طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی مناسب چه افرادی است؟

 

در عصر امروز، بیشتر افراد، خدمات و محصولات مورد نظر خود را به صورت آنلاین جستجو می کنند. در نتیجه هر کسب و کاری برای حذف نشدن از گردونه ی رقابت، مجبور خواهد شدکسب وکار خود را به صورت آنلاین ارائه دهد. 

در اوضاع اقتصادی امروز، بسیاری از کسب و کارها مخصوصا کسب و کارهای کوچک و نوپا، به دلایل هزینه های بالا، تمایلی به ایجاد سایت ندارند. ما برای شما پیشنهاد ویژه ای داریم. پیشنهاد ما برای شما طراحی سایت اقساطی است. ما در هفت ستاره کنار شما هستیم و برای کسب و کار هایی که امکان پرداخت کل مبلغ سایت و نرم افزار های تکمیلی هفت ستاره را ندارند امکان پرداخت دو یا چند مرحله ای را فراهم کردیم.

 

پرداخت هزینه با خیال راحت تر در هفت ستاره

طراحی سایت اقساطیشرکت هفت ستاره سالها تجربه ی کار با شرکت های کوچک و بزرگ و سازمانها و برندهای معتبری را دارد. کار کردن با این مجموعه ها و پیاده سازی نیازمندی های آنها باعث شده است که ما به مرور زمان امکانات جدید و متنوعی را به زیرساخت نرم افزاری خود اضافه کنیم و بستر نرم افزاری قوی و یکپارچه ای تحت عنوان پلتفرم هفت ستاره را برای شما فراهم کنیم. تمامی مشتریان از پلتفرم هفت ستاره استفاده می کنند و تفاوتی میان پنل ادمین و کیفیت سایت دریافتی با نحوه ی پرداخت مشتریان وجود ندارد.
علت بالابودن هزینه ی طراحی سایت و نرم افزار های آنلاین ، هزینه ی نیروی انسانی است. برای پیاده سازی نرم افزار های آنلاین افراد مختلف در حوزه تخصص های متفاوت درگیر هستند به عنوان مثال نیاز به افراد متخصص در حوزه های امنیت ، هوش مصنوعی ، طراحی و برنامه نویسی است. به همین علت قیمت تمام شده ی پروژه های نرم افزاری معمولا کم نمی باشد. 
به همین منظور به دلیل شرایط اقتصادی و با توجه به اهمیت حضور آنلاین برای کسب و کار ها در عرصه ی تجارت و بازاریابی امروز، با سفارش سایت از شرکت هفت ستاره می توانید علاوه بر دریافت زیرساخت نرم افزاری قوی، با هزینه ی مقرون به صرفه و شرایط پرداخت مناسب وارد دنیای آنلاین شوید.



برخی از مشتریان ما

طراحی سایت رستوران عطاویچ طراحی سایت رستوران عطاویچ
طراحی سایت رستوران عطاویچ

کانون دانشگاه تهران کانون دانشگاه تهران
کانون دانشگاه تهران

طراحی سایت سورین سرویس طراحی سایت سورین سرویس
طراحی سایت سورین سرویس

طراحی سایت موسسه همیاری کوثر طراحی سایت موسسه همیاری کوثر
طراحی سایت موسسه همیاری کوثر

طراحی سایت رستوران نایب طراحی سایت رستوران نایب
طراحی سایت رستوران نایب

طراحی سایت صندوق زیست فناوری طراحی سایت صندوق زیست فناوری
طراحی سایت صندوق زیست فناوری

طراحی سایت صندوق نانو طراحی سایت صندوق نانو
طراحی سایت صندوق نانو

مشاهده همه نمونه کارها

 طراحی سایت اقساطی یا خرید پکیج؟

اگر می خواهید کسب و کار خود را یک قدم رو به جلو ببرید و به مشتری های خود خدمات آنلاین ارائه دهید پیشنهاد می کنیم بخش نمونه کار ها و تعرفه های سایت هفت ستاره را بررسی نمایید. ما به بیش از 400 مشتری در این زمینه کمک کردیم پس هر آنچه را که شما برای وب سایت خود نیاز خواهید داشت در اختیار شماست. بعضی از شرکت ها در مرحله ی اول یک وب سایت با امکانات پایه راه اندازی می کنند و به مرور امکانات دیگر را متناسب با نیاز های سازمان و یا مشتری هایشان به وب سایت خود اضافه می کنند به همین علت ما امکان فروش امکانات به صورت تکی را برای شما ایجاد کردیم تا در ابتدای راه درگیر هزینه های اضافی نشوید.



اشتباهاتی که کاربران درباره طراحی سایت اقساطی انجام می دهند

زمانی که شما تصمیم به راه اندازی وب سایت میگیرید، برای انتخاب شرکت سرویس دهنده، نیاز به بررسی و مطالعه بیشتری دارید. قطعا با سرچ در گوگل و یا پرس و جو با افراد دیگر پیشنهاد های زیادی دریافت میکنید که ممکن است باعث سردرگمی شما شود. کاملا حق هم دارید زیرا شرکتی که نتواند نیاز های شما از وب سایت مورد تظرتان را برآورده کند و به افزایش درآمد شما کمک نکند، باعث اتلاف زمان ، انرژی و هزینه شما خواهد شد. مشتریان بسیاری در طی این سالها با ما تماس گرفته اند و از وب سایت قبلی خود که تحت عنوان طراحی سایت ارزان خریداری شده بود اظهار نارضایتی نموده و درخواست طراحی سایتی جدید و حرفه ای از ما داشته اند. طراحی سایت حرفه ای نیازمند تجربه و دانش فنی بالا است پس برنامه نویس های حرفه ای اصلا ارزان نیستند . 
پیشنهاد ما به شما این است که برای دریافت مشاوره و بررسی دقیق نیازمندی های خود با کارشناسان ما در ارتباط باشید . ما در این مسیر کنار شما هستیم و به شما کمک می کنیم تا صاحب وب سایتی شوید که دقیقا متناسب با نیازهای شماست، دارای پنل ادمین قدرتمند است و هزینه ی آن مقرون به صرفه است.

برای مشاوره و پشتیبانی می توانید فرم درخواست مشاوره را پر نمایید و یا به صورت مستقیم با شرکت تماس بگیرید.

مزایای طراحی سایت اقساطی

طراحی سایت اقساطی این امکان را برای همه ی افراد فراهم می کند که با بودجه اولیه بسیار کمی بتوانند سایت خود را راه اندازی کنند و بتوانند با هزینه اندکی طراحی سایت خود را شروع کنند. طراحی سایت اقساطی، به استارت آپ هایی که مشتاق هستند کسب و کار آنلاینشان را شروع کنند، کمک می کند تا بدون نگرانی از هزینه، بتوانند وارد دنیای آنلاین شوند و کسب و کار خود را رونق دهند.

مناسب برای کسب و کارهای نوپا مناسب برای کسب و کارهای نوپا
مناسب برای کسب و کارهای نوپا

اغلب کسب و کارهای نوپا در شروع کار با کمبود بودجه مواجه هستند. هزینه های بالا ممکن است باعث شود که این شرکتها از طراحی سایت در شروع کار پشیمان شوند. طراحی سایت قسطی و امکان پرداخت هزینه در چند مرحله، این امکان را برای همه ی کسب و کارها فراهم می کند که بدون داشتن دغدغه مالی و با کمترین هزینه بتوانند کسب و کار آنلاین خود را راه اندازی کنند.

اعتماد بیشتر اعتماد بیشتر
اعتماد بیشتر

زمانی که یک شرکت، محصولی را به صورت اقساط ارائه می دهد، بسیار قابل اعتماد است. چون می داند که در صورتی که کیفیت خود را حفظ نکند، کاربران به راحتی می توانند آن شرکت را کنار بگذارند. حال اگر شما هزینه ی اولیه ی زیادی را پرداخت کرده باشید، در صورت عدم رضایت از خدمات ، تغییر شرکت ارائه دهنده ی خدمات، هزینه ی زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت.

کاهش ریسک شما کاهش ریسک شما
کاهش ریسک شما

در هفت ستاره می توانید هزینه ی سایت خود را در چند مرحله پرداخت کنید به این صورت که در ابتدا با وب سایت پایه که شامل امکانات مورد نیاز شماست شروع کنید و با بزرگتر شدن کسب و کارتان امکانات جدید به پروژه ی خود اضافه کنید در این صورت ریسک مدیریت پروژه توسط شما کمتر خواهد شد.

طراحی سایت اقساطی با پلتفرم هفت ستاره، چه ویژگی هایی دارد؟

در ادامه به برخی از مهم ترین ویژگی های طراحی سایت با پلتفرم هفت ستاره، اشاره خواهیم کرد

سیستم یکپارچه سیستم یکپارچه
سیستم یکپارچه

وب سایت هفت ستاره با دیگر امکانات این مجموعه کاملا یکپارچه می باشد مانند نرم افزار مدیریت رستوران،باشگاه مشتریان و سایر امکانات تکمیلی 

صفحه ادمین ساده و قابل فهم صفحه ادمین ساده و قابل فهم
صفحه ادمین ساده و قابل فهم

برای کار کردن با سایت، شما نیازی به هیچ دانش تخصصی نخواهید داشت. تمامی قسمت های سایت توسط شما قابل تغییر است. تنها با دیدن چند فیلم آموزشی، می توانید سایت خود را مدیریت کنید.

پشتیبانی و به روزرسانی دائمی پشتیبانی و به روزرسانی دائمی
پشتیبانی و به روزرسانی دائمی

ارزش یک نرم افزار، در به روز رسانی و پشتیبانی آن است.بعد از طراحی سایت، ما شما را تنها نمی گذاریم. تیم فنی ما، مرتب در حال پشتیبانی و افزودن امکانات جدید به نرم افزار هستند.

حفظ امنیت سایت ها حفظ امنیت سایت ها
حفظ امنیت سایت ها

تامین سطح بالایی از امنیت یکی مواردی است که در پلتفرم هفت ستاره توجه ویژه ای به آن شده است. ما تلاش کرده ایم تا با اختصاص سرورهای قدرتمند، زیر ساخت شبکه مناسب و کدنویسی اصولی امنیت بالایی را ایجاد کنیم.

طراحی سایت سریع طراحی سایت سریع
طراحی سایت سریع

سرعت یکی از مهم ترین فاکتور های یک وب سایت حرفه ای محسوب می شود. اگر سایت شما سرعت لود پایینی داشته باشد، قطعا کاربران زیادی را از دست خواهید داد در هفت ستاره ،حجم وب سایت شما خیلی کم و سرعت سایت و سرعت تعویض صفحات بسیار بالا است.

ماژولار بودن و انعطاف در طراحی ماژولار بودن و انعطاف در طراحی
ماژولار بودن و انعطاف در طراحی

ما سایت ساز را به صورت ماژولار طراحی کرده ایم. یعنی سایت شما، محدود به طرح اولیه ای که انتخاب کرده اید نیست. یعنی شما می توانید طراحی قسمت های مختلف سایتتان را با استفاده از ماژول هایی که در اختیار دارید، بچینید.

بعد از طراحی سایت اقساطی، امکان اختصاصی سازی طراحی آن وجود دارد؟

همانطور که پیشتر هم توضیح دادیم، پنل ادمین هفت ستاره، دارای سیستم ماژولار است. سیستم ماژولار باعث می شود که شما انعطاف پذیری بیشتری در مدیریت سایت خود داشته باشید. هر صفحه سایت شما از چیده شدن تعدادی ماژول زیر هم تشکیل شده است. هر زمان که بخواهید میتوانید از ماژول های جدیدی که دسترسی به لیست آن به شما داده می شود استفاده کنید. در این حالت می توانید تغییرات گرافیکی در سایت خود ایجاد کنید. برای داشتن امکانات جدید نیز می توانید با پرداخت هزینه امکانات مورد نظر را به پروژه خود اضافه کنید. 



مراحل طراحی سایت اقساطی، با پلتفرم هفت ستاره به چه صورت است؟

برای سفارش طراحی سایت،در گام اول، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید. برای اطلاع از مراحل طراحی سایت و آماده سازی محتوا پیشنهاد می کنیم مقاله ی مراحل طراحی سایت را از دست ندهید. نکته ی مهم ایتن است که شما برای سایت، نیازی به خرید هاست نخواهید داشت. ما هاست سایت شما را تامین خواهیم کردم و از سایت شما، روی سرورهای امن و با کیفیت خود، میزبانی خواهیم کرد.

افزودن ماژول جدید
0%