قیمت سایت شرکتی

1400/10/27 در ساعت 15:34:00

چرا قیمت سایت شرکتی در شرکت های مختلف متفاوت است؟ قیمت سایت شرکتی به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت سایت شرکتی

با گسترش خدمات آنلاین، داشتن یک سایت شرکتی، برای هر شرکتی لازم و ضروری است. کمترین کاربردی که یک سایت می تواند برای شرکت شما داشته باشد، معرفی و تبلیغات شرکت شما است. یک سایت باکیفیت که به درستی بتواند شما را معرفی کند، در برند سازی شما بسیار تاثیرگذار است و می تواند مشتریان زیادی را به سمت شما هدایت کند. سایت خوب، مانند یک کاتالوگ حرفه ای برای شما کاربردی است.
احتمالا برای فهمیدن قیمت طراحی سایت شرکتی خود، گشتی در اینترنت زده اید و با قیمت های متفاوتی مواجه شده اید. قطعا با اصطلاحاتی در این زمینه مثل طراحی سایت اختصاصی، خرید سایت آماده، طراحی سایت با سایت ساز، وردپرس و ...آشنا شده اید. در این مقاله با ما همراه باشید تا روش های طراحی سایت شرکتی و دلیل اختلاف قیمت سایت شرکتی در شرکت های مختلف را برایتان توضیح دهیم.






قیمت سایت شرکتی به چه عواملی بستگی داد؟

قیمت سایت شرکتی تا حد زیادی به امکاناتی که شما برای سایتتان در نظر گرفته اید و پلتفرمی که می خواهید از آن استفاده کنید، بستگی دارد.
هر شرکتی با توجه به امکانات و زیرساختی که دارد، قیمت مشخصی را برای خدمات خود در نظر می گیرد. هرچه این زیرساخت نرم افزاری ضعیف تر باشد، برای انجام هر پروژه، زمان و نیروی انسانی بیشتری را احتیاج دارد و در نتیجه هزینه ی تمام شده برای مشتری افزایش پیدا می کند.
در هفت ستاره با گذشت زمان و کار کردن با شرکت ها و برندهای کوچک و بزرگ باعث شده است تا امکانات متنوعی به پلتفرم هفت ستاره اضافه شود و به زیرساخت نرم افزاری قوی دست پیدا کنیم. امروز شما می توانید با ثبت سفارش طراحی سایت شرکتی، یک سایت شرکتی حرفه ای با قیمت مناسب و در زمان کوتاهی داشته باشید.  برای اطلاع از تعرفه پکیج شرکتی می توانید به صفحه تعرفه ها مراجعه نمایید. همچنین برای سفارش طراحی سایت می توانید با مشاوران ما برای اطلاعات تکمیلی در تماس باشید. 


در ادامه روش های مختلف طراحی سایت در شرکت های مختلف که روی قیمت سایت شرکتی تاثیر گذار است را برای شما توضیح خواهیم داد.

روش های طراحی سایت شرکتی:


قیمت سایت شرکتی1- استفاده از سایت سازها:
سایت ساز نرم افزاری است که این امکان را به کاربران می دهد تا بدون نیاز به دانش تخصصی و ساده ترین روش ممکن بتوانند سایت خود را طراحی کنند. استفاده از سایت ساز، باعث کاهش قیمت سایت شرکتی شما خواهد شد. چون مهم ترین مزیت سایت سازها، افزایش سرعت ساخت سایت و کاهش هزینه ی تمام شده برای کاربر می باشد. با استفاده از سایت ساز شما می توانید تنها در عرض چند دقیقه، یک سایت شرکتی، با قیمتی بسیار پایین داشته باشید. این سایت ساز ها معمولا قالب محور هستند ولی کار با این سایت ساز ها در بیشتر مواقع برای مشتریان چالش برانگیز است. بیایید به فتوشاپ فکر کنیم. فتوشاپ ابزار بسیار قدرتمند است که ابزار ها و امکانات مختلفی برای طراحی لوگو، ادیت عکس و ... در اختیار کاربرانش قرار می دهد ولی آیا یک کاربر عادی می تواند لوگوی حرفه ای شبیه یک طراح طراحی کند؟ قطعا نه. در طراحی سایت هم همین موضوع صادق است. رعایت نکات برندیگ ،  UI و UX بسیار حائز اهمیت است. حتی نحوه ی قرار گیری ماژول ها نیز بسیار مهم است. به همین دلیل، برای داشتن یک سایت حرفه ای با جذابیت و کاربری بالا بهتر است از متخصصین این حوزه کمک بگیرید.


2- استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان مثل جوملا و وردپرس:
بسیاری از شرکت های طراحی سایت، برای طراحی سایت مشتری های خود، از سیستم های مدیریت محتوای رایگان که معروف ترین آن وردپرس است، استفاده می کنند. وردپرس یک سیستم مدیریت محتوای رایگان است که برای ساخت سایت، قالب ها و افزونه های رایگانی را در اختیار شما قرار می دهد تا بتوانید سایتتان را روی هاستی که از قبل خریداری کرده اید، بارگذاری کنید. اگر خودتان بخواهید سایتتان را با وردپرس پیاده سازی کنید، احتیاج به دانش فنی و تخصصی خواهید داشت. چون برای توسعه سایت های وردپرسی، شما نیازمند نصب پلاگین های مختلف و یا کدنویسی در بخش های مختلف خواهید بود که اگر در این زمینه مبتدی باشید، با مشکلات زیادی مواجه خواهید شد. بنابراین اگر این شیوه را برای طراحی سایت خود انتخاب کرده اید، بهتر است آن را به شرکت های وردپرس کار بسپارید.
قیمت سایت شرکتی با وردپرس، در شرکت های مختلف، متفاوت است. هر شرکتی با توجه به خدمات پشتیبانی و طراحی که ارائه میدهد، قیمت متفاوتی را از شما دریافت می کند.
یکی از مشکلاتی که سایت های وردپرسی دارند، open source  بودن آن است. که باعث کاهش امنیت آن می شود. علاوه بر این شرکت های وردپرس کار، برای توسعه سایت ها، مجبور به نصب پلاگین های مختلفی روی سایت شما خواهند بود. نصب زیاد پلاگین روی یک سایت، باعث کند شدن سرعت آن و کاهش امنیت آن می شود. به شما پیشنهاد می کنیم مقاله هزینه های پنهان سایت های وردپرس و جوملا را مطالعه کنید.


3- طراحی اختصاصی:
بعضی از شرکت ها برای طراحی سایت، از طراحی اختصاصی استفاده می کنند. یعنی برای هر پروژه به صورت مجزا ایده پردازی، طراحی قالب و ظاهر سایت و برنامه نویسی پنل ادمین را انجام می دهند. قیمت سایت شرکتی با این روش، بسیار بالا خواهد بود چون اجرا و تحویل هر پروژه، یک تیم چند نفره را درگیر خواهد کرد. ما این روش را اصلا به شما پیشنهاد نمی کنیم چون هزینه ی زیادی را برای شما خواهد داشت.


 طراحی سایت شرکتی در هفت ستاره به جه صورت است ؟

قیمت سایت شرکتیبرای شروع کار، ابتدا لازم است تا با مشاوران فنی ما در تماس باشید. کارشناسان ما به شما در قرارگیری مسیر درست کمک می کنند تا بهترین سایت را داشته باشید. تعرفه های هفت ستاره برای سایت های شرکتی و فروشگاهی مشخص است و در صفحه ی تعرفه ها به همراه امکانات قابل مشاهده است. بعد از دریافت مشاوره و تایید نهایی، طراحی سایت شما شروع می شود. همانطور که قبلا هم بار ها توضیح داده شده است به دلیل زیر ساخت نرم افزاری قوی و پشتیبانی از سیستم ماژولار طراحی سایت شما زمان زیادی طول نخواهد کشید. بعد از آماده شدن وب سایت شما ، یک پنل ادمین قدرتمند در اختیار شماست. یعنی شما می توانید تمام بخش های مختلف صفحات سایتتان را مانند یک پازل، با ماژول های متنوعی که در اختیار دارید، از بالا تا پایین ویرایش نمایید. 
ما تمام تلاش خود را کرده ایم که با تنوع زیاد ماژول ها، شرایطی را فراهم کنیم که شما بتوانید تغییرات اختصاصی که نیاز دارید را روی قالب انتخابی خود اعمال کنید. اگر طرح یا ماژول خاصی مد نظرتان هست که در لیست ماژول های پلتفرم ما نیست، دو راه پیش رو دارید:
اولین راه: برای افرادی است که به برنامه نویسی فرانت مسلط هستند. چون ما در پلتفرم، دسترسی به اعمال تغییرات روی فایل های CSS و javascript  را باز گذاشته ایم تا طراحان بتوانند تغییرات لازم را روی ماژول های موجود اعمال کنند یا اینکه ماژول جدیدی برای سایت خود طراحی کنند.
دومین راه: این است که برای اختصاصی سازی سایتتان، از طراحان شرکت ما کمک بگیرید. در این روش، قیمت سایت شرکتی شما، مقداری بیشتر از هزینه هایی که در قسمت تعرفه ها مشاهده کردید، خواهد شد. به این صورت که لیست تغییرات مورد نظرتان را برای ما ارسال می کنید، ما برایتان یک برآورد هزینه می کنیم در صورت توافق، اختصاصی سازی های درخواستی شما، روی سایتتان اعمال خواهد شد.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره هزینه سایت شرکتی اختصاصی، می توانید با کارشناسان ما در تماس باشید.  09128387480

مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

1397/04/25 در ساعت 11:34:00

تعداد زیادی از شرکت های طراحی سایت در ایران علاقه خاصی به استفاده از CMSهای آماده دارند زیرا با استفاده از این ابزارهای رایگان می توانند با کمترین دانش برنامه نویسی در مدت زمان بسیار کوتاهی سایت را به مشتری خود تحویل دهند.

مزایا و معایب طراحی سایت با استفاده از سیستم های مدیریت محتوای رایگان

قیمت طراحی سایت

1397/04/23 در ساعت 13:22:00

هزینه طراحی سایت های مختلف (فروشگاه اینترنتی و شرکتی) در شرکت های مختلف متفاوت است اما چیزی که ما قصد داریم بیان کنیم محدوده قیمت های "میانگین" طراحی وب سایت در تهران است که توسط شرکت های نرم افزاری یا طراحی سایت مختلف اعلام می شود.

قیمت طراحی سایت

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن ؟ کدام مناسب تر است ؟

1400/08/10 در ساعت 12:52:54

اگر در فکر راه اندازی کسب و کار آنلاین هستید شاید این سوال برایتان پیش آمده باشد که برای کسب و کار من طراحی سایت مناسب تر است یا طراحی اپلیکیشن ؟

طراحی سایت یا طراحی اپلیکیشن ؟ کدام مناسب تر است ؟

7 نکته در طراحی سایت حرفه ای

1397/04/25 در ساعت 17:02:00

اگر بدنبال طراحی سایت هستید، رعایت نکات زیر باعث می شود تا یک سایت حرفه ای و عالی داشته باشید که بازدهی بالا برایتان خواهد داشت

 7 نکته در طراحی سایت حرفه ای
نظر جدید
0%