سایت سفارشی

طراحی اختصاصی وب سایت

طراحی سایت سفارشی 

طراحی اختصاصی سایت به معنای ایجاد یک وب‌سایت با طراحی یکتا و منحصربه‌فرد به منظور تأسیس یک حضور آنلاین منحصر به فرد برای یک فرد، کسب‌وکار یا سازمان است. در این حالت، طراحی سایت به طور کامل با توجه به نیازها، اهداف، و شناخت مخاطبان مشتری انجام می‌شود. اغلب سازمان ها و برند های بزرگ تمایل به طراحی اختصاصی دارند . طراحی سایت سفارشی به دلیل اینکه نیاز به تحلیل ، ایده پردازی ، طراحی و برنامه نویسی جداگانه دارد و از صفر تا صد به صورت اختصاصی صورت میگیرد هزینه های بالاتری را به همراه خواهد داشت . این سایت ها دقیقا بر اساس نیازها و خواسته های کارفرما طراحی می شوند و دارای پشتیبانی وی آی پی هستند .




مراحل طراحی سایت سفارشی | طراحی سایت اختصاصی

تحلیل و بررسی نیازمندی های پروژه: مهم ترین نکته در پیاده سازی پروژه های اختصاصی تحلیل و مشخص شدن نیازمندی ها و امکانات مورد نظر کارفرما است . با برگزاری یک جلسه ی حضوری نیازمندی های شما از سایت لیست می شوند تا پروژه متناسب با نیازمندی های شما اجرا گردد .

ایده پردازی ظاهر گرافیکی سایت :  پس از مشخص شدن نیازمندی ها و امکانات سایت ، تیم طراحی ما ایده پردازی برای گرافیک سایت را انجام می دهند . در صورتی که شما طرح یا ایده ای دارید حتما با طراحان ما در میان بگذارید تا دربخش ایده پردازی  مورد بررسی قرار بگیرد . ایده پردازی بر اساس قوانین UI و UX انجام می شود تا سایت شما هم ظاهری زیبا داشته باشد و هم کاربردی تا کاربران از تعامل با سایت احساس رضایت داشته باشند . 

طراحی گرافیکی سایت  : پس از مشخص شدن امکانات بر اساس نیازمندی ها و طرح اولیه سایت بر اساس ایده پردازی انجام شده ، کد نویسی سمت client شروع می شود . 

پیاده سازی امکانات لازم : بعد از تکمیل بخش طراحی سایت ، تیم فنی کد نویسی امکانات مورد نیاز را براساس طرح مشخص شده به وب سایت شما اضافه می کنند .

تحویل اولیه به کارفرما : در این مرحله با اتمام ظاهر گرافیکی سایت و پیاده سازی امکانات مورد نیاز به پروژه ،  یک جلسه برای تحویل اولیه با کارفرما برگزار می شود تا درصورتی که نیاز به اصلاح بخشی از سایت وجود دارد در این فاز مورد اصلاح قرار گیرد . 

نهایی کردن وب سایت و تحویل پروژه به همراه آموزش و پشتیبانی:  پس از اتمام پروژه و تایید طرح و امکانات توسط کارفرما در یک جلسه پروژه به کارفرما تحویل داده میشود و تمامی بخش های پیاده سازی شده و نحوه ی کار با پنل ادمین آموزش داده می شود . پشتیبانی از سایت به صورت تلفنی خواهد بود تا درصورتی که در هر قسمتی از سایت نیاز به راهنمایی داشتید پشتیبانان ما پاسخ گوی شما خواهند بود. 


هزینه ی طراحی سایت سفارشی

در برآورد هزینه ی طراحی سایت اختصاصیعوامل مختلفی تاثیر دارند . پروژه هایی که دارای طراحی سفارشی هستند با توجه به نوع و پیچیدگی طرح (در بخش client)و نیازمندی ها و امکانات سایت (در بخش backend ) دارای قیمت های متفاوتی هستند . همچنین در طراحی سایت سفارشی به دلیل اینکه بسته به نوع سایت و امکانات زمان زیادی از تیم برنامه نویسی و طراحی میگیرد هزینه های بالاتری نسبت به طراحی سایت عادی دارند . برای اطلاع از تعرفه هیا پکیج های شرکتی و فروشگاهی می توانید به صفه تعرفه ها مراجعه نمایید و در صورتی که قصد سفارش طراحی سایت اختصاصی دارید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید و یا فرم مشاوره را پر نمایید.



مدت زمان پیاده سازی طراحی سایت سفارشی

مانند هزینه ی طراحی سایت اختصاصی ، زمان لازم برای پیاده سازی هر پروژه اختصاصی نیز با پروژه ی دیگر متفاوت است و این تفاوت به نوع طراحی و نیازمندی ها و ایده پردازی بستگی دارد ولی معمولا طراحی سایت اختصاصی حداکثر 2 ماه زمان می برد.


پشتیبانی طراحی سایت سفارشی

پشتیبانی از سایت های سفارشی وی آی پی خواهد بود و  شامل موارد زیر می شود : 

در فاز تحویل پروژه تمامی آموزش های لازم در ارتباط با صفحه ی ادمین و نحوه ی کارکرد بخش های مختلف به کارفرما یا ادمین سایت داده می شود . بعد از تحویل سایت زمانی که با بخش های مختلف سایت کار میکنید و ورود اطلاعات انجام میدهید در صورتی که در کار با پنل ادمین سوالی داشتید از طریق تماس تلفنی با واحد پشتیبانی و یا از طریق واتس اپ شرکت می توانید با پشتیبانان ما در ارتباط باشید .
در تمامی پروژه ها اعم از سایت سفارشی و غیر سفارشی در صورت بروز هر گونه باگ مرتبط به بخش فنی و یا طراحی ، باگ ایجاد شده در سریعترین زمان ممکن اصلاح خواهد شد .
پشتیبانی شامل افزودن امکانات جدید و تغییر گرافیکی نمی باشد و در صورت نیاز به  موارد این چنینی ، طبق توافق شرکت و کارفرما هزینه و زمان آن محاسبه شده و انجام میگردد.


هفت ستاره در طی سال‌ها با افتخار همکاری بسیاری از برندهای معتبر در حوزه‌های مختلف را بر عهده داشته است. این برندها هرکدام با طراحی اختصاصی خود، اثری نمایان و ماندگار در دنیای دیجیتال به جا گذاشته‌اند. برای مشاهده نمونه‌کارهای انجام شده، می‌توانید به صفحه نمونه کارها مراجعه فرمایید.

مشاهده نمونه کار ها

ثبت سفارش

برای سفارش طراحی اختصاصی وب سایت فرم زیر را پر نمایید. کارشناسان فنی ما در کوتاهترین زمان ممکن با شما تماس خواهند گرفت.

فرم ثبت سفارش

نوع درخواست را انتخاب نمایید

تغییر تصویر

افزودن ماژول جدید
0%