نرم افزار فرم ساز

1400/08/25 در ساعت 14:31:00

با استفاده از فرم سازها، شما می توانید یک پل ارتباطی آنلاین، برای رساندن پیام از سمت کاربر به صاحب وبسایت ایجاد کنید

نرم افزار فرم ساز

یکی از بهترین راه های جمع آوری اطلاعات از مشتریان و کاربران، استفاده از فرم است. در گذشته از فرم های کاغذی استفاده می شد. کسب و کارهای امروزی، با هزاران مشتری تعامل دارند. جمع آوری اطلاعات از همه آنها با استفاده از فرم های کاغذی کار بسیار سخت و زمان بری است.
با توجه به اینکه بیشتر کسب و کارها به سمت آنلاین شدن حرکت می کنند، پیشنهاد ما به شما برای جمع آوری اطلاعات از کاربران، استفاده از فرم ساز آنلاین است. به هر وبسایتی که مراجعه کنید، حداقل یک فرم برای برقراری ارتباط بین کاربران و صاحب سایت را دارد. می توان گفت که با استفاده از فرم سازها، شما می توانید یک پل ارتباطی آنلاین، برای رساندن پیام از سمت کاربر به صاحب وبسایت ایجاد کنید. استفاده از فرم سازها باعث صرفه جویی در وقت، انرژی و هزینه شما خواهد شد. علاوه بر این مردم تمایل بیشتری به پر کردن پرسش نامه های آنلاین نسبت به پرسش نامه های حضوری دارند.



نرم افزار فرم ساز چیست؟
نرم افزار فرم ساز نرم افزاری است که شما با استفاده از آن می توانید فرم های مورد نیاز خود را با فیلدهای دلخواه ایجاد کنید. فرم سازها بهترین ابزار برای ایجاد فرم در کوتاه ترین زمان ممکن هستند. بهترین مزیت استفاده از فرم ساز هفت ستاره این است که برای استفاده از آن شما نیاز به دانستن هیچ نوع کدنویسی نخواهید داشت. تنها با کشیدن و رهاکردن فیلدهای مورد نیاز می توانید فرم دلخواه خود را بسازید.


چگونه می توانم فرم دلخواهم را بسازم؟
برای ساخت فرم و ارائه آن به کاربر، شما نیاز یک سایت خواهید داشت. سایتی که بتوانید اطلاعاتی برای معرفی کسب و کار خود در آن قرار دهید و فرم های مورد نظرتان را در صفحات مختلف آن بچینید و در اختیار کاربران قرار دهید. برای سفارش طراحی سایت می توانید با مشاوران ما در ارتباط باشید. بعد از طراحی سایت با پنل هفت ستاره، می توانید ماژول فرم ساز را تهیه نمایید. یا فرم ساز هفت ستاره ایجاد فرم هایی مثل فرم تماس با ما، استخدام، نظرسنجی، ثبت سفارش، شرکت در همایش و .... به راحتی امکان پذیر است.


مزایای نرم افزار فرم ساز :

نرم افزار های فرم ساز، مزایای زیادی دارد که در زیر به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. استفاده از اطلاعات جمع آوری شده:
    هر فرمی که ایجاد می کنید، در صفحه ادمین می توانید اطلاعات کاربرانی که آن فرم را پر کرده اند را ذخیره و مشاهده کنید. شما با استفاده از فرم هایی که ایجاد می کنید، می توانید اطلاعات ارزشمندی را از کاربران بگیرید. در اینصورت شما یک بانک اطلاعاتی گسترده خواهید داشت که از این اطلاعات ارزشمند می توانید برای استراتژی های تجاری و یا برنامه های بازاریابی برای افزایش فروش و درآمد مورد نظرتان استفاده کنید.

  2. برقراری ارتباط بهتر با کاربران:
    با استفاده از فرم هایی که به صورت آنلاین در اختیار کاربران قرار می دهید (مانند فرم های نظرسنجی، شرکت در همایش و ...)، کاربران می توانند مستقیما مشکلات و اطلاعات خود را با شما در میان بگذارند و همین برقراری ارتباط باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد.

  3. سرعت بالا و هزینه پایین ورود اطلاعات :
    با ایجاد فرم های آنلاین با استفاده از فرم ساز، می توانید در وقت و هزینه خود صرفه جویی کنید. چون در جمع آوری اطلاعات به روش سنتی، احتیاج به یک نیروی انسانی خواهید داشت که به صورت حضوری ، اطلاعات افراد را در قالب فرم کاغذی جمع آوری کند و استخدام یک نیروی آمارگیر، هزینه ی زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت . ولی با استفاده از فرم های آنلاین، نیروی انسانی حذف می شود و کاربران خودشان اقدام به پر کدن فرم ها می کنند.

  4. دامنه جغرافیایی گسترده تر:
    برای ارائه فرم های خود، محدود به یک محله و یا شهر و کشور خاصی نیستید. با استفاده از فرم ساز آنلاین، شما می توانید فرم هایی را ایجاد کنید و آن را در دسترس جامعه بزرگی حتی خارج از محدوده ی کشور خود قرار دهید


مزایای فرم ساز هفت ستاره:  

استفاده از فرم ساز هفت ستاره، مزایای زیادی خواهد داشت که در زیر به هفت مورد از آنها اشاره خواهیم کرد:

  1. استفاده راحت بدون نیاز به دانش فنی:
    شما برای استفاده از فرم ساز، احتیاجی به دانش تخصصی و برنامه نویسی نخواهید داشت. تنها با کشیدن و رهاکردن فیلدهای فرم می توانید فرم دلخواهتان را ایجاد کنید.

  2. استفاده از فیلدهای متنوع:
    شما فیلدهای متنوعی برای ایجاد فرم هایتان خواهید داشت. فیلدهایی از نوع متن، پاراگراف، لیست انتخاب، انتخاب یک گزینه، تاریخ، لیست کشویی، زمان، عدد، لینک وبسایت، آدرس ایمیل، امکان انتخاب عدد به عنوان شماره موبایل و یا کد ملی، رمز عبور، قیمت، شهر و استان، آپلود فایل و ... خواهید داشت.

  3. امکان ویرایش فیلدها:
    شما می توانید هر فیلد را به صورت مجزا ویرایش کنید. ویرایش هایی مثل تعیین ضروری بودن یا اختیاری بودن فیلد، نمایش یا عدم نمایش فیلد برای کاربر، غیر قابل ویرایش بودن توسط کاربر، منحثر به فرد بودن فیلد، حداقل و حداکثر مقداری که برای هر فیلد کاربر می تواند پر کند و ... از جمله امکاناتی است که فرم ساز هفت ستاره، برای ویرایش فیلدها در اختیار شما قرار داده است.

  4. اطلاع رسانی های کاربردی:
    شما می توانید تعیین کنید که به محض اینکه کاربر فرمی را پر می کند، برای ادمین سایت پیامک ارسال شود علاوه بر این می توانید پیامکی حاوی متن دلخواه برای کاربری که فرم را پر کرده نیز ارسال کنید. تمامی فرم هایی را که با فرم ساز هفت ستاره در پنل خود ایجاد می کنید به پنل پیام کوتاه وصل هستند و در صورت نیاز می توانید برای تمامی افراد یک فرم، پیامک گروهی ارسال کنید.

  5. امکان فیلتر کردن فرم:
    یکی از بزرگترین مزیت های فرم ساز هفت ستاره، امکان فیلتر کردن بر اساس فیلدهای مختلف فرم است. به عنوان مثال شما می توانید فیلدهای یک فرم را بر اساس تاریخی مشخصی فیلتر کنید.

  6. امکان گرفتن خروجی و ورودی اکسل:
    شما میتوانید تمامی اطلاعات فرمتان را در صورت لزوم، خروجی اکسل بگیرید و یا با استفاده از ورودی اکسل می توانید ستون های یک فایل اکسل را در قالب یک فرم، پیاده سازی و ذخیره کنید.

  7. امکان نمایش فرم در سایت:
    شما می توانید فرم های ایجاد شده را به راحتی در صفحات مختلف سایتتان قرار دهید.

نتیجه : اگر به دنبال جلب نظر کاربران سایت خود هستید و می خواهید تعامل بیشتری با آنها داشته باشید، پیشنهاد می کنیم حتما از فرم سازها استفاده کنید. فقط کافی است کمی زمان بگذارید و فرم های مورد نیاز خود را ایجاد کنید و از این طریق پل ارتباطی محکمی بین خود با کاربران برقرار کنید.

نظر جدید
0%