آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

1402/09/07 در ساعت 17:00:00

حتما قبول دارید که امروزه بازار رستوران ها بسیار داغ است پس برای ماندگاری و رقابت در این صنعت ، طراحی سایت رستوران اولین قدم است

آیا شما هم با طراحی سایت رستوران قصد رونق کسب و کار خود را دارید؟

آیا شما در سمت مدیر رستوران هنوز وب سایت رستورانی خود را راه اندازی نکرده اید ؟ وب سایت می تواند درب ورودی جدیدی به کسب و کار شما باشد مخصوصا در دنیای امروز که همه ی کسب و کار ها به دنبال ایجاد حضور دیجیتالی قوی هستند . امروزه رستوران ها این شانس را دارند تا مشتریان آنلاین بیشتری نسبت به مشتریان حضوری جذب کنند . زمانی که وب سایت داشته باشید توسط افراد بیشتری دیده می شوید . مشتریان با مراجعه به وب سایت رستورانی شما اطلاعات زیر را دریافت می کنند : 
ساعات کاری رستوران
موقعیت مکانی رستوران
منوی غذا و نوع غذاهایی که سرو می کنید
برگزاری جشن ها و رویداد های خاص 
رزرو میز آنلاین 
پرداخت آنلاین
شیوه های ارسال



اهداف اصلی طراحی سایت رستوران
معمولا طراحی سایت رستوران با دو هدف انجام می شود . 1- معرفی رستوران و کمک به شناخته شدن آن توسط افراد بیشتری   2- فروش آنلاین با هدف افزایش فروش و رشد درآمد

حالت اول : معرفی رستوران

زمانی که نام رستوران شما توسط افراد بیشتری شناخته شود و شما با ارائه ی خدمات عالی نظرات مثبت و اعتماد بسیاری از مشتری ها را جذب کنید و همچنین آن ها شما را به عنوان یک رستوران خوب قبول داشته باشند می توان گفت شما موفق شده اید . زمانی که وارد دنیای آنلاین می شوید و از طریق شبکه های اجتماعی و یا روش های بازاریابی تبلیغات انجام می دهید افراد زیادی با شما آشنا می شوند ولی اگر در این میان خوب عمل نکنید و خدمات مناسبی به مشتری ها ارائه ندهید سیل نارضایتی ها به سمت شما سرازیر می شود . بجای اینکه مردم شما را برای دوستان و آشنایان خود تبلیغ کنند نتیجه ی عکس می گیرد . با طراحی سایت رستورانی و ارائه خدمات خوب می توانید اعتماد مشتریان را جلب کنید و اعتبار بیشتری داشته باشید.

حالت دوم :  فروش آنلاین

پیشرفت تکنولوژی و بحث داغ سفارش های آنلاین و جذب مشتری از طریق اینترنت در زمینه رستوران ،مدیران را ترغیب به طراحی سایت رستوران و طراحی اپلیکیشن سفارش غذا کرده است . اگر می خواهید فروشتان افزایش داشته باشد باید به مشتری های بیشتری خدمات دهید و چه فرصتی بهتر از الان که افراد به خرید آنلاین مخصوصا برای غذا تمایل زیادی دارند . به راحتی با صرف کمترین هزینه می توانید وب سایت رستورانی خود بسازید و شروع به درآمدزایی کنید. 
در طراحی سایت رستورانی می توانید برای مشتری خود شیوه های ارسال و پرداخت مختلف در نظر بگیرید تا او با خیال راحت در هر کجا که باشد بتواند به صورت انلاین سفارش خود را ثبت کند.



طراحی سایت رستورانی

قبل از شروع به طراحی سایت رستورانی می توانید نمونه کارهای انجام شده را در صفحه ی نمونه کارها مشاهده نمایید . طراحی سایت رستوران برای مجموعه ی شما قطعا تصمیم بزرگی است به دلیل اینکه با ایجاد وب سایت و شروع فروش آنلاین با نیاز های جدیدی روبه رو خواهید شد .وب سایت شما باید زیرساخت نرم افزاری قوی داشته باشد تا در صورت تبلیغات و زمان های شلوغی (زمانی که تعداد زیادی مشتری برای سفارش آنلاین وارد سایت می شوند ) با کندی مواجه نشود . سایت شما باید امنیت بالایی داشته باشد تا اطلاعات باشگاه مشتریان محفوظ بماند همچنین فرآیند سفارش گیری باید آن قدر ساده باشد تا کاربر بتواند بدون هیچ مشکلی تا درگاه هدایت شود . سیستم گزارش گیری قوی برای بررسی گزارشات فروش از الزامات رستوران شما خواهد بود . با شروع فروش آنلاین و افزایش مشتری ها و درآمد قطعا به یک سیستم سفارش گیری داخلی برای مدیریت سفارشات داخلی و آنلاین به صورت یکپارچه نیاز خواهید داشت . همچنین برای حفظ مشتری ها و اطلاع از نحوه ی عملکرد رستوران به یک سیستم نظرسنجی احتیاج خواهید داشت . هفت ستاره با کار با رستوران های بزرگ و زنجیره ای نیاز های شما را می شناسد و دغدغه های شما را به عنوان مدیر رستوران درک می کند به همین دلیل پکیج کاملی از امکانات برایتان تهیه کرده است . ولی اولین قدم طراحی سایت رستورانی است . 

5 نکته در طراحی سایت رستوران موفق

1) شناسایی مشتریان 
برای جذب مشتری های بیشتر بهتر است مخاطبان خود را بشناسید. به ایم فکر کنید که مشتریان شما اغلب چه افرادی هستند ؟ دانشجو و یا قشر جوان هستند یا خانواده ....به این ترتیب می توانید
تبلیغات هدفمند تری داشته باشید . همچنین موقعیت جغرافیایی رستوران شما هم بسیار مهم است اگر در نزدیکی مرکز تجاری هستید نسبت به رستورانی که در نزدیکی دانشگاه می باشد مشتری های متفاوتی خواهد داشت.

2) فرآیند ساده ی خرید
این را در نظر داشته باشید فردی که به دنبال سفارش آنلاین غذا باشد برایش دسترسی آسان به منو ، سفارش و پرداخت سریع مهمترین مسئله می باشد ، سعی کنید در طراحی سایت رستوران صفحات اضافه را به حداقل برسانید و همه چیز را به راحتی در اختیار مشتریان قرار دهید .

3) تم وب سایت 
سعی کنید از رنگ هایی استفاده کنید که حس اعتماد و اشتیاق را در مشریان بر انگیخته کند ، براساس روانشناسی رنگ ها ، استفاده از رنگ های تیره باعث کاهش فروش می شود و رنگ های کلایم باعث بی روح شدن وب سایت شما می شود . سعی کنید از رنگ هایی مانند زرد ، نارنجی ، قرمز استفاده کنید.

4) استفاده از عکس های مناسب
حتما از غذا های رستوران خود عکاسی صنعتی و یا تبلیغاتی انجام دهید . عکس نقش مهمی در تصمیم گیری مشتری در خرید و یا عدم خرید از وب سایت شما دارد . البته در گذاشتن تصویر غذا ها اغراق نکنید چون اگر غذایی که به دست مشتری می رسد با چیزی که در تصویر بوده متفاوت باشد باعث صلب اعتماد او می شود و امکان خرید در دفعات بعدی کاهش پیدا می کند .

5) صفحه درباره ما متفاوت 
این صفحه می تواند شامل رزومه و عکس کارکنان ، سرآشپز و حتی تاریخچه ای از فعالیت و اهداف شما را در برگیرد این امر موجب صمیمیت بین شما و مشتریان می گردد در واقع سعی کنید طراحی و اطلاعاتی که در این صفحه قرار می دهید شما را از دیگر رقبا متمایز کند و کاملا برای مشتریان جذاب باشد این موضوع در طراحی سایت رستوران خلاقیت شما را هدف قرار میدهد.



چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

1400/07/04 در ساعت 15:08:00

قبلا اگر راه اندازی یک رستوران اینترنتی و فروش آنلاین برای یک رستوران یک مزیت حساب می شد، اکنون یک ضرورت است که همه ی رستورانها به این ضرورت پی برده اند

چگونه راه اندازی رستوران اینترنتی  می تواند به رونق رستوران کمک کند؟

باشگاه مشتریان رستوران

1400/08/04 در ساعت 12:09:51

تبلیغات و جذب مشتریان جدید، برای همه ی رستورانها مهم است. اما مهم تر از آن راضی نگه داشتن مشتریان فعلی است.

باشگاه مشتریان رستوران

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

1400/07/17 در ساعت 11:18:20

امروزه رقابت در حوزه رستورانها خیلی زیاد است. مهم ترین دلیل شکست رستوران ها در سال های اولیه ی افتتاح، عدم برنامه ریزی درست است.

چگونه یک رستوران موفق داشته باشیم؟

راه اندازی رستوران کوچک

1400/07/19 در ساعت 16:04:28

نکات کاربردی برای چیدمان رستوران های کوچک و هزینه هایی که باید برای راه اندازی رستوران در نظر بگیرید.

راه اندازی رستوران کوچک

نرم افزار مدیریت رستوران

1400/07/20 در ساعت 13:43:20

نرم افزار مدیریت رستوران با این هدف طراحی شده است که به رستورانداران کمک کند تا جنبه های مختلف رستوران خود را به بهترین نحو اداره کنند و سود بیشتری به دست آورند.

نرم افزار مدیریت رستوران

7 روش برای افزایش مشتری های رستوران :

1400/08/10 در ساعت 11:13:36

اگر شما مدیر و یا صاحب یک رستوران هستید، باید به دنبال راه های خلاقانه و متفاوت برای افزایش مشتری های خود باشید.

7 روش برای افزایش مشتری های رستوران :
نظر جدید
0%