طراحی سایت طلا
به جای اجاره ی یک مغازه ی لوکس و گران قیمت، می توانید با هزینه ی خیلی کمی، یک سایت فروش طلای لوکس برای خود طراحی کنید

مشاهده بیشتر
با طراحی سایت طلا، برند خود را تقویت کنید و تعداد مشتریانتان را افزایش دهید

مشاهده بیشتر

امروزه شیوه ی خرید مردم بسیار تغییر کرده است. اکثر مردم کالاهای مورد نیازشان را آنلاین خریداری می کنند. چون خرید آنلاین، باعث صرفه جویی در وقت و هزینه آنها خواهد شد. این تغییر سبک خرید مردم، همه ی کسب و کارها را وادار به ورود به دنیای آنلاین کرده است. ساده ترین راه ورود طلافروشها به کسب و کار آنلاین، طراحی سایت طلا می باشد. 
طلافروشها، با طراحی سایت طلا می توانند مشتریان بیشتری را به سمت خود جذب کنند و تمامی محصولات خود را برای تمامی کاربران اینترنتی به نمایش بگذارند.

طراحی سایت طلافروشی مزایای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم: طراحی سایت طلافروشی مزایای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:
طراحی سایت طلافروشی مزایای زیادی دارد که به برخی از آنها اشاره می کنیم:

از آنجایی که صنعت جواهرسازی بسیار رقابتی است، جواهرسازان باید محصولات خود را به نمایش بگذارند و برند خود را از طریق بهترین وب سایت های جواهر معرفی کنند. طراحی یک سایت طلا فروشی باکیفیت، مانند یک بازاریاب اینترنتی برای شما کار می کند. بازاریابی که در تمامی ایام هفته به صورت 24 ساعته در تمامی نقاط کشور برای شما کار می کند.

مهم ترین مزیت طراحی سایت طلا برای کاربران این است که راحت تر می توانند جواهرات را با یکدیگر مقایسه کنند. کاربران به راحتی می توانند تمامی محصولات شما را تنها با چند کلیک مشاهده کنند و آنها را باهم مقایسه کنند. در اینصورت می توانند انتخاب بهتری داشته باشند. بسیاری از مشتریان ترجیح می دهند به جای صرف زمان بیشتر برای جستجوی محصول در جواهرفروشی، خرید آنلاین را برای خرید جواهرات انجام دهند.
 

امکانات ویژه پلتفرم هفت ستاره برای طراحی سایت طلا:

اگر به دنبال طراحی سایت طلافروشی برای خود می باشید، ما به شما استفاده از پلتفرم هفت ستاره را پیشنهاد می کنیم. بر اساس نیازمندی های سایت های فروشگاهی مختلف که با این پلتفرم اجرا شده، امکانات گسترده ای برای فروش آنلاین محصولات به آن اضافه شده است که می تواند بستری مناسب برای فروش آنلاین محصولات شما باشد در اینجا به برخی از امکانات ویژه پلتفرم که برای طراحی سایت طلافروشی لازم و کاربردی هست، اشاره خواهیم کرد:

  1. امکان تعیین اجرت ساخت برای هر کدام از گروههای کالای موجود:
    هر گروه محصول ممکن است اجرت ساخت متفاوتی داشته باشد. شما می توانید برای هر گروه، یک اجرت ساخت مشخص را در نظر بگیرید.

  2. امکان درج قیمت لحظه ای طلا و تغییر قیمت اتوماتیک محصولات:
    طلا جزو کالاهایی است که قیمت آن هر لحظه ممکن است تغییر کند. در پلتفرم هفت ستاره، امکان درج قیمت لحظه ای طلا در سایت و تغییر اتوماتیک قیمت محصولات وجود دارد. بنابراین شما نیازی نیست به صورت روزانه و یا چند ساعت یک بار قیمت های موجود در سایت را به روز رسانی کنید. همه ی این کارها به صورت سیستماتیک انجام خواهد شد.

  3. تگ گذاری محصولات:
    در طراحی سایت طلا، مزیت تگ گذاری نسبت به گروه بندی این است که هر محصول می تواند فقط یک گروه داشته باشد ولی هر محصول ممکن است چندین تگ داشته باشد. به عنوان مثال یک انگشتر جزو گروه انگشتر است ولی همین محصول می توان تگ زنانه و نگین دار را داشته باشد. تگ گذاری می تواند به کاربر کمک کند، محصول مورد نظرش را از فیلتر های مختلف جستجو کند.

  4. درصد تخفیف:
    شما به سه روش می توانید برای کالاهای موجود در سایت طلا، درصد تخفیف در نظر بگیرید. می توانید به کل کالاها درصد تخفیف مشخصی بدهید، می توانید به هر گروه کالایی، یک درصد تخفیف بدهید ویا صرفا برای یک کالای مشخص، درصد تخفیفی را در نظر بگیرید.

  5. درصد مالیات:
    شما می توانید برای کل کالاها و یا یک سری گروه های مشخص، درصدی را برای مالیات در نظر بگیرید تا در فاکتور کاربران محاسبه شود.

  6. تعیین پلن های مختلف برای یک محصول:
    شما می توانید برای هر محصول، پلن های فروش متفاوتی را تعیین کنید. به عنوان مثال ممکن است یک محصول را در وزن های مختلف ارائه دهید در اینصورت نیازی به تعریف چند محصول مجزا نخواهید داشت. می توانید یک محصول تعریف کنید با پلن های مختلف.

  7. امکان فیلتر کردن محصولات:
    شما می توانید محصولات موجود در سایت را برا اساس فیلترهای مختلفی همچون برند، سایز و ... فیلتر کنید. این فیلر گذاری به کاربر کمک می کند راحت تر محصول مورد نظر خود را بتواند پیدا کند.


سایر امکانات طراحی سایت طلافروشی:

سایت فروشگاهی طلا، امکانات رایج یک سایت فروشگاهی را دارد که برخی از آنها را نام می بریم:

  • تعریف کد تخفیف به صورت درصدی یا تومانی برای یک سری کاربران مشخص یا یک سری کالا های خاص  
  • تعیین کالاهای معین به عنوان پیشنهاد شگفت انگیز برای مدت محدود
  • تعیین سطوح دسترسی متفاوت برای ادمین های سایت
  • گروه بندی محصولات
  • تعریف روش های ارسال متفاوت و تعیین هزینه ی ارسال متفاوت بر اساس مبلغ خرید کاربر
  • تعیین هزینه ی ارسال بر اساس لوکیشن کاربر روی نقشه ی گوگل
  • متصل به پنل پیامک جهت ارسال پیامک ها در تمامی مراحل خرید.
  • امکان به روز رسانی لیست کاربران با استفاده از فایل اکسل
  • فعال یا غیر فعال کردن فروشگاه به مدت محدود
  • امکان تعیین موجودی انبار برای هر کالا
  • تعیین محدودیت برای زمان ثبت سفارش
مشاهده همه امکانات و لیست تعرفه ها

در طراحی سایت طلا، چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟

1-	سرعت بالای لود سایت:
1- سرعت بالای لود سایت:
1- سرعت بالای لود سایت:

امروزه سرعت سایت، بسیار اهمیت دارد و جزو ملزوماتی است که باید برای طراحی سایت فروش طلای خود حتما در نظر بگیرید. بر اساس آمارها، 38 درصد از خریداران و یا بازدید کنندگان سایت ها، ممکن است در صورت طولانی شدن زمان بارگزاری تصاویر، از جستجوی بیشتر در آن سایت خودداری کنند. بنابراین اگر سایتتان کند باشد، درصدی از مشتریان آنلاینتان را از دست خواهید داد.

2- ریسپانسیو بودن سایت:
2- ریسپانسیو بودن سایت:
2- ریسپانسیو بودن سایت:

 درصد زیادی از کاربران، با موبایلشان وارد سایت ها می شوند. بنابراین اگر وبسایت شما در موبایل به درستی نمایش داده نشود، تجربه ی کاربری خوبی نخواهد داشت. حتما طراحی سایت طلا باید کاملا ریسپانسیو باشد و تمامی صفحات آن در موبایل به درستی نمایش داده شود. 

3-	فرایند ثبت سفارش و خرید آنلاین باید بسیار ساده باشد:
3- فرایند ثبت سفارش و خرید آنلاین باید بسیار ساده باشد:
3- فرایند ثبت سفارش و خرید آنلاین باید بسیار ساده باشد:

بزرگترین دلیل رها شدن سبد خرید، صفحات پرداخت پیچیده است. بسیاری از کاربران اگر مجبور باشند برای ثبت سفارش خود، فرایند های طولانی و پیچیده را طی کنند، از خرید خود پشیمان می شوند و یک روند طولانی پرداخت را تحمل نخواهند کرد. بنابراین بهتر است در طراحی سایت طلا، اطلاعات غیر ضروری را از صفحه پرداخت سایت خود حذف کنید.

4-	از تصاویر با کیفیت استفاده کنید:
4- از تصاویر با کیفیت استفاده کنید:
4- از تصاویر با کیفیت استفاده کنید:

مغز انسان بیشتر درگیر تصاویر می شود تا اطلاعاتی در قالب متن. 90 درصد از خریداران بیشتر تحت تاثیر تصاویر محصول قرار می گیرند نه اطلاعات محصول. بعد از طراحی سایت طلا، برای ورود اطلاعات محصولات، حتما از تصاویر با کیفیت استفاده کنید. تصاویر موجود در سایت جواهرات می تواند بازتابی از کسب وکار شما باشد. تصاویر باکیفیت می توانند همه چیز را در مورد محصولی که کاربر می خواهد قبل از خرید ببیند، آشکار کند. برای هر محصول، چندین تصویر از زوایای مختلف آن در طراحی سایت طلا قرار دهید و از رنگ هایی استفاده کنید که برندتان را در ذهن مشتری ماندگار کند.

5-	دسته بندی مناسب کالاها:
5- دسته بندی مناسب کالاها:
5- دسته بندی مناسب کالاها:

یکی از نکات بسیار مهم در طراحی سایت طلا، دسته بندی مناسب محصولات است. اگر محصولات را به درستی دسته بندی نکنید، زمانی که تعداد محصولات زیاد می شود، کاربران سایتتان نمی توانند کالای مورد نظر خود را پیدا کنند. در اینصورت دیگر به سایت شما مراجعه نمی کنند.

مشاوره و پشتیبانی

تیم حرفه ای هفت ستاره، شما را در تصمیم گیری برای آنلاین کردن کسب و کارتان همراهی خواهد کرد. جهت راهنمایی و مشاوره بیشتر، با کارشناسان ما در تماس باشید.

افزودن ماژول جدید
0%