نرم افزار سی آر ام برای کسب و کار های کوچک

1398/08/26 در ساعت 11:00:00

در دنیای امروز افراد به دنبال شرکت های موفق و بزرگ هستند . به همان نسبتی که شرکت شما رشد می کند ، مشتری های بیشتر ، کارمندان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر حاصل می شود. زمانی که درگیر این پروسه می شوید اولا باید فرآیند های سازمانی در روند کار شما ساده تر شوند و دوما باید روابط خود با مشتریان را حفظ

نرم افزار سی آر ام برای کسب و کار های کوچک

سی آر ام برای کسب و کار های کوچک

یکی از چالش های بزرگ برای کسب و کار های کوچک رشد است . در دنیای امروز افراد به دنبال شرکت های موفق و بزرگ هستند . به همان نسبتی که شرکت شما  رشد می کند ، مشتری های بیشتر ، کارمندان بیشتر و در نتیجه درآمد بیشتر حاصل می شود. زمانی که درگیر این پروسه می شوید  اولا باید فرآیند های سازمانی در روند کار شما ساده تر شوند و دوما باید روابط خود با مشتریان را حفظ کنید و در مشتری حس خوبی القا کنید این امر با استفاده از نرم افزار ارزشمند سی آر ام محقق می شود. بسیاری از کسب و کار های کوچک در سراسر دنیا در حال پی بردن به ارزش نرم افزار سی آر ام در مانیتور و بهبود روابطشان با مشتری هستند.امروزه همه ی کسب و کار ها در هر اندازه ای می توانند از سی آر ام استفاده کنند و از مزیت های آن بهره مند شوند. از طرفی نرم افزار سی آر ام به تنهایی برای این کار کافی نیست و نیاز به یک استراتژی برای پیشبرد این هدف وجود دارد. 

سی آر ام برای کسب و کار های کوچک چگونه است

قبل از خرید نرم افزار سی آرم باید درک درستی از این نرم افزار و قابلیت های آن داشته باشید و بدانید شما به دنبال کدام یک از این ویژگی ها هستید.در سطح ابتدایی ، سی آر ام نرم افزاری است که به تیم فروش یک مجموعه برای فروش بیشتر و دقیق تر از طریق بهبود و مدیریت ارتباط با مشتریان کمک می کند . در سطح بالا تر این نرم افزار بر تمام مجموعه شما از قبیل تیم پشتیبانی ، مالی و تبلیغات برای افزایش درآمد کمک می کند.این نرم افزار تمام اطلاعات مشتری از نام و نام خانوادگی گرفته تا اطلاعات شبکه های اجتماعی و تاریخچه تعاملات با تیم فروش و تاریخچه خرید هر یک از مشتریان را نگهداری می کند. از طریق  این اطلاعات ارزشمند می توانید الگو های خرید را تحلیل نمایید و برای پیگیری ، تماس و پشتیبانی مشتریان برنامه ریزی داشته باشید و شرکت خود را به سوی حداکثر سوددهی هدایت کنید. 

یکی از قابلیت های مهم سی آر ام برای کسب و کار های کوچک امکان ایجاد فرصت از طریق دوستان و آشنایان مشتری های فعلی شماست. از این طریق می توانید سر نخ های جدید با احتمال خرید بالا را کشف کنید و با ایجاد کمپین هایی مانند ایمیل مارکتینگ مشتری های جدید جذب نمایید.

 

3 فایده اصلی استفاده از نرم افزار سی آر ام 

مدیریت ارتباطات: همانطور که از تعریف سی آر ام مشخص است این نرم افزار برای بهبود کیفیت ارتباط با مشتری است . وقتی تعداد مشتری های شما رو به رشد باشد به سیستمی نیاز خواهید داشت که همه ی اطلاعات مشتریان را کاملا یکپارچه  و البته به صورت امن نگه دارد و به فروش بیشتر کمک کند.
گزارش فروش: با نرم افزار سی آر ام می توانید از فعالیت فروش با استفاده از معیار های مختلف گزارش تهیه کنید. این مورد در همه ی مراحل شناخت سرنخ  ، تبدیل سرنخ به فرصت و سپس تبدیل فرصت به مشتری به شما کمک خواهد کرد. نرم افزار سی آر ام این قابلیت را دارد که فرصت هایی که نیاز به پیگیری دارند را به شما نشان دهد و با تنظیم یادآور ها به شما کمک می کند تا همه ی وظایف را به موقع انجام دهید و هیچ کاری را فراموش نکنید.
طبقه بندی مشتریان : نرم افزار سی آر ام اطلاعات مشتریان را به صورت کاملا امن و سازمان یافته ذخیره می کند و با  اعمال سطوح دسترسی تنها کاربران مجاز می توانند به اطلاعات دسترسی داشته باشند . همچنین امکان طبقه بندی مشتریان وجود دارد که به بازاریاب ها و تیم فروش  در تجزیه و تحلیل و شناخت نیاز های هر طبقه از مشتریان کمک می کند. با شناخت نیاز مشتریان و تلاش در جهت برآورد آن ها نتایج بهتری به دست می آید.

طبقه بندی مشتریان در سی آر ام برای کسب و کار های کوچک

کسب و کار های کوچک در نرم افزار سی آر ام باید نکات زیر را در نظر بگیرند

بودجه:  مدیران کسب وکار های کوچک و نوپا معمولا از هزینه های بالا پرهیز می کنند و این امر کاملا منطقی می باشد به دلیل اینکه صرف بودجه زیاد برای نرم افزار های سی آر ام توجیه اقتصادی ندارد. هر شرکتی با توجه به نیاز خود می تواند از قابلیت های سی آر ام استفاده کند و شاید مهم تربن نیاز کسب و کار های کوچک برقراری هماهنگی بیشتر بین بخش های  مختلف مجموعه باشد. به عنوان مثال کارکنان تیم فروش و بازاریابی با داشتن پرونده ای مجزا از اطلاعات تماس ، سوابق خرید و حتی خلق و خو های مشتری کار خود را بهتر پیش ببرند و در صورت وجود اشکال در خدمات و یا محصولات با هماهنگی با تیم پشتیبانی مشکلات مشتری را حل نمایند و از این طریق مشتری را راضی نگه دارند.
یادگیری آسان: هر چه قدر استفاده از نرم افزار آسان تر باشد ، بهتر می توان از مزیت های آن استفاده کرد. حتی می توانید با توجه به نیاز های کسب و کار خود آن را برای شرکت خود سفارشی سازی کنید.                        
قابلیت یکپارچه سازی با دیگر ابزار ها : امکان یکپارچه سازی نرم افزار سی آر ام با سایر نرم افزار ها مانند نرم افزار های حسابداری می تواند بسیار کمک دهنده باشد.
 

بهترین نرم افزار سی آر ام چه ویژگی هایی دارد؟

1398/09/03 در ساعت 11:41:00

5 ویژگی بهترین نرم افزار سی آر ام که باید در سال 2019 بدانید

بهترین نرم افزار سی آر ام چه ویژگی هایی دارد؟

نرم افزار سی آر ام ابری (Cloud CRM)

1398/08/28 در ساعت 14:00:00

در دنیای امروز بسیاری از کاربران بدون اینکه خودشان اطلاع داشته باشند در حال استفاده از نرم افزار های ابری هستند . بسیاری از نرم افزار های اشتراک گذاری مدیا مانند اینستاگرام ، فلیکر و یوتیوب از سیستم های ابری استفاده می کنند . نرم افزار سی آر ام یکی از نرم افزار هایی است که به صورت ابری قابل ارائه اس

نرم افزار سی آر ام ابری (Cloud CRM)

10 گام برای داشتن یک استراتژی سی آر ام موفق

1398/08/26 در ساعت 11:27:00

استفاده ی صد در صدی از نرم افزار سی آر ام در جهت رشد و افزایش فروش بدون داشتن یک استراتژی سی آر ام مناسب محقق نخواهد شد . برای آشنایی با راههای ایجاد استراتژی سی آر ام موفق در این مقاله با ما همراه باشید.

10 گام برای داشتن یک استراتژی سی آر ام موفق
نظر جدید
0%