طراحی سایت ارزان

داستان طراحی سایت ارزان

واقعیت طراحی سایت ارزان چیست؟

در گذشته، طراحی سایت با هزینه و زمان زیادی همراه بود و به عنوان یک فرآیند پیچیده شناخته می‌شد. اما امروزه، با پیشرفت تکنولوژی و ورود ابزار های مختلف از جمله سایت سازهای متصل به هوش مصنوعی به صحنه اقتصاد دیجیتال، این فرآیند تغییرات زیادی را تجربه کرده است و به اصطلاح طراحی سایت ارزان را رقم زده است.اما سوال این است که واقعیت طراحی سایت ارزان چیست ؟
اگر قصد دارید سایت خود را راه اندازی کنید، احتمالا شرکت های مختلف را برسی کرده اید و با قیمت های متفاوتی مواجه شده اید. این قیمت های متفاوت ممکن است شما را سردرگم کرده باشد و سوالات زیادی را در ذهن شما ایجاد کرده باشد. در ادامه ما به این سوالات پاسخ خواهیم داد. ممکن است با تبلیغات طراحی سایت رایگان نیز مواجه شده باشید اما به نظر شما طراحی سایت رایگان حقیقت دارد؟
همه افراد مایل هستند کالا یا خدماتی با کیفیت و با پایین ترین قیمت ممکن دریافت کنند. اما توجه داشته باشید که گاهی اوقات ارزان بودن باعث کاهش کیفیت خواهد شد و شما را مجبور به هزینه مجدد خواهد کرد. در واقع طراحی سایت ارزان در صورتی مناسب است که در عین مقرون به صرفه بودن، خدمات با کیفیتی را ارائه دهد.

شرکت هفت ستاره طی سال های طولانی فعالیت خود با برندها و شرکت های معتبر، نیازمندی های شرکت های مختلف را برسی کرده و تمامی امکاناتی که یک کسب و کار برای راه اندازی یک وب سایت شرکتی نیاز دارد را به پلتفرم خود اضافه کرده است. پلتفرم هفت ستاره دارای زیرساخت قدرتمندی است که پیاده سازی انواع وب سایت ها از شرکتی و فروشگاهی گرفته تا سایت های خبری و پرتال و حتی رستوران های زنجیره ای با امکانات مخصوص رستوران ها امکان پذیر است. در هفت ستاره این امکان برای شما وجود دارد تا پکیج پایه شرکتی یا فروشگاهی را خریداری نمایید و در صورت نیاز به گسترش سایت و افزودن امکانات بیشتر در آینده اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه ی تعرفه ها مراجعه کنید.



بهترین شرکت برای طراحی سایت ارزان چه شرکتی است؟

امروزه شرکت های زیادی خدمات طراحی سایت را ارائه می دهند بعضی از آنها بسیار گران هستند و بعضی ارزان. چگونه می توان به یک شرکت اعتماد کرد؟ چگونه می توانید مطمئن شوید که پلتفرمی که برای طراحی سایت ارزان خود انتخاب کرده اید، کیفیت لازم را دارد؟ یکی از بهترین راهکارهای انتخاب شرکت طراحی سایت، مشاهده نمونه کارهای آن شرکت است. شرکتی که با مجموعه ها و ارگان های بزرگی کار کرده باشد، قطعا قابل اعتماد است. شرکت هفت ستاره طی سالها فعالیت خود، تجربه کار با ارگانهای بزرگی همچون دانشگاه تهران، باشگاه بانک ملی ، رستوران زنجیره ای عطاویچ و .... را دارد. کار کردن با ارگان های کوچک و بزرگ باعث شده بتوانیم نیازمندی های شرکت ها و سازمانها را برسی کنیم و بر اساس آن یک پلتفرم واحد و یک پارچه ای را راه اندازی کنیم که پاسخ گوی نیاز های کسب و کار های مختلف باشد.

برند هایی که به ما اعتماد کرده اند

طراحی سایت رستوران عطاویچ طراحی سایت رستوران عطاویچ
طراحی سایت رستوران عطاویچ

کانون دانشگاه تهران کانون دانشگاه تهران
کانون دانشگاه تهران

طراحی سایت سورین سرویس طراحی سایت سورین سرویس
طراحی سایت سورین سرویس

طراحی سایت موسسه همیاری کوثر طراحی سایت موسسه همیاری کوثر
طراحی سایت موسسه همیاری کوثر

طراحی سایت رستوران نایب طراحی سایت رستوران نایب
طراحی سایت رستوران نایب

طراحی سایت صندوق زیست فناوری طراحی سایت صندوق زیست فناوری
طراحی سایت صندوق زیست فناوری

طراحی سایت صندوق نانو طراحی سایت صندوق نانو
طراحی سایت صندوق نانو

مهم ترین مزایای هفت ستاره

هزینه پایین هزینه پایین
هزینه پایین

در هفت ستاره شما می توانید پکیج های پایه شرکتی یا فروشگاهی را تهیه نمایید که برای شروع راه اندازی پاسخ گوی نیاز های شماست. همچنین می توانید هر زمان که مایل بودید پکیج خود را ارتقاء دهید و یا امکانات جدید به پروژه ی خود با پرداخت هزینه مجزا اضافه کنید. در این صورت هزینه های طراحی سایت با هفت ستاره بسیار مقرون به صرفه می باشد.

سادگی در طراحی و اعمال تغییرات در سایت سادگی در طراحی و اعمال تغییرات در سایت
سادگی در طراحی و اعمال تغییرات در سایت

برای کار با پنل ادمین هفت ستاره ، شما نیاز به دانش فنی و یا برنامه نویسی نخواهید داشت. شما می توانید به سادگی تمامی قسمت های سایت خود را ویرایش کنید و تمامی کارهای سایت از طراحی و چیدمان المانها گرفته تا تغییر رنگ بندی و تغییر محتوای سایت را تغییر دهید.

کیفت بالای سایت ها کیفت بالای سایت ها
کیفت بالای سایت ها

ما برای اثبات کیفیت کار خود و ایجاد حس اعتماد و اطمینان در شما، در بخش نمونه کارها ، تمامی سایت های ایجاد شده با پلتفرم هفت ستاره را قرار داده ایم. همکاری با برند های بزرگ خود بیانگر این مطلب است.

به روز رسانی های منظم به روز رسانی های منظم
به روز رسانی های منظم

هر نرم افزاری نیاز به نگهداری دارد. نرم افزاری که به روز رسانی نشود، ارزش آن در آینده کاهش میابد. در شرکت هفت ستاره با توجه به اینکه همه ی سایت ها روی یک پلتفرم واحد و یکپارچه راه اندازی می شوند، به صورت مرتب، آپشن ها و امکانات جدیدی به کل پلتفرم اضافه می شود و مهم تر اینکه برای این به روز رسانی ها، هیچ هزینه ی مجزایی از شما دریافت نمی شود.

سرعت بالای ساخت سایت سرعت بالای ساخت سایت
سرعت بالای ساخت سایت

پلتفرم هفت ستاره دارای امکانات متنوعی است که برای ساخت انواع وب سایت مناسب است. در طول سالها کار با مشتری های مختلف امکانات بسیاری به پلتفرم اضافه شده است و به همید دلیل برای توسعه یک وب سایت نیازی به کدنویسی از صفر نداریم.

هزینه طراحی سایت ارزان چه قدر است و به جز هزینه ی طراحی سایت، چه هزینه های جانبی وجود دارد؟

در هفت ستاره، توجه به امنیت و پشتیبانی از سایت شما از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. برای اطمینان از امنیت اطلاعات، ما سایت شما را روی سرورهای اختصاصی خود میزبانی کرده و نیازی به خرید هاست ندارید. این اقدام باعث افزایش امنیت و کنترل بیشتر ما بر روی سایت شما می‌شود. تنها هزینه‌ی جانبی پس از طراحی سایت، خرید دامنه سایت خواهد بود که به صورت سالیانه نیاز به تمدید دارد و باید از شرکت‌های ارائه‌دهنده دامنه خریداری شود. همچنین، ما به صورت منظم آپدیت‌های لازم را ارائه خواهیم داد تا سایت شما همیشه با آخرین تکنولوژی‌ها و امکانات به‌روز شده باشد. این نگهداری منظم باعث بهبود عملکرد و امنیت سایت شما می‌شود.

دلایل انتخاب پلتفرم هفت ستاره

مشاهده بیشتر

افزودن ماژول جدید
0%