بهترین نرم افزار سی آر ام چه ویژگی هایی دارد؟

1398/09/03 در ساعت 11:00:00

5 ویژگی بهترین نرم افزار سی آر ام که باید در سال 2019 بدانید

بهترین نرم افزار سی آر ام چه ویژگی هایی دارد؟

بهترین نرم افزار سی آر ام کدام است؟ 

5 ویژگی بهترین نرم افزار سی آر ام CRM که باید در سال 2019 بدانید.

  امروزه با پیشرفت هایی که در زمینه هوش مصنوعی(Artificial Intelligence) و یادگیری ماشین(Machin Learning) حاصل شده است ، تولید کنندگان نرم افزار های سی آر ام به دنبال ارتقاء محصول خود هستند تا بهترین نرم افزار سی آر ام را برای سازمان ها ایجاد کنند و از رقبای خود پیشی بگیرند. یک نرم افزار ارتباط با مشتری خوب به راحتی می تواند باعث رشد یک کسب و کار شود.سی آر ام برای مدیریت ارتباطات ،  تبدیل فرصت ها به مشتری و فروش بیشتر می باشد . هدف اصلی سی آر ام  این است که روند کارهای سازمانی شما راحت تر شود تا فرصت بیشتری برای تمرکز روی اولویت های کسب و کار و مدیریت روابط با مشتریان داشته باشید.برای آشنایی بیشتر می توانید مقاله نرم افزار سی آر ام را بخوانید. 

Jeff Bezos معتقد است مشتریان ما مهمانان ما در یک مراسم هستند و ما  میزبان آن ها هستیم . این وظیفه ی هرروز ماست که با شناخت نیاز های مشتری و تلاش برای رفع آن ها منجر به تاثیرگذاری بیشتر در آن ها شویم.

تصمیم گیری برای انتخاب بهترین نرم افزار سی آر ام با توجه به بازار رقابتی امروز شاید کمی سخت به نظر برسد.قبل از سرمایه گذاری بر روی CRM باید بدانید دقیقا  دنبال چه چیزی می گردید. نرم افزار سی آر ام انتخابی شما ،  تاثیر عظیمی در سازماندهی تیم فروش شما خواهد داشت . زمانی که اهداف و استراتژی سی آر ام سازمان شما مشخص شد نوبت به انتخاب نرم افزار سی آر ام مناسب با کسب و کارتان است . بسیار مهم است که نرم افزار سی آر ام شما رابط کاربری ساده داشته باشد . آمار ها نشان داده است که تقریبا 65% از کاربران سادگی استفاده از نرم افزار را به عنوان ویژگی اصلی تلقی کرده اند . اگر نرم افزاری که افراد تیم شما با آن کار میکنند پیچیده باشدعلاوه براینکه نمی توانید از مزایای آن به طور کامل استفاده کنید ، ممکن است پس از مدتی آن را کنار بگذارید .

در زیر به لیستی از قابلیت های بهترین نرم افزار سی آر ام اشاره شده است:

1-راحتی در استفاده
اولین ویژگی که شما باید به دنبال آن باشید راحتی در استفاده از نرم افزار می باشد . اگر کارمندان شما ندانند که چگونه از یک نرم افزار برای انجام کار های خود استفاده کنند ممکن است آن را کنار گذاشته و از آن استفاده نکنند.هر چه نرم افزار سی آر ام شما ساده تر باشد بیشتر می توانید در زمان و منابع صرفه جویی می کنید. 

2-دسترسی از طریق موبایل
در دنیای دیجیتال امروز سازمان ها نیازمند قابلیت انعطاف پذیری هستند . نرم افزار سی آر امی که دسترسی ریموت و از طریق تلفن همراه نداشته باشد قطعا انتخاب مناسبی برای شرکت های مدرن نیست به خصوص شرکت هایی که دارای شعبه هایی در شهر های مختلف هستند.از طریق دسترسی از راه دور شما چه در منزل باشید چه در سفر و در هر جای دیگر به سادگی میتوانید به اطلاعات مشتری ها دسترسی داشته باشید ، آن ها را اضافه و یا ویریش کنید. برای حل  این مشکل شرکت های توسعه دهنده از سی آر ام های ابری استفاده می کنند.

بهترین نرم افزار سی آر ام نرم افزاری است که امکان دسترسی از راه دور را برای کاربران فراهم آورد

3-تحلیل یکپارچه و گزارشگیری
سیستم گزارشگیری از ویژگی های کلیدی سی آر ام محسوب می شود .داده ها و اطلاعات زمانی با ارزش هستند که بتوان آن ها را تحلیل کرد.قطعا استخراج اطلاعات ، تحلیل و تنظیم گزارش به مراتب سخت تر از ورود اطلاعات است .  سی آر ام در این زمینه بسیار قوی عمل می کند . این نرم افزار  اطلاعات یکپارچه را در قالب نمودار و گزارش ارائه می دهد. همچنین می توانید هر گزارش را برای دپارتمان خاصی جداگانه سفارشی سازی کنید. این موارد باعث می شود تا هر دپارتمان بتواند روند کاری و پیشرفت خود را ببیند  همچنین به کاربران این امکان را می دهد که بهتر وظایف خود را انجام دهند و نظم کاری بیشتری در سازمان برقرار شود همچنین به مدیران درگرفتن تصمیمات بهتر برای آینده کمک می کند.

4-امن و مطمئن 
با گذشت زمان سی آر ام شما تبدیل به پایگاه داده ای عظیم از اطلاعات مشتریان خواهد شد و به مرکز اصلی سازمان شما تبدیل می شود . به همین دلیل است که نگهداری از داده ها در مقابل پاک شدن و یا هک شدن اهمیت زیادی پیدا می کند. سازمان شما همیشه باید چک کند که هر کسی و در چه زمانی به چه اطلاعاتی دسترسی دارد و با استفاده از قابلیت تعریف سطوح دسترسی ، سطح دسترسی هر کسی را محدود کند تا هر کس براساس نیاز خود به اطلاعات دسترسی داشته باشد. با تعریف سطوح دسترسی و مجوز به هر کاربر کنترل کامل بر روی نرم افزار سی آر ام خود خواهید داشت .

5-قابل یکپارچه سازی با دیگر برنامه ها   
اگر سازمان شما از نرم افزار های اتوماسیون بازاریابی، نرم افزار حسابداری ، مالی و ..  استفاده می کند قطعا نیاز خواهید داشت که با نرم افزار سی آر ام یکپارچه سازی کنید . به عنوانمثالداشتن تمامی اطلاعات بازاریابی و فروش در یک جا و به صورت متمرکز بسیار کاربردی تر خواهد بود تا این که بخواهید هر کدام را به صورت جداگانه مورد بررسی قرار دهید . با قابلیت یکپارچه سازی به طور قابل توجهی در زمان صرفه جویی خواهید کرد زیرا نیازی به انتقال اطلاعات از یک نرم افزار به درون نرم افزار دیگر ندارید . یک نرم افزار سی آر ام یکپارچه همه کاری که شما قرار است به صورت دستی انجام دهید را به صورت اتوماتیک انجام می دهد . این یکپارچه سازی از سه طریق قابل انجام است:
1-یکپارچه سازی داخلی (Native Integration)  : در این حالت بیشتر ابزار های مورد نیاز مانند (نرم افزار های ایمیل ، بازار یابی)  در درون خود نرم افزار سی آر ام گنجانده شده اند .
2-یکپارچه سازی با نرم افزار های Third-party: در این حالت امکان یکپارچه سازی نرم افزار سی آر ام با نرم افزار های دیگر که توسط شرکت های دیگر توسعه داده شده اند فراهم است . 
3-استفاده از َAPI : َAPI یک واسط نرم افزاری است که امکان ایجاد ارتباط بین دو برنامه را به وجود می آورد. در واقع API ها امکان ایجاد ارتباط امن و سودمند را فراهم می آورند تا نرم افزار شما بتواند به راحتی با دیگر نرم افزار ها یکپارچه شود . 

مقایسه بهترین نرم افزار های سی آر ام بین المللی 2019

از بین مقایسه های انجام شده 7 مورد از بهترین نرم افزار های سی آر ام بین المللی بر اساس سایت thebalancesmb در زیر لیست شده اند:

  1. Agile
  2. Zoho
  3. HubSpot 
  4. Streak
  5. Pipedrive
  6. Insightly
  7. SaleForce
     

نرم افزار سی آر ام ابری (Cloud CRM)

1398/08/28 در ساعت 14:00:00

در دنیای امروز بسیاری از کاربران بدون اینکه خودشان اطلاع داشته باشند در حال استفاده از نرم افزار های ابری هستند . بسیاری از نرم افزار های اشتراک گذاری مدیا مانند اینستاگرام ، فلیکر و یوتیوب از سیستم های ابری استفاده می کنند . نرم افزار سی آر ام یکی از نرم افزار هایی است که به صورت ابری قابل ارائه اس

نرم افزار سی آر ام ابری (Cloud CRM)

نرم افزار سی آر ام برای کسب و کار های کوچک

1398/08/26 در ساعت 11:11:00

در دنیای امروز افراد به دنبال شرکت های موفق و بزرگ هستند . به همان نسبتی که شرکت شما رشد می کند ، مشتری های بیشتر ، کارمندان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر حاصل می شود. زمانی که درگیر این پروسه می شوید اولا باید فرآیند های سازمانی در روند کار شما ساده تر شوند و دوما باید روابط خود با مشتریان را حفظ

نرم افزار سی آر ام برای کسب و کار های کوچک

10 گام برای داشتن یک استراتژی سی آر ام موفق

1398/08/26 در ساعت 11:27:00

استفاده ی صد در صدی از نرم افزار سی آر ام در جهت رشد و افزایش فروش بدون داشتن یک استراتژی سی آر ام مناسب محقق نخواهد شد . برای آشنایی با راههای ایجاد استراتژی سی آر ام موفق در این مقاله با ما همراه باشید.

10 گام برای داشتن یک استراتژی سی آر ام موفق
نظر جدید
0%