هزینه راه اندازی سایت سفارش آنلاین غذا

1402/09/07 در ساعت 11:10:00

با توجه به سبک زندگی شلوغ امروز، اکثر ما برای زمان، ارزش بالایی قائل هستیم. در دنیایی که یک ثانیه هم مهم است، مردم ترجیح می دهند، زمان خود را در ترافیک از دست ندهند و مایحتاج زندگی خود را به صورت آنلاین سفارش دهند...

هزینه راه اندازی سایت سفارش آنلاین غذا

لازم است در ابتدا برسی کنیم که :

راه اندازی سایت سفارش آنلاین غذا برای رستوران شما چه مزایایی دارد؟

با توجه به سبک زندگی شلوغ امروز، اکثر ما برای زمان، ارزش بالایی قائل هستیم. در دنیایی که یک ثانیه هم مهم است، مردم ترجیح می دهند، زمان خود را در ترافیک از دست ندهند و مایحتاج زندگی خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.
مدت زمان زیادی است که سفارش آنلاین غذا در صنعت رستوران وجود دارد. ورود نرم افزار های واسط سفارش آنلاین غذا مثل اسنپ فود، رفتار مردم در سفارش غذا را تغییر داد و باعث شد که مردم به سفارش آنلاین غذا عادت کنند. تا قبل از همه گیری کرونا، مدیران رستورانها داشتن یک سیستم سفارش آنلاین را امری مطلوب می دانستند. همه گیری ویروس کوید 19،  باعث شد که همه ی کسب و کارها مجبور شوند تماس انسانی را در معاملات خود، به حداقل برسانند. در اینصورت داشتن یک سایت سفارش آنلاین برای رستورانها، از امری مطلوب، به امری ضروری تبدیل شده است. امروزه همه ی رستوران دارها می دانند که راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران آنها کمک کند.
داشتن یک سایت سفارش آنلاین غذا، محدودیت مکانی و زمانی رستوران شما را از بین می برد و باعث می شود که شما در همه جا به صورت 24 ساعته در دسترس باشید.


هزینه راه اندازی سایت سفارش آنلاین غذا چه قدر است؟

با توجه به شرایط اقتصادی امروز، کاهش هزینه ها، یکی از مهم ترین دغدغه های افراد است. همه ترجیح می دهند که با کیفیت ترین محصول را با کمترین هزینه داشته باشند. پکیج فروشگاهی هفت ستاره، این امکان را برای شما فراهم کرده است. این پکیج شامل امکانات لازم برای راه اندازی فروشگاه شماست. در کنار این پکیج امکانات ، طراحان ما سایت شما را بر اساس متد UI و UX طراحی می کنند و پیشنهاد های لازم برای داشتن بهترین سایت فروشگاهی را به شما ارائه می دهند. در کنار این پکیج فروشگاهی ما امکانات دیگری هم برای شما در نظر گرفته ایم که ممکن است در ابتدای راه برای شما نیازی نباشد ولی با گذشت زمان و گسترش کسب و کارتان قطعا داشتن آن امکانات به شما کمک بزرگی خواهد کرد. این امکانات به ص.رت جداگانه قابل خریداری هستند و شما هر زمانی که بخواهید می توانید آن ها را به پروژه ی خود اضافه کنید. تمامی امکانات کاملا با سایت و دیگر محصولات هفت ستاره یکپارچه هستند و به مروز زمان شما سیستم کاملی از محصولات رستورانی شامل سایت ، باشگاه مشتریان ، نرم افزار صندوق ، نرم افزار گارسون و مدیریت سالن، کال سنتر و ... را خواهید داشت.


چرا هزینه راه اندازی سایت سفارش آنلاین، با پنل هفت ستاره، مقرون به صرفه است؟  

برای استعلام هزینه های طراحی سایت رستورانی خود، به احتمال زیاد با شرکت های زیادی تماس گرفته اید و هزینه های متفاوتی به شما گفته اند . برخی ارزان و برخی بسیار گران هستند.  حتی ممکن است بعضی از آنها وعده ی طراحی سایت رایگان را به شما داده باشند. اما به نظر شما، طراحی سایت رایگان ممکنن است؟
در این جا لازم است بدانید که هر قیمت پایینی، به معنی باکیفیت بودن نیست. بهترین راه تضمین کیفیت یک محصول، مشاهده ی مشتریانی است که از آن محصول استفاده کرده اند. شرکت هفت ستاره طی سالها فعالیت خود، با رستورانهای معتبری همچون عطاویچ، پیتزاخونه مشهد، نایب، روکالانژ و ... کار کرده است. نمونه کارهای ما، تضمین کیفیت ماست.



بعد از راه اندازی سایت سفارش آنلاین غذا ، برای سرعت بخشیدن به سفارشگیری رستوران، چه کاری انجام دهم ؟

بعد از طراحی سایت رستورانی با پنل هفت ستاره، برای مدیریت سفارشات، پنلی در اختیار شما قرار می گیرد که با باز کردن آن، بتوانید سفارشات آنلاین را مدیریت کنید.
شما برای مدیریت سفارشات حضوری و تلفنی، احتیاج به یک نرم افزار سفارش گیری رستوران خواهید داشت. اگر نرم افزار رستورانی شما به سایتتان متصل باشد و در اصطلاح یکپارچه باشد، دیگر مجبور نیستید که سفارشات آنلاین و حضوری را از دو پنل متفاوت مدیریت کنید.
 نگران نباشید. ما فکر همه جا را کرده ایم. شرکت هفت ستاره، سیستم یکپارچه ای از سایت رستورانی، نرم افزار سفارش گیری رستورانی ، کال سنتر و باشگاه مشتریان را برای مدیریت رستوران ها در اختیار شما قرار خواهد داد. یکپارچگی این سیستم سفارشگیری باعث می شود برای مدیریت سفارشات، زمان کمتری از پرسنل شما گرفته شود.
ممکن است شما از طریق نرم افزار اسنپ فود هم سفارشاتی داشته باشید. ما نرم افزار رستورانی هفت ستاره را به اسنپ فود هم وصل کرده ایم که هیچ دغدغه ای برای شما باقی نماند و اپراتور شما بتواند سفارشات را به صورت یکجا بررسی کند.

نظر جدید
0%