر سایت نیز پیامک ارسال کنید که در جریان اطلاعات سفارشات ثبت شده و … باشد.

 

رضایت بیشتر کاربران رضایت بیشتر کاربران
رضایت بیشتر کاربران

زمانی که مشتری در پروسه ثبت سفارش، از وضعیت سفارش خود در تمامی مراحل اطلاع پیدا کند، باعث می شود رضایت بیشتری از خرید خود داشته باشد. در غیر این صورت دچار سردرگمی شده و برای اطلاع از وضعیت سفارش خود، چاره ای ندارد جز اینکه با بخش پشتیبانی فروشگاه شما تماس بگیرد و این باعث اتلاف وقت مشتری و کارمند شما خواهد شد. 

ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتری ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتری
ایجاد ارتباط نزدیکتر با مشتری

قطعا برای شما نیز اتفاق افتاده که بعد از خرید آنلاین از فروشگاه، یک پیامک دریافت کرده که در آن از نام، شماره سفارش و اطلاعاتی که مختص سفارش شماست استفاده شده است. استفاده از برخی اطلاعات در متن پیامک باعث ایجاد حس صمیمیت در مشتری خواهد شد و شما می توانید در قسمت مدیریت پیام ها، از اطلاعاتی مثل نام کاربر، تاریخ ثبت، شماره سفارش و … استفاده کنید.

امکانات متنوع مدیریت پیام های هفت ستاره

امکان ارسال پیام کوتاه به کاربر در 6 مرحله (خرید محصول، تایید سفارش، تایید انبار، تایید حسابداری، ارسال و لغو سفارش)

امکان استفاده از نام کاربری، شماره سفارش، تاریخ سفارش و … در متن پیام کوتاه

امکان ارسال پیام کوتاه در مراحل مختلف سفارش محصول به مدیر سایت

امکان ارسال پیام کوتاه یادآوری سفارشات تایید نشده به مدیر سایت

امکان ارسال پیام کوتاه به کاربر و ادمین سایت بعد از پر کردن فرم های سایت

امکان ارسال پیام کوتاه به منظور اهراز هویت در مرحله ی ثبت نام کاربران

امکان ارسال لینک نظرسنجی و یا کمپین های تخفیفی از طریق پیام کوتاه

امکان ارسال پیام های مناسبتی به اعضای باشگاه مشتریان 

یکپارچگی با نرم افزار رستوران هفت ستاره (به منظور ارسال اس ام اس غذا حاضر است برای مشتریان)

مشاوره و پشتیبانی

شرکت هفت ستاره با افتخار خدمات پشتیبانی و مشاوره را به شما مشتریان گرامی ارائه می‌دهد. تیم پشتیبانی ما از افراد ماهر و متعهد تشکیل شده است که با دانش عمیق در زمینه‌های مختلف، آماده به پاسخگویی به نیازها و سوالات شما عزیزان می‌باشند. با هدف ارتقاء تجربه کاربری، ما از راه‌های متعدد ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و فرم درخواست مشاوره، به درخواست‌ها و نیازهای شما پاسخ می‌دهیم. پشتیبانی مشتریان برای ما بسیار ارزشمند است و تمام تلاش تیم هفت ستاره این است که مشتریان از بهترین راهکارهای فنی و امکانات برخوردار باشند.

افزودن ماژول جدید
0%