چطور سایت فروشگاهی بخریم؟ خرید سایت فروشگاهی

1400/08/11 در ساعت 12:00:00

اگر کسب و کار فروشگاهی دارید و به شیوه های سنتی برای کسب و کارتان مشتری پیدا می کنید و تبلیغات انجام می دهید با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که با راه اندازی کسب و کار آنلاین و خرید سایت فروشگاهی چطور به افزایش درآمد می رسید .

چطور سایت فروشگاهی بخریم؟  خرید سایت فروشگاهی

اگر کسب و کار فروشگاهی دارید و به شیوه های سنتی برای کسب و کارتان مشتری پیدا می کنید و تبلیغات انجام می دهید با ما در این مقاله همراه باشید تا به شما توضیح دهیم که با راه اندازی کسب و کار آنلاین و خرید سایت فروشگاهی چطور به افزایش درآمد می رسید . بسیاری از صاحبان کسب و کار به این نتیجه رسیده اند که بدون حضور آنلاین مشتریان زیادی را از دست می دهند ولی همیشه یکی از سوالات این افراد این است که بهترین روش برای طراحی سایت کدام است ؟ آیا طراحی اختصاصی بهتر است یا خرید پکیج فروشگاهی ؟ طراحی یک فروشگاه چقدر زمان می برد ؟ هزینه ی های آن به چه صورت است ؟ در این مقاله توضیح میدهیم که چرا خرید پکیج سایت فروشگاهی به صرفه تر است.






در دنیای امروز اکثر افراد بیشتر زمان خود را آنلاین هستند پس اگر بتوانید کسب و کار و محصولات خود را به افراد بیشتری نشان دهید مشتری های بیشتری جذب می کنید.
حتما لازم نیست برای راه اندازی کسب و کار آنلاین سرمایه ی زیادی صرف کنید در این باره پیشنهاد میکنیم مقاله ی سرمایه لازم برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی را مطالعه نمایید چون کمک زیادی در این زمینه به شما خواهد کرد . 



مزایای سایت فروشگاهی چیست ؟

خرید سایت فروشگاهی آماده1- بسیاری از کسب و کار های بزرگ و کوچک از طریق اینترنت در حال کسب درآمد هستند و سهمی از بازار را در دست گرفته اند . ما تعدادی از کسب و کار های کوچکی را می شناسیم که از طریق اینترنت به فروش بیشتری نسبت به حالت سنتی و فیزیکی رسیده اند . اولین مزیت سایت فروشگاهی این است که کسب و کار شما در مدت زمان کمی به روز می شود و زودتر وارد میدان رقابت با رقبایتان می شوید . اگر محصولات با کیفیت با قیمت مناسب به مشتری های خود ارائه دهید و تبلیغات درستی انجام دهید بازدیدکنندگان زیادی به فروشگاه خود جذب می کنید اما برای تبدیل این بازدیدکنندگان به خریدار پیشنهاد می کنیم همه ی نکاتی که در مقاله ی نکات مهم در طراحی سایت فروشگاهی توضیح داده شده است را رعایت نمایید.


2- با خرید پکیج فروشگاهی هفت ستاره در بودجه ی خود صرفه جویی می کنید . طراحی اختصاصی یک سایت فروشگاهی ممکن است  برای شما بالای 100 میلیون هزینه داشته باشد. این در حالی است که با خرید پکیج فروشگاهی امکانات پایه فروشگاه اینترنتی در دسترس شما قرار می گیرد. امکانات تکمیلی هم به صورت مجزا قابل خرید هستند و هر زمان که خواستید فروشگاه آنلاین خود را گسترش دهید می توانید با پرداخت هزینه قابلیت های جدید داشته باشید.
در پکیج فروشگاهی هفت ستاره شما دسترسی نامحدود به لیستی از ماژول های گرافیکی دارید و هیچ گونه محدودیتی در حذف و اضافه کردن ماژول های گرافیکی نخواهید داشت و می توانید هر زمان با توجه به نیاز فروشگاه خود ماژول های جدید به پروژه ی خود اضافه نمایید این در حالی است که در طراحی اختصاصی شما محدود به گرافیک طراحی شده هستید و برای اضافه شدن گرافیک جدید مجبور به پرداخت هزینه ی طراحی هستید . 

سایت فروشگاهی آماده با فروشگاه ساز هفت ستاره3- اگر محتوای شما آماده باشد در عرض چند روز با استفاده از پکیج فروشگاهی هفت ستاره می توانید فروشگاه آنلاین خود را راه اندازی کنید و در زمان خود صرفه جویی کنید . در پلتفرم هفت ستاره امکانات فروشگاهی و ماژول های گرافیکی متنوعی از قبل آماده هستند و نیازی به صرف ماه ها زمان برای پیاده سازی آن ها وجود ندارد .




4- بعضی از افراد برای راه اندازی فروشگاه آنلاین میلیون ها تومان هزینه ی اولیه صرف می کنند ولی بعد از مدتی به دلیل عدم استفاده ی درست در شیوه های تبلیغات و جذب مشتری آن را رها می کنند و یا گاهی اوقات افراد به دلیل تغییر شغل از سایتی که برای ان میلیون ها تومان هزینه کرده بودند استفاده ای نمی کنند.در ادامه به نکات مهم در این زمینه می پردازیم:

در خرید سایت فروشگاهی به چه نکاتی باید دقت شود ؟

1- یک سایت فروشگاهی برای آن که به نیاز های فروشگاه شما پاسخ دهد باید امکانات پایه ی فروشگاه را داشته باشد  امکانات کلی شامل :
امکان وارد کردن تعداد نامحدود محصول
تعریف شیوه های ارسال
مدیریت شیوه های پرداخت
امکان اتصال به درگاه برای پرداخت اینترنتی
امکانات باشگاه مشتریان مانند لیست کاربران ، سطوح دسترسی ، کد تخفیف ، امتیازدهی و ...
گزارشات فروش
پیشنهاد شگفت انگیز

2- درخرید سایت فروشگاهی حتما به سادگی پنل داشبردی که در اختیارتان قرار داده می شود توجه کنید . کار با سایت باید آنقدر ساده باشد تا نیاز به هیچ گونه دانش تخصصی کامپیوتر و برنامه نویسی نباشد . در پکیج فروشگاهی هفت ستاره مدیریت قسمت های مختلف به راحتی توسط خودتان قابل انجام است . همچنین تعدادی فیلم آموزشی تهیه شده است که نحوه ی کارکرد قسمت های مختلف در آن ها توضیح داده شده است و مهم تر از همه تیم پشتیبانی از شما در صورت بروز هرگونه مشکلی پشتیبانی خواهد کرد.

3-  زمانی که شما از سایت فروشگاهی استفاده می کنید باید خیالتان از بابت اطلاعات سایتتان راحت باشد . اطلاعات مشتریانی که از فروشگاه شما خرید می کنند ، فاکتور های فروش و ...  بر روی فضایی به نام هاست بر روی سرور ذخیره می شود . اگر سرور امنیت بالایی نداشته باشد  اطلاعات شما ممکن است در دسترس دیگران قرار بگیرد . هفت ستاره با داشتن سرور اختصاصی ، فضای هاست را در اختیار شما قرار می دهد و مسئولیت نگهداری از اطلاعات وب سایت و یا فروشگاه شما را به عهده دارد . تیم فنی هفت ستاره به صورت 24 ساعته از سرور پشتیبانی می کنند تا خیال شما راحت باشد که اطلاعات سایتتان همواره محفوظ است .

نحوه ی خرید سایت فروشگاهی در هفت ستاره چگونه است ؟

از آنجایی که در دنیای دیجیتال زندگی می کنیم هر روزی که می گذرد افراد بیشتری به فکر آنلاین کردن کسب و کار خود می افتند. بعد از شیوع بیماری کرونا تقاضا برای فروشگاه های اینترنتی نسبت به گذشته بیشتر شده است .
با توجه به توضیحات بالا هفت ستاره امکانات و ابزار های گسترده ای برای فروشگاه های آنلاین در اختیار شما قرار می دهد همچنین پنل ادمین ساده ای برای مدیریت فروشگاه در اختیارتان خواهد بود تا بدون وابستگی به دیگران خودتان ، فروشگاهتان را مدیریت نمایید . برای دریافت مشاوره و ثبت سفارش می توانید با مشاوران ما در تماس باشید.

فروش آنلاین محصولات

1400/06/30 در ساعت 13:09:00

امروزه بیشتر افراد برای صرفه جویی در وقت، ترجیح می دهند خریدهای خود را به صورت آنلاین سفارش دهند.

فروش آنلاین محصولات

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

1400/06/29 در ساعت 11:45:00

تقاضای خرید آنلاین مواد غذایی در چند سال گذشته به میزان قابل توجهی افزایش یافته و تعداد بیشتری از فروشگاه های مواد غذایی ، تحویل درب منزل را به خدمات خود اضافه کرده اند.

فروشگاه اینترنتی مواد غذایی

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

1400/07/29 در ساعت 11:41:52

آمارها نشان می دهد که درصد زیادی از مردم، خریدهای خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. اکثر فروشندگان، برای اینکه از بازار رقابت عقب نمانند و مشتریانشان را از دست ندهند، به فکر فروش آنلاین محصولات خود افتاده اند.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

1400/08/30 در ساعت 12:55:18

طراحی سایت حرفه ای در کمترین زمان ممکن| نکات مهمی که قبل از سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی باید بدانید.

در سفارش طراحی سایت و فروشگاه اینترنتی چه نکاتی را در نظر بگیرم؟

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

1400/08/23 در ساعت 14:10:16

ما ایده های زیادی برای افزایش فروش فروشگاه اینترنتی شما داریم ...

افزایش فروش فروشگاه اینترنتی (راه های افزایش فروش اینترنتی)

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی

1400/08/23 در ساعت 11:32:55

تحقیق برای انتخاب بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی بسیار مهم است از آنجایی که شما به دنبال سرمایه گذاری از طریق طراحی سایت فروشگاهی هستید و اطلاعات فروشگاه و مشتریان شما بر روی پلتفرم و یا هاست شرکت طراحی سایت قرار می گیرد

بهترین شرکت طراحی سایت فروشگاهی
نظر جدید
0%