طراحی سایت لوازم و تجهیزات پزشکی

طراحی سایت لوازم و تجهیزات پزشکی

طراحی سایت لوازم و تجهیزات پزشکی

لوازم و تجهیزات پزشکی، طیف وسیعی از محصولات را در بر می گیرد. شامل ابزار جراحی، محصولات پزشکی یک باز مصرف و ... می باشد. با استفاده از طراحی سایت لوازم پزشکی می توانید برند خود را بهتر معرفی کنید و محصولات خود را برای فروش در سایت قرار دهید و در تمام نقاط کشور به فروش برسانید.

ضرورت و مزایای طراحی سایت لوازم پزشکی

دنیای اینترنت، زندگی خریداران و همچنین فروشندگان را ساده تر کرده است. اخیرا پزشکان، متخصصان پزشکی، خانه‌های سالمندان و بیمارستان‌ها بیشتر و بیشتر علاقه‌مند به تهیه آنلاین لوازم پزشکی هستند. اگر شما صاحب یک فروشگاه لوازم پزشکی هستید، طراحی یک سایت لوازم و تجهیزات پزشکی، مزیت های زیادی را برای شما به دنبال خواهد داشت که در ادامه به برخی از مهم ترین آنها اشاره خواهیم کرد.

افزایش فروش با طراحی سایت لوازم پزشکی: افزایش فروش با طراحی سایت لوازم پزشکی:
افزایش فروش با طراحی سایت لوازم پزشکی:

همانطور که در بالا هم اشاره کردیم، رفتار مردم در خرید لوازم مورد نیازشان تغییر کرده است. دیگر آن زمان گذشت که افراد برای تهیه کالای مورد نظر خود، حضوری مراجعه میکردند ساعت ها در بازر میگشتند تا کالای مورد نظرشان را پیدا کنند. امروزه همه برای وقتشان ارزش قائل هستند و برای خرید کالاهای مورد نیازشان ترجیح می دهند در خانه ی خود بنشینند و از طریق جستجو در اینترنت، درباره کالای موردنظرشان جستجو کرده و سفارش خود را به صورت آنلاین ثبت کنند. پس اگر میخواهید قشر زیادی از مشتریان را از دست ندهید، پیشنهاد می کنیم همین امروز طراحی سایت لوازم پزشکی خود را انجام دهید.

ارائه بهتر محصولات در سایت لوازم پزشکی: ارائه بهتر محصولات در سایت لوازم پزشکی:
ارائه بهتر محصولات در سایت لوازم پزشکی:

با طراحی سایت لوازم پزشکی، شما در واقع یک نیروی بازاریاب اینترنتی استخدام کرده اید. زمانی که مشتری حضوری به فروشگاه شما مراجعه می کند، نیروی فروش شما مجبور است امکانات محصول را برای تک تک مشتری ها به صورت جداگانه توضیح دهد. طراحی سایت تجهیزات پزشکی به شما کمک می کند که اطلاعات  کاملی از تک تک محصولات را فقط یک بار تهیه و در سایت بارگزاری کنید. در اینصورت مشتری دیگر نیازی به تماس تلفنی و یا مراجعه حضوری نخواهد داشت و با چند کلیک و مطالعه سایت شما می تواند پاسخ تمامی پرسش های خود را پیدا کند. خریداران می توانند محصولات را با هم مقایسه کنند و خرید مطمئن تری داشته باشند.

کاهش هزینه های اجاره فروشگاه با طراحی سایت لوازم پزشکی: کاهش هزینه های اجاره فروشگاه با طراحی سایت لوازم پزشکی:
کاهش هزینه های اجاره فروشگاه با طراحی سایت لوازم پزشکی:

در صورتی که شما بخواهید فروشگاه فیزیکی خود را گسترش دهید و وسایل بیشتری برای فروش داشته باشید، مجبورید فروشگاه بزرگتری اجاره کنید تا بتوانید وسایل بیشتری در فروشگاه خود بچینید و طوری چیدمان را انجام دهید که تمامی وسایل در دسترس و دید مشتری باشد. ولی در طراحی سایت فروشگاهی لوازم پزشکی، شما محدودیتی در تعداد محصولات و چیدمان آنها نخواهید داشت و می توانید هزاران محصول با دسته بندی مناسب و امکان سرچ برای کاربران قرار دهید. درواقع با طراحی سایت لوازم پزشکی، شما می توانید به جای یک مغازه ی لوکس و بزرگ، یک انبار جهت نگهداری از لوازم اجاره کنید و با سرمایه ی اندکی، یک سایت فروشگاهی برای فروش لوازم پزشکی خود طراحی کنید.

فروش به تمامی نقاط کشور با طراحی سایت لوازم پزشکی: فروش به تمامی نقاط کشور با طراحی سایت لوازم پزشکی:
فروش به تمامی نقاط کشور با طراحی سایت لوازم پزشکی:

با طراحی سایت لوازم پزشکی، شما فروشگاهی خواهید داشت که 24 ساعته باز است و محدود به یک محله یا منطقه ی خاص نیست. محصولات شما توسط تمامی افراد در هر نقطه از جهان قابل مشاهده است. شما می توانید تنها با استفاده از یک موبایل و یا لپ تاپ متصل به اینترنت، سفارشات خود را برسی کرده و به تمام نقاط کشور ارسال کنید. 

هزینه و زمان لازم برای طراحی سایت لوازم پزشکی چه قدر خواهد بود؟

طراحی سایت لوازم پزشکی جزو دسته بندی های سایت فروشگاهی محسوب می شود. وب سایت فروشگاهی در پلتفرم هفت ستاره صد ها امکان دارد که به شما این امکان را می دهد تا محصولات خود را به راحتی مدیریت کنید و آن ها را برای فروش به نمایش بگذارید. همچنی با تنظیمات مربوط به شیوه های ارسال و قابلیت محاسبه ی هزینه های ارسال با استفاده از لوکیشن و محدوده بندی دیگر نگران مدیریت هزینه های ارسال نیستید. همچنین در هز زمان می توانید گزارشات تحلیلی از میزان فروش خود داشته باشید. این موارد تنها بخشی از امکاناتی است که در پلتفرم هفت ستاره در اختیار شماست.در واقع شرکت هفت ستاره طی سال های طولانی فعالیت خود با برندها و شرکت های معتبر، نیازمندی های شرکت های مختلف را برسی کرده و تمامی امکاناتی که یک کسب و کار برای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی نیاز دارد را به پلتفرم خود اضافه کرده است. پلتفرم هفت ستاره دارای زیرساخت قدرتمندی است که پیاده سازی انواع وب سایت ها از شرکتی و فروشگاهی گرفته تا سایت های خبری و پرتال و حتی رستوران های زنجیره ای با امکانات مخصوص رستوران ها امکان پذیر است. در هفت ستاره این امکان برای شما وجود دارد تا پکیج پایه فروشگاهی را برای وب سایت تجهیزات پزشکی خود خریداری نمایید و در صورت نیاز به گسترش و افزودن امکانات بیشتر در آینده اقدام کنید. برای اطلاع از قیمت ها می توانید به صفحه ی تعرفه ها مراجعه کنید.

مزایای طراحی سایت لوازم پزشکی با هفت ستاره

بهینه بودن سایت از نظر موتورهای جستجو بهینه بودن سایت از نظر موتورهای جستجو
بهینه بودن سایت از نظر موتورهای جستجو

ما تمامی قوانین سئو را در کدنویسی خود رعایت کرده ایم. و تمامی ابزارهای لازم برای کار روی سئو سایت را در اختیار شما قرار داده ایم. در صورتی که شما به درستی روی تولید محتوای سایتتان کار کنید، می توانید به راحتی در نتایج اولیه ی موتورهای جستجو قرار بگیرید. علاوه بر این به سرعت لود سایت ها که یکی از فاکتورهای مهم سئو می باشد، توجه ویژه ای داشته ایم. با هفت ستاره می توانید تجربه ی یک طراحی سایت لوازم پزشکی سریع را داشته باشید.

ماژول های متنوع ماژول های متنوع
ماژول های متنوع

بعد از این که طراحی سایت لوازم و تجهیزات پزشکی شما به اتمام رسید، دسترسی شما به لیست کاملی از ماژول های گرافیکی طراحی شده داده می شود. این لیست ماژول های گرافیکی به شما انعطاف پذیری بالایی می دهد. هز زمان که نیاز داشتید می توانید متناسب با نیازمندی های پروژه ی خود گرافیک تنها با یک کلیک ماژول های جدید اضافه و یا حذف کنید. علاوه بر این ما امکان ویرایش کدهای css و js را برای طراحان فراهم کرده ایم که بتوانند تغییرات مورد نیاز را اعمال کنند.

امکان ویرایش تمامی قسمت ها امکان ویرایش تمامی قسمت ها
امکان ویرایش تمامی قسمت ها

برای اعمال تغییرات بعد از طراحی سایت لوازم پزشکی خود، شما هیچ وابستگی به نیروهای متخصص نخواهید داشت. تمامی ابزارهای لازم برای ویرایش بخش های مختلف از تغییر رنگ و فونت و پس زمینه گرفته تا محتوای سایتتان، به راحتی توسط خودتان امکان پذیر است. پنل مدیریتی که در اختیار شما قرار می گیرد، بسیار قدرتمند در عین حال ساده است طوری که برای اعمال  تغییرات، نیاز به هیچ دانش تخصصی نخواهید داشت. 

 امکانات گسترده امکانات گسترده
امکانات گسترده

پلتفرم هفت ستاره در بر پایه ی نیازمندی های شرکت ها و سازمانهای معتبری شکل گرفته و با گذشت زمان، امکانات گسترده ای به آن اضافه شده است. ما تمامی امکاناتی که شما برای طراحی سایت لوازم پزشکی خود نیاز دارید را برایتان آماده کرده ایم. از  ماژول های متنوع برای معرفی مجموعه و خدمات شما گرفته تا امکانات گسترده برای فروش آنلاین مانند ایجاد پلن های فروش مختلف، امکان گروه بندی و دسته بندی محصولات بر اساس تگ، فیلترگذاری و جستجوی پیشترفته و ... 

ریسپانسیو بودن سایت لوازم پزشکی ریسپانسیو بودن سایت لوازم پزشکی
ریسپانسیو بودن سایت لوازم پزشکی

امروزه بیشتر افراد، مطالب مورد نظر خود را با موبایل جستجو می کنند. اگر سایت شما در موبایل به درستی نمایش داده نشود، کاربران به سرعت سایت شما را ترک می کنند و طیف وسیعی از کاربرانتان را از دست خواهید داد. گوگل نیز نمایش درست سایت در موبایل را  به عنوان یکی از فاکتورهای مهم رتبه بندی سایت ها درنظر می گیرد. پس اینکه سایت شما در موبایل و تبلت به درستی نمایش داده شود، اهمیت زیادی دارد. در طراحی سایت تجهیزات پزشکی خود با پلتفرم هفت ستاره، خیالتان از بابت ریسپانسیو بودن سایتتان راحت باشد.

تامین هاست و امینت اطلاعات شما تامین هاست و امینت اطلاعات شما
تامین هاست و امینت اطلاعات شما

کیفیت هاستی که اطلاعات سایت شما روی آن قرار می گیرد، بسیار مهم است و تاثیر مستقیمی در سرعت سایت شما خواهد داشت. بعد از طراحی سایت لوازم پزشکی خود، نیازی به اجاره هاست به صورت سالیانه نخواهید داشت. ما برای تامین امنیت اطلاعات شما و پشتیبانی بهتر،  میزبانی اطلاعات سایت شما را روی سرورهای اختصاصی و با کیفیت خود انجام می دهیم. با توجه به اینکه پروژه های معتبر و بزرگی روی سرور ما میزبانی می شوند، در انتخاب سرور، ما حساسیت زیادی داشته ایم و با بهینه کردن نرم افزار، امنیت و سرعت سایت شما را تضمین کرده ایم.

افزودن ماژول جدید
0%